Wymiana pompy paliwa z Lucasa na Bosch - 2.2 D.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 320
- Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
- Lokalizacja: Wrocław
Ciekawe to wszystko
Pompę rzędową włożyć się da - tzn. pasuje do bloku. Oczywiście nie od 2.3, a od 2.5/2.9 zwykłego. Może nawet da się to odpalić. Ale nigdy nie słyszałem o takiej przeróbce.
Pozostaje pytanie, jak to będzie działać, czy w ogóle rzędowa pompa da radę wytworzyć takie ciśnienie wtrysku. Jest inna charakterystyka dawki, brak regulacji kąta wtrysku wg mapy (tylko zależnie od obrotów). No i co ze sterowaniem turbiną oraz dawką zależnie od ciśnienia doładowania, skoro sterownik po odpięciu pompy zgłupieje
Pompę rzędową włożyć się da - tzn. pasuje do bloku. Oczywiście nie od 2.3, a od 2.5/2.9 zwykłego. Może nawet da się to odpalić. Ale nigdy nie słyszałem o takiej przeróbce.
Pozostaje pytanie, jak to będzie działać, czy w ogóle rzędowa pompa da radę wytworzyć takie ciśnienie wtrysku. Jest inna charakterystyka dawki, brak regulacji kąta wtrysku wg mapy (tylko zależnie od obrotów). No i co ze sterowaniem turbiną oraz dawką zależnie od ciśnienia doładowania, skoro sterownik po odpięciu pompy zgłupieje
-
- Posty: 320
- Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
- Lokalizacja: Wrocław
I zmiana głowicy (wtryskiwacze)ayreon pisze:Ciekawe to wszystko
Pompę rzędową włożyć się da - tzn. pasuje do bloku. Oczywiście nie od 2.3, a od 2.5/2.9 zwykłego. Może nawet da się to odpalić. Ale nigdy nie słyszałem o takiej przeróbce.
Pozostaje pytanie, jak to będzie działać, czy w ogóle rzędowa pompa da radę wytworzyć takie ciśnienie wtrysku. Jest inna charakterystyka dawki, brak regulacji kąta wtrysku wg mapy (tylko zależnie od obrotów). No i co ze sterowaniem turbiną oraz dawką zależnie od ciśnienia doładowania, skoro sterownik po odpięciu pompy zgłupieje
W210 '95 300D
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 320
- Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
- Lokalizacja: Wrocław
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 320
- Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
- Lokalizacja: Wrocław
za całość policzył sobie 1500 zł za wymianę i przeróbki, skusiło mnie to ponieważ używana pompa rotacyjna kosztuje coś w granicach 500 zł ale kupuje się kota w worku bo nie wiadomo czy nie będzie potrzebna regeneracja po x kilometrów bo wiadomo to używana część, a rzędowa podobno wytrzymuje więcej kilometrów i jest wytrzymalsza, a nowa jak się dowiadywałem to granica wydatku między 4 tyś a 5 tyś.
-
- Posty: 320
- Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
- Lokalizacja: Wrocław
A jednak miałem rację Łatwy klient jesteś Nowa pompa w serwisie 3500 euro, w Boschu pewnie z 8000 zł. Kupujesz używkę, dajesz na stół probierczy - po problemie. Nikt Cię nie zrobi bez mydła. Ciekaw też jestem jak mechanik rozwiąże problem smarowania pompy rzędowej... Dobra, napisz jakie będą efekty jak odbierzesz wóz od tego czarodziejachylu pisze:za całość policzył sobie 1500 zł za wymianę i przeróbki, skusiło mnie to ponieważ używana pompa rotacyjna kosztuje coś w granicach 500 zł ale kupuje się kota w worku bo nie wiadomo czy nie będzie potrzebna regeneracja po x kilometrów bo wiadomo to używana część, a rzędowa podobno wytrzymuje więcej kilometrów i jest wytrzymalsza, a nowa jak się dowiadywałem to granica wydatku między 4 tyś a 5 tyś.
W210 '95 300D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości