Silnik 2.3 benzyna i reszta
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Silnik 2.3 benzyna i reszta
Witam. Kupiłem Eklase z silnikiem 2.3 benzyna. Słyszałem, ze to jakaś przeróbka 2.0 itd. Czy to prawda? Jeszcze jedno - mój okular jest w wersji classic, ale mam wrażenie, ze wyspoażenie jego jest jeszcze niższe niz standardowe każdego modelu. Nie ma klimy, nie ma NIC. El, szyby i lusterka i webasto i to wszystko. Nawet na Allegro cięzko było znalezc model bez klimy. Nie ma nawet doswietlania drzwi a gdzies tu o tym czytałem. Myślałem, ze w klasie E Mercedesa skórzna kierownica to standard w każdej wersji. A tu nawet tego! Ma ktoś tak ubogi model ? Jakies wrazenia/porady(pociechy) Pozdrawiam.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Jeszcze jest taka możliwość, że auto było flotowe i w ramach oszczędności mieli najtańszą opcję.
Przy okazji mam pytanie do tych, którzy "grzebią" u siebie w autach. Czy natknęliście się na przygotowaną instalację pod jakiś element wyposażenia, któremu brakowało jedynie samego przycisku uruchamiającego?
W Audi A3 nie miałem podgrzewanych lusterek. Ktoś zbił mi szkło lusterka i podczas wymiany okazało się, że była przygotowana cała instalacja pod ogrzewanie i wystarczyło założyć szkło lustra, które miało podgrzewanie.
Czy trafiliście na takie coś w MB?
Przy okazji mam pytanie do tych, którzy "grzebią" u siebie w autach. Czy natknęliście się na przygotowaną instalację pod jakiś element wyposażenia, któremu brakowało jedynie samego przycisku uruchamiającego?
W Audi A3 nie miałem podgrzewanych lusterek. Ktoś zbił mi szkło lusterka i podczas wymiany okazało się, że była przygotowana cała instalacja pod ogrzewanie i wystarczyło założyć szkło lustra, które miało podgrzewanie.
Czy trafiliście na takie coś w MB?
lukas44 muszę napisać, że W210 miał bardzo duży asortyment dodatków który był tylko opcją. Wersja Classic, którą domniemam, że posiadasz ma najniższy standard wyposażenia. Nie oznacza to, że nie było w niej klimy czy ksenonów. Otóż były i inne rzeczy tylko występowały jako opcja. Szkoda, że zakupiłeś sobie tak słabo wyposażoną wersję. Co do silnika to żadna przeróbka 2,0 tylko porostu 2,3.
Ostatnio zmieniony 11 sie 2008, o 08:42 przez Budzy, łącznie zmieniany 1 raz.
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996
PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996
PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Najprawdopodobniej miales w audi podgrzewane tylko ktos wczesniej wymienial i zalozyl tansze 8-)CLK pisze:Jeszcze jest taka możliwość, że auto było flotowe i w ramach oszczędności mieli najtańszą opcję.
Przy okazji mam pytanie do tych, którzy "grzebią" u siebie w autach. Czy natknęliście się na przygotowaną instalację pod jakiś element wyposażenia, któremu brakowało jedynie samego przycisku uruchamiającego?
W Audi A3 nie miałem podgrzewanych lusterek. Ktoś zbił mi szkło lusterka i podczas wymiany okazało się, że była przygotowana cała instalacja pod ogrzewanie i wystarczyło założyć szkło lustra, które miało podgrzewanie.
Czy trafiliście na takie coś w MB?
A jak to wygladalo na desce rozdzielczej? Bo ja nie mam ESP ale ETC czy tam ETS w moim 4-Maticu (z 1997) a to jest taki pradziadek ESP i tez jak wpadam w kaluze przy duzej predkosci albo ostatnio jak zrobilem ostry zakret i dalem po gazie to czulem ze cos tam blokuje jedno kolo zeby samochod jechal tak jak powinien U mnie jak cos sie dzieje mryga zolty trojkat z wykrzyknikiem na desce...tez podpinam sie pod temat. dzis wlaczylo mi sie ESP na sliskiej nawierzchni, a nigdzie nie mam przycisku od tego hehe. ktos ma cos podobnego?
albo masz ESP tylko ktos skrzynie wymienial albo obudowe drazka lub deski rozdzielczej i nie mial takiej z przyciskiem od ESP pod reka wiec "ukryl" przycisk ESP
Klosiak pisze:A jak to wygladalo na desce rozdzielczej? Bo ja nie mam ESP ale ETC czy tam ETS w moim 4-Maticu (z 1997) a to jest taki pradziadek ESP i tez jak wpadam w kaluze przy duzej predkosci albo ostatnio jak zrobilem ostry zakret i dalem po gazie to czulem ze cos tam blokuje jedno kolo zeby samochod jechal tak jak powinien U mnie jak cos sie dzieje mryga zolty trojkat z wykrzyknikiem na desce...tez podpinam sie pod temat. dzis wlaczylo mi sie ESP na sliskiej nawierzchni, a nigdzie nie mam przycisku od tego hehe. ktos ma cos podobnego?
albo masz ESP tylko ktos skrzynie wymienial albo obudowe drazka lub deski rozdzielczej i nie mial takiej z przyciskiem od ESP pod reka wiec "ukryl" przycisk ESP
Co do zoltego trojkata to jak trace przyczepnosc albo gwaltownie ruszam to tez mruga...Ale nigdzie nie mam przycisku esp... czy to znaczy ze posiadam ten system???
Alfa 159 Sportwagon 2.4jtdm 2008
Jeep Grand Cherokee 2.7crd 2002
Jeep Grand Cherokee 2.7crd 2002
Co do zoltego trojkata to jak trace przyczepnosc albo gwaltownie ruszam to tez mruga...Ale nigdzie nie mam przycisku esp... czy to znaczy ze posiadam ten system???[/quote]
System na pewno masz tylko w starszych wersjach (nie wiem od którego roku był przycisk montowany) go nie mam. Tylko, że ten przycisk to taki "bajer" bo tak naprawdę nie można w mercedesie całkowicie wyłączyć ESP.
System na pewno masz tylko w starszych wersjach (nie wiem od którego roku był przycisk montowany) go nie mam. Tylko, że ten przycisk to taki "bajer" bo tak naprawdę nie można w mercedesie całkowicie wyłączyć ESP.
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996
PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996
PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r
Oj zamieszanie w tym temacie... :-P
Silnik 2.3, podobnie jak 2.0 z okulara i 2.2 ze 124 to ta sama baza (M111), sa baaardzo podobne.
Co do ESP - do '99 byl ASR odlaczny przyciskiem, potem ESP tez odlaczane przyciskiem, ale zolty trojkat zawsze miga i ostrzega przed poslizgiem, czy przycisk jest wlaczony czy nie. ESP to calkiem inna bajka niz ASR, o wiele bardziej skomplikowany i zaawansowany system.
Silnik 2.3, podobnie jak 2.0 z okulara i 2.2 ze 124 to ta sama baza (M111), sa baaardzo podobne.
Co do ESP - do '99 byl ASR odlaczny przyciskiem, potem ESP tez odlaczane przyciskiem, ale zolty trojkat zawsze miga i ostrzega przed poslizgiem, czy przycisk jest wlaczony czy nie. ESP to calkiem inna bajka niz ASR, o wiele bardziej skomplikowany i zaawansowany system.
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości