W210 300 TD 1999 rok klekotanie na wolnych obrotach
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 664
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
- Lokalizacja: okolice Poznania
Zależy co tak naprawdę nazywasz klekotem. Ten silnik to mercedesowski diesel, więc zawsze będzie coś tam klekotał. Dla jednego klekot to to jak ten silnik chodzi, nawet w idealnym stanie, dla drugiego to popychacze, dla trzeciego to wtryski, dla czwartego to rurka wtryskiwacza stukająca o plastikową obudowę na silniku itd itd.
"klekot" jest na wolnych obrotach i powyżej 1000obr chodzi jak rasowa benzyna.
już kiedyś to wklejałem, za dużo nie słychać, ale zawsze coś: 5:15 - tak chodził nowy.
http://www.youtube.com/watch?v=hBMuup7QSZI
"klekot" jest na wolnych obrotach i powyżej 1000obr chodzi jak rasowa benzyna.
już kiedyś to wklejałem, za dużo nie słychać, ale zawsze coś: 5:15 - tak chodził nowy.
http://www.youtube.com/watch?v=hBMuup7QSZI
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
klekot to to co bylo u Ciebie na tym filmiku ponad 2 minutowym. takie metaliczne twarde klepanie 2-3 min po odpaleniu i milknie po 1000obr/min. sporo 300td to ma. w jednych glosniej w innych ciszej. jedni mysla ze tak ma byc a inni wymieniaja pol silnika zeby zie go pozbycJohnyPixel pisze:Zależy co tak naprawdę nazywasz klekotem. Ten silnik to mercedesowski diesel, więc zawsze będzie coś tam klekotał. Dla jednego klekot to to jak ten silnik chodzi, nawet w idealnym stanie, dla drugiego to popychacze, dla trzeciego to wtryski, dla czwartego to rurka wtryskiwacza stukająca o plastikową obudowę na silniku itd itd.
"klekot" jest na wolnych obrotach i powyżej 1000obr chodzi jak rasowa benzyna.
już kiedyś to wklejałem, za dużo nie słychać, ale zawsze coś: 5:15 - tak chodził nowy.
http://www.youtube.com/watch?v=hBMuup7QSZI
btw. miales wrzucic filmik po zmianach z miekka praca silnika...
Oo\=*=/oO
S210 E300TD '98 Avantgarde
WDB2102251A625415
BMW E39 523i '98 (EX)
Honda Accord 1.8i CG8 '00 (EX)
BMW E36 318iS '92 (EX)
Opel Astra I 2.0i '93 (EX)
S210 E300TD '98 Avantgarde
WDB2102251A625415
BMW E39 523i '98 (EX)
Honda Accord 1.8i CG8 '00 (EX)
BMW E36 318iS '92 (EX)
Opel Astra I 2.0i '93 (EX)
-
- Posty: 664
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
- Lokalizacja: okolice Poznania
No problem tylko z tym, że mam pod ręką tylko telefon, a tam jakość beznadziejna
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
Wystarczy +20C na zewnątrz plus klima = 95-98Cqoompel pisze:To jak Ty zrobiłeś, że osiąga 90*? Założyłeś inny termostat?
Zima jak jest rowno 80C to jest git. Oczywiscie po paru inutach jazdy, powiedzmy 4kmetrach.
https://www.facebook.com/PomocDlaAmelki# Lubie to
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
Powiem tak; silnik ma mniejsze chlodzenie i osiaga wyzsza temperatureqoompel pisze:To jak Ty zrobiłeś, że osiąga 90*? Założyłeś inny termostat?Gawra pisze:Ma i niby co - bo nie bardzo rozumiem owa konstatacje?
( termostat ten sam)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
To jest realne, ale myślałem, że mówimy o temperaturze pracy przez cały rok.Kucza pisze:Wystarczy +20C na zewnątrz plus klima = 95-98C
Tyle powinno być praktycznie przez cały czas.Kucza pisze:Zima jak jest rowno 80C to jest git
Zimą też masz te 90*C?Gawra pisze:Powiem tak; silnik ma mniejsze chlodzenie i osiaga wyzsza temperature
[quote="qoompelZimą też masz te 90*C?[/quote]
Te 90*C nie traktuj jako constans - zbyt dobrze by bylo, zeby tak bylo(zima nie mierzylem)
Te 90*C nie traktuj jako constans - zbyt dobrze by bylo, zeby tak bylo(zima nie mierzylem)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 21 sty 2011, o 18:49
- Lokalizacja: Nysa
-
- Posty: 664
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
- Lokalizacja: okolice Poznania
Dobrze się zachowują i fajnie ryczą jak to mówiła moja dziewczyna ..poza tym one lubią wysokie obroty i w sumie tam mają największego kopa w przeciwieństwie do CDI, gdzie od dołu już jest fajnie. Ale tak jak to napisał kakadu, jak wskazówka obrotomierza często odwiedza koniec skali, to krówka często odwiedza stacje
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
-
- Posty: 664
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
- Lokalizacja: okolice Poznania
Masz 300td, to sam powinieneś wiedzieć Turbina nie ma geometrii łopatek, przez co na dole wyczuwalna jest dziura, ale jak dostanie obrotów, to idzie lepiej niż np 270CDI (tata ma, więc mam bezpośrednie porównanie)
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
O, faktycznie mamJohnyPixel pisze:Masz 300td, to sam powinieneś wiedzieć
Chodzi o to, że nie miałem możliwości bezpośredniej konfrontacji TD do CDI.
P.S. Kiedyś był taki projekt, zrealizowany zresztą, że włożyli do W201 silnik CDI z nowej Celinki Tego bym pragnął!
Wiadomo, że V8 M119 to praktycznie najlepiej brzmiący silnik na świecie (na równi ze "starym" 63AGM - wolnossące 6.2, a nie jakieś nowe 5.5 biturbo), ale 3.0 V6 CDI w budzie W124 500E to byłby ideał. Jeszcze z chipsem... Gdybym dostał takie auto, to nawet bym zagłosował na Tuska.
Ostatnio zmieniony 25 lis 2012, o 22:48 przez qoompel, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 664
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
- Lokalizacja: okolice Poznania
CDI z dołu wyrywa się naprawdę ładnie, ale jak się przesiadłem z TD, to brakowało mi kopa na wyższych obrotach. Sam fakt, że CDI ma obrotomierz wyskalowany do 5tys i rzadko przekracza okolice 4tys. TD ma do 6tys i przy pełnym bucie kręci się do ok. 5tys (zależy jaki bieg)
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości