Problem z W211, obroty skaczą

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

flammam
Posty: 2
Rejestracja: 29 sty 2009, o 17:19
Lokalizacja: Brzeg

Problem z W211, obroty skaczą

Post autor: flammam »

Witam wszystkich, jest to mój pierwszy post na tym forum ,może nie do końca związane z moim modelem ale znalazłem tu najwięcej treściwych informacji. Do rzeczy, jeżdżę Mercem E270 CDI W211 od ponad pół roku kupiony na rynku wtórnym, po ostatnich mrozach jakie miały miejsce kilka tygodni temu silnik zaczął falować na niskich obrotach po uruchomieniu, niezależnie czy na neutralu czy podczas jazdy, dopiero podczas przełączenia skrzyni w tryb ręczny, gdyż jest to automat i przekroczeniu 2000 rpm usterka zanikała, i tak dzieje się przez ok 2-3 minuty od uruchomienia później problem zanikał do momentu całkowitego wystudzenia. Z góry zaznaczam że moja wiedza na temat silników nie jest wystarczająco duża, ale sądziłem że problemem są wtryskiwacze lub czujnik temperatury, takie też informacje znalazłem na forum. Mój problem zaczął się dopiero dzisiaj ponieważ właśnie wróciłem z serwisu, Pan po przeprowadzonym teście, auto zostawiłem dzień wcześniej aby można było je przetestować na zimnym silniku stwierdził że wina jest tu skrzynia biegów oraz domniemane opiłki metali znajdujące się w niej i wycenił koszt naprawy na bagatela 26 000zł. Co wydaje mi się "lekko" naciągane. Chciałbym usłyszeć Wasze opinie na ten temat. Pozdrawiam
Klosiak
VIP
Posty: 1909
Rejestracja: 6 kwie 2008, o 19:19
Lokalizacja: PL

Post autor: Klosiak »

flammam pisze:Pan po przeprowadzonym teście, auto zostawiłem dzień wcześniej aby można było je przetestować na zimnym silniku stwierdził że wina jest tu skrzynia biegów oraz domniemane opiłki metali znajdujące się w niej i wycenił koszt naprawy na bagatela 26 000zł.