Wołowaty 270CDI
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Wołowaty 270CDI
Po zderzeniu z psem i wymianie 3 chłodnic, wiatraka auto nie wchodzi powyżej 2tys obrotów. "specjaliści" którzy to wymianiali rozkładają ręce.
Turbinka świszczy jak diabli. Mechanik sugeruje przypchany układ wydechowy ale nie chce mi się wierzyć - przed wypadkiem wszystko było perfekt!
Dodatkowo dziwnie zachowuje się wskaźnik temperatury zewnętrznej - na postoju pokazuje 50-60 stopni po ruszeniu schładza się do prawdziwej temperatury na zewnątrz.
Czy ktoś wie jaka moze być przyczyna?
Turbinka świszczy jak diabli. Mechanik sugeruje przypchany układ wydechowy ale nie chce mi się wierzyć - przed wypadkiem wszystko było perfekt!
Dodatkowo dziwnie zachowuje się wskaźnik temperatury zewnętrznej - na postoju pokazuje 50-60 stopni po ruszeniu schładza się do prawdziwej temperatury na zewnątrz.
Czy ktoś wie jaka moze być przyczyna?
E210, 270CDI Elegance, 1999r
SYLWESTER, skoro mówisz o trzech chłodnicach, to pewnie i intercooler był wymieniany. Zatem sprawdź dokładnie jego szczelność oraz szczelność przewodów dochodzących do niego. Jestem prawie pewien, że powodem tego braku mocy będzie tryb awaryjny spowodowany nieszczelnością właśnie w układzie zasysania powietrza lub chłodzenia oleju.
Dla pewności mojej diagnozy warto by sprawdzić pamięć błędów.
Dla pewności mojej diagnozy warto by sprawdzić pamięć błędów.
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
W124 300E
W124 E320
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości