W210 300 TD 1999 rok klekotanie na wolnych obrotach

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Mariusz5394
Posty: 132
Rejestracja: 21 sty 2011, o 18:49
Lokalizacja: Nysa

zap

Post autor: Mariusz5394 »

A czy jest jakaś morzliwośc przeróbki MB w210 E300 TD tak aby zmieniał biegi przy niższych obrotach tak jak mercedes cdi ??
JohnyPixel
Posty: 664
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: okolice Poznania

Post autor: JohnyPixel »

Wrzuć na "W", albo nie dawaj gazu do dechy :P
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09

było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
jackal79
Posty: 43
Rejestracja: 29 paź 2012, o 21:56
Lokalizacja: Pomorskie/DK

Post autor: jackal79 »

A jest jakaś istotna różnica w spalaniu na W i na S?

Sorry za OT :wstyd:
Oo\=*=/oO

S210 E300TD '98 Avantgarde
WDB2102251A625415

BMW E39 523i '98 (EX)
Honda Accord 1.8i CG8 '00 (EX)
BMW E36 318iS '92 (EX)
Opel Astra I 2.0i '93 (EX)
Awatar użytkownika
joker
Posty: 777
Rejestracja: 2 sty 2012, o 17:40
Lokalizacja: Nowogard

Post autor: joker »

na W rusza z 2 biegu, osoby które latem jeździły na W zauważył większe spalanie. W przezaczone jest do jazdy zimą (winter).
W210 sedan czarna perła ;)
Elegance z beżowym środkiem ;)
WDB2100041A669204
romek61
Doradca VIP
Posty: 1131
Rejestracja: 14 kwie 2009, o 16:18
Lokalizacja: tychy

Post autor: romek61 »

Mariusz5394,
Bez przeróbki zmienia biegi od 1 do 5 w zakresie do 2000 obrotów /min
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
JohnyPixel
Posty: 664
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: okolice Poznania

Post autor: JohnyPixel »

oprócz ruszania z drugiego biegu, to różnica jest taka, że przy pełnym bucie szybciej zmienia biegi (nie kręci tak wysoko). Przerzuć na W i sam zobaczysz, że ma ok 4tys i zmienia na wyższy bieg, gdzie na S ciągnie wyżej.
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09

było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
Awatar użytkownika
Driv3r
Posty: 103
Rejestracja: 18 lip 2012, o 14:53
Lokalizacja: LBN

Post autor: Driv3r »

Witam, Chciałbym, żebyście ocenili dźwięk mojego 250TD. Odpalam, wszystko OK, pracuje normalnie, po kilku minutach (2-3, może to jest ten moment jak świece przestają grzać) zaczyna coś stukać, przy lekkim dodawaniu gazu (wciąż poniżej 1000rpm ) również to słychać. Nagrałem filmik, ale na żywo bardziej to słychać (mroźny poranek (ok -10) :
http://videobam.com/AIjdG

A tutaj też praca na zimnym, tylko, w ciepły dzień, chyba widać różnicę ?
http://videobam.com/dLdvB
Macie jakieś pomysły co tam się odzywa?
MercedesBęc
Posty: 49
Rejestracja: 20 lis 2012, o 14:22
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Post autor: MercedesBęc »

A co na kompie??? róznica ogromna na zimnym .....
Awatar użytkownika
Driv3r
Posty: 103
Rejestracja: 18 lip 2012, o 14:53
Lokalizacja: LBN

Post autor: Driv3r »

Na kompie nie byłem, spodziewam się raczej jakiejś mechanicznej 'anomalii' niż błędów w sterownikach... chociaż nie wiadomo.
Ogólnie problemów żadnych nie sprawia, tylko te dźwięki na zimnym w mrozy są dla mnie niepokojące...Po przejechaniu kilku kilometrów wszystko wraca do normy.
S211 E320 CDI V6 FL Avangarde Sport Package
Awatar użytkownika
dziki24
Posty: 560
Rejestracja: 7 wrz 2010, o 09:49
Lokalizacja: Wrocław/Lubawka

Post autor: dziki24 »

Jaki masz olej nalany ?
W210 E300 WDB2100201A073533 moja gwiazda
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP

"In rust we trust"
--Arkadia--
Posty: 1185
Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: --Arkadia-- »

może być pompa wspomagania? To bardziej chrobotanie ...
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl

Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
MercedesBęc
Posty: 49
Rejestracja: 20 lis 2012, o 14:22
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Post autor: MercedesBęc »

Ja bym na Twoim miejscu odpalił samochód (na chwilę) bez paska osprzętu-wtedy wyeliminujesz alternator,sprężarkę klimy,pompę wody i napinacz.....ja nie pomoże to wyjmij pompe vacum....dowiesz się w ten sposób że to dochodzi z silnika,a nie z osprzętu.....
Awatar użytkownika
Driv3r
Posty: 103
Rejestracja: 18 lip 2012, o 14:53
Lokalizacja: LBN

Post autor: Driv3r »

Olej to mobil diesel 10w-40. 4 tysiące minęło od wymiany.
Czy jakbym wymienił płyn we wspomaganiu mógłbym już to 'jedno' wykluczyć ?
Ciekawi mnie to ze dźwięk nie pojawia się od razu po odpaleniu auta, tylko 2,3 minutki później....
MercedesBęc
Posty: 49
Rejestracja: 20 lis 2012, o 14:22
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Post autor: MercedesBęc »

Gdybać można długo......gdyby to była pompa wspomagania to przskręcaniu kół by się nasilało,szczególnie jak samochód stoi...osobiście uważam że wymiana płynu nic tutaj nie da.
Sciągnięcie paska da Ci odpowiedz na wiele pytań-to 5min roboty..
Awatar użytkownika
Driv3r
Posty: 103
Rejestracja: 18 lip 2012, o 14:53
Lokalizacja: LBN

Post autor: Driv3r »

Założenie to też 5 min dla amatora?
S211 E320 CDI V6 FL Avangarde Sport Package
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości