Wymiana paska wielorowkowego 220 CDI i inne

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
zibi2210
Moderator
Posty: 1876
Rejestracja: 8 maja 2009, o 19:57
Lokalizacja: Tuszyn

Post autor: zibi2210 »

Tak.Można też założyć pasek na wszystkie koła oprócz pompy wodnej, potem wystarczy mocniej pociągnąć za pasek, aż napinacz się podda i założyć pasek na pompę wodną.(podobno się da)
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. E 200 cdi 2001 rok sedan.WDB2100071B230181
GracKa
Posty: 1046
Rejestracja: 20 sie 2014, o 23:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: GracKa »

zibi2210, :padam:

postaram się dziś spróbować :D

a olej napędowy ma jakiś wpływ na uszkodzenia paska i rolek? bo mi trochę kapi ale zapewne naprawię to najwcześniej w sobotę
Awatar użytkownika
zibi2210
Moderator
Posty: 1876
Rejestracja: 8 maja 2009, o 19:57
Lokalizacja: Tuszyn

Post autor: zibi2210 »

No na pewno ma negatywny wpływ!Na pasek wręcz katastrofalny.
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. E 200 cdi 2001 rok sedan.WDB2100071B230181
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

GracKa pisze:zapewne naprawię to najwcześniej w sobotę
wymienić uszczelki możesz ale szanse,że przestanie kapać są marne
GracKa
Posty: 1046
Rejestracja: 20 sie 2014, o 23:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: GracKa »

tonidriver już jeden przewód wymieniony, teraz drugi wymienię i założę na końcówki nowe oringi
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

GracKa a na pewno kapie z przewodów a nie pompy ?
GracKa
Posty: 1046
Rejestracja: 20 sie 2014, o 23:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: GracKa »

tonidriver, tak bo sprawdzałem, wymieniłem już prawie wszystkie przewody i został mi ostatni i tam gdzie są plamy i najbardziej zapocone to ten wąż ma takie nadszczerbione no widać że uszkodzone już miejsca, jak dzisiaj dotykałem pompy tu sucha była, tylko ten wąż spocony i mokro tam gdzie spada pod kątem prostym :zdegustowany:

Sprawdzałem koła pasowe i wszystkie bez luzów, uszkodzeń itp itd.

Tylko alternator się kręci w dwie strony a czytałem że powinien w jedną.. czy trzeba zablokować alternator? i jak to się robi? :wstyd:
Andrzej Stelmac
Posty: 3
Rejestracja: 18 paź 2015, o 12:53
Lokalizacja: Mielec

Re: Wymiana paska wielorowkowego 220 CDI i inne

Post autor: Andrzej Stelmac »

witam chciałbym zapytać jaki pasek do 220 cdi mój vin WDB2100061A849766
Awatar użytkownika
zibi2210
Moderator
Posty: 1876
Rejestracja: 8 maja 2009, o 19:57
Lokalizacja: Tuszyn

Re: Wymiana paska wielorowkowego 220 CDI i inne

Post autor: zibi2210 »

Kolego.Wizytę na forum zaczynamy od tego działu. powitalnia-jestes-nowy-przywitaj-sie-vt2638-5700.html
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. E 200 cdi 2001 rok sedan.WDB2100071B230181
marekboston
Posty: 115
Rejestracja: 15 gru 2011, o 23:33
Lokalizacja: szczecin

Re: Wymiana paska wielorowkowego 220 CDI i inne

Post autor: marekboston »

witam mam problem z alternatorem muszę go wymienić i nie wiem jak poluzować pasek może ktoś krok po kroku mi pokaże jak to zrobić serdeczne dzięki.
kaczor VINWDB2102451B105082 Lift
Awatar użytkownika
Aloiz
Doradca
Posty: 1922
Rejestracja: 10 kwie 2010, o 12:12
Lokalizacja: Sanok

Re: Wymiana paska wielorowkowego 220 CDI i inne

Post autor: Aloiz »

Poluzuj pasek klinowy:

W tym celu odchyl ramię napinające (2)
z rolką napinającą (3)
na śrubie dwustronnej (4,śruba typu torx E10) w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara.
Ramienia napinającego (2) nie odchylaj przy nakrętce mocowania rolki napinającej.

Obrazek
E320 CDI '99 Avantgarde
WDB2100261A988449
marekboston
Posty: 115
Rejestracja: 15 gru 2011, o 23:33
Lokalizacja: szczecin

Re: Wymiana paska wielorowkowego 220 CDI i inne

Post autor: marekboston »

wielkie dzięki pozdrawiam
kaczor VINWDB2102451B105082 Lift
laputek
Posty: 4
Rejestracja: 22 lip 2016, o 11:03

Re: Wymiana paska wielorowkowego 220 CDI i inne

Post autor: laputek »

Witam jestem szczesliwym posiadaczem Mercedesa Sprintera 211cdi typ 902 109km 2000rok prosze o dobor paska osprzetu
Vin WDB9026611R179611
Awatar użytkownika
zibi2210
Moderator
Posty: 1876
Rejestracja: 8 maja 2009, o 19:57
Lokalizacja: Tuszyn

Re: Wymiana paska wielorowkowego 220 CDI i inne

Post autor: zibi2210 »

laputek pisze:Witam jestem szczesliwym posiadaczem Mercedesa Sprintera 211cdi typ 902 109km 2000rok prosze o dobor paska osprzetu
Vin WDB9026611R179611
A0149971792- Długość [mm]:2263 / , A0149970492 - Długość [mm]: 2270 i A0009930595 - Długość [mm]:990.
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. E 200 cdi 2001 rok sedan.WDB2100071B230181
laputek
Posty: 4
Rejestracja: 22 lip 2016, o 11:03

Re: Wymiana paska wielorowkowego 220 CDI i inne

Post autor: laputek »

dzieki ale czemu az trzy . Jaki mam kupic? musialbym porownac z tym ktory mam obecnie? a ja go mam jeszcze na aucie bo chcialem kupic nowy i miec w zapasie i moze wymienic w niedalekiej przyszlosci
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 11 gości