Przeplywomierz.... po raz trzeci... ???Teraz juz chyba TURBO
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Przeplywomierz.... po raz trzeci... ???Teraz juz chyba TURBO
Wiem ze just bylo ale zaczynam tracic ciepliwosc i chetnie zadalbym pytanie bezposrednio do kolegi noc, ale wszyscy wiemy jak jest.
Auto mam dwa lata i cos mi sie wydaje ze bede musial wymienic przeplywomierz po raz trzeci w tym okresie. Jakby nie patrzec na gwarancji ale co mnie zastanawia to fakt ze to juz trzeci raz.... objaw jest ten sam. Auto smiga oki i zadnych trzaskow ale kopci jak opetany. W sobote robie skana ale jak do tej pory wszystko wyglada dokladnie tak samo jak go wymienialem ostatnim razem. Jak dobrze pamietam blad dotyczyl jednego z obwodow przeplywomierza.
Objawy... jakiims cudem kopci tylko przy przyspieszaniu ale jesli zredukuje bieg i zamiast zrobic to z 5tki a przyspiesze z 3jki to nawet dymka nie pusci - chyba ze naprawde go przegonie (ze az serce sie kraja). Co mnie boli i tu wlasnie pytanie do nocka - czy to norma ze padaja tak czesto czy moze jest cos na obwodach co powoduje moje klopoty z jakims przepaleniem albo cos...???
[ Dodano: 2012-04-13, 20:21 ]
No i mam wiekszy problem niz sie spodziewalem. Uszczelki na turbinie szlak trafil. Dzis wracalem i zaczal kopcic troche mocnej niz zawsze. Teraz wystarczy ze naciskam na pedal gazu to mam dym z tylu. Problem ze juz nie tylko czarny ale jakby w kierunku niebieskawego koloru. Podejrzewam ze zaczelem palic olej. Tym barziej ze jak sciagnalem przewod z turbiny to tam niestety troche oleju jest. Wirnik luzow nie ma, ale cos czuje ze szlak trafil uszczelniacze.
Musze poszukac czy jest mozliwosc ich wymiany.
Auto mam dwa lata i cos mi sie wydaje ze bede musial wymienic przeplywomierz po raz trzeci w tym okresie. Jakby nie patrzec na gwarancji ale co mnie zastanawia to fakt ze to juz trzeci raz.... objaw jest ten sam. Auto smiga oki i zadnych trzaskow ale kopci jak opetany. W sobote robie skana ale jak do tej pory wszystko wyglada dokladnie tak samo jak go wymienialem ostatnim razem. Jak dobrze pamietam blad dotyczyl jednego z obwodow przeplywomierza.
Objawy... jakiims cudem kopci tylko przy przyspieszaniu ale jesli zredukuje bieg i zamiast zrobic to z 5tki a przyspiesze z 3jki to nawet dymka nie pusci - chyba ze naprawde go przegonie (ze az serce sie kraja). Co mnie boli i tu wlasnie pytanie do nocka - czy to norma ze padaja tak czesto czy moze jest cos na obwodach co powoduje moje klopoty z jakims przepaleniem albo cos...???
[ Dodano: 2012-04-13, 20:21 ]
No i mam wiekszy problem niz sie spodziewalem. Uszczelki na turbinie szlak trafil. Dzis wracalem i zaczal kopcic troche mocnej niz zawsze. Teraz wystarczy ze naciskam na pedal gazu to mam dym z tylu. Problem ze juz nie tylko czarny ale jakby w kierunku niebieskawego koloru. Podejrzewam ze zaczelem palic olej. Tym barziej ze jak sciagnalem przewod z turbiny to tam niestety troche oleju jest. Wirnik luzow nie ma, ale cos czuje ze szlak trafil uszczelniacze.
Musze poszukac czy jest mozliwosc ich wymiany.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
-
- Posty: 71
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 10:00
- Lokalizacja: Kłodzko
Właśnie koledzy jak to się dzieje, że te przepływki tak padają jak muchy ??
Mercedes S210 220 CDI '00 ASB
Mercedes W124 250 D '88 ASB
http://w210.pl/viewtopic.php?t=8329&sid ... c47ca900eb
Mercedes W124 250 D '88 ASB
http://w210.pl/viewtopic.php?t=8329&sid ... c47ca900eb
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Niemcy tłumaczą ten fakt fatalnym stanem naszych dróg.Bardzo dużo pyłu ze startej gumy.
Przepływomierze mają wewnątrz (gorący drut).Na nim podobno ten pył się osadza i spala.
W RFN awaria przepływomierza, to połowa naszych przypadków.
Ja bym w to do końca nie wierzył, gdyby nie stan naszych karoserii po lekkim deszczu.
Przepływomierze mają wewnątrz (gorący drut).Na nim podobno ten pył się osadza i spala.
W RFN awaria przepływomierza, to połowa naszych przypadków.
Ja bym w to do końca nie wierzył, gdyby nie stan naszych karoserii po lekkim deszczu.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Czyli odpowiedz brzmi - musismy z tym zyc? ?????
Dla mnie to nie jest rozwiazanie - szczegolnie jesli mowimy o Mercu.
Dla mnie to nie jest rozwiazanie - szczegolnie jesli mowimy o Mercu.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
podzielę się swoimi obserwacjami (mam już 4 przepływomierz i narazie działa).
olej na wlocie do turbo może świadczyć o pękniętej membranie odmy (u mnie tak było) więc uwolniłem odmę. wlot powietrza przerobiłem aby nie ssało powietrza bezpośrednio z przodu (ssie z komory silnika bo normalnie ssał za dużo wilgoci z powietrzem) wymieniłem filtr powietrza na K&N (nie zapycha się tak jak inne filtry i czyszczę go co 5000) po tych operacjach mam spokój.
każdy przepływomierz reklamowałem i kasę zwracano.
olej na wlocie do turbo może świadczyć o pękniętej membranie odmy (u mnie tak było) więc uwolniłem odmę. wlot powietrza przerobiłem aby nie ssało powietrza bezpośrednio z przodu (ssie z komory silnika bo normalnie ssał za dużo wilgoci z powietrzem) wymieniłem filtr powietrza na K&N (nie zapycha się tak jak inne filtry i czyszczę go co 5000) po tych operacjach mam spokój.
każdy przepływomierz reklamowałem i kasę zwracano.
S210 320 CDI AVANTGARDE 2000R
WDB2102261B100683
WDB2102261B100683
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości