Problem z odpaleniem auta e220. Chyba sie zapowietrza

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

daniolas
Posty: 32
Rejestracja: 2 sty 2015, o 21:47
Lokalizacja: wrocław

Problem z odpaleniem auta e220. Chyba sie zapowietrza

Post autor: daniolas »

Witam mam problem ze swoim mercem silnik 2.2 diesel mam problem z odpaleniem Auto jak odpalam nie wchodzi na obroty buja calym autem po chwili dopiero lapie i zaczyna w miare chodzic do tego swieci kontrolka epc auto musze zgasic i odpalic od nowa wtedy chodzi normalnie . Jak zgasze i odpale kontrolka epc juz nie swieci auto jezdzi normalnie nie ma zadnego problemu do ponownego odpalenia auta. Auto stoi odpalam znowu lipa nie pracuje rowno gasze i odpalam i pracuje normalnie.Pompe mam boscha wiec to raczej nie wina pompy tak mi sie zdaje. Przy filtrze paliwa zauwazylem 2 plastykowe przezroczyste weze i w jednym byly dwa bombelki powietrza chyba nie powinny tam byc. Zdaje mi sie ze sie zapowietrza gdzies dostaje sie powietrze tylko gdzie co mam sprawdzic. Ruszalem weze wszystkie sie trzymaja wygladaja na cale sa moze twarde wkoncu maja swoje lata. Ponoc przy filtrza ma byc jakas uszczelka rozumiem ze musze go rozebrac i sprawdzic czy jest cala. Cos czytalem o zaworku zwrotnym gdzie on sie znajduje ? co musze sprawdzic lub wymienic zeby nie bylo tego powietrza. Mam w planach wymiane weze paliwowych ale czy to pomoze ? Moze zaworek zwrotny on puszcza powietrze ? czy cos innego trza sprawdzic. Podczas jazdy kontrolka epc mi sie nie swieci nie wazne czy jezdze szybko czy wolno zapala sie ona przy pierwszym odpaleniu. Co musze sprawdzic lub wymienic.
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

Sprawdzić filtr paliwa, oringi, świece... a zaworek jest w pompie, jak niesprawny to zapowietrza układ.
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
ayreon
Posty: 556
Rejestracja: 9 lut 2013, o 17:47
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ayreon »

Jaką tam masz pompę?
Jeśli to mechaniczny Bosch z OM601, to nie rozumiem, jaki wpływ na pracę silnika może mieć kontrolka EPC i zapalający ją sterownik sillnika :zdziwko:

Objawy jakie masz są typowe dla problemów z Lucasem.
W210 220D Classic '96 Obrazek
W201 2.5 TD ex
daniolas
Posty: 32
Rejestracja: 2 sty 2015, o 21:47
Lokalizacja: wrocław

Post autor: daniolas »

Auto mam od tygodnia wiem tylko tyle ze pompa boscha jest bynajmiej tak mi powiedziala osoba od ktorej mam auto. A jaki to typ to nie powiem bo nie mam pojecia jak to sprawdzic . Gdzies to bedzie pisalo ? No wlasnie wiem ze te objawy sa typowe dla pompy lucasa i nie wiem co robic. Co do zaworku w pompie mozna jakos to sprawdzic zobaczyc ? czy jest sprawny ? Jest to jakos rozbieralne czy musze wyciagac cala pompe ? Filtr paliwa bede wymienial chodzi ci o oringi te co sa na filtrze czy o cos innego ?

[ Dodano: 2015-01-11, 19:34 ]
interesuja mnie oringi ile ich jest i gdzie sie dokladnie znajduja na ktorych wezach w ktorym miejscu. Chcem kupic nowe razem z filtrem paliwa i odrazu to wymienic.
nr vin WDB2100041A470872
Rusty_Cherry
Posty: 320
Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rusty_Cherry »

Sprawdź czy masz w ogóle pompę Boscha, od tego bym zaczął :hyhy:
W210 '95 300D
tomi382
Posty: 326
Rejestracja: 14 paź 2011, o 03:43
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

Post autor: tomi382 »

Otworz maske i zrób zdjęcia kilka lub więcej silnika i tego co jest przykręcone do niego. Zobaczymy co za Lucjana masz w środku.
WDB2021211A601521
daniolas
Posty: 32
Rejestracja: 2 sty 2015, o 21:47
Lokalizacja: wrocław

Post autor: daniolas »

a czy ja napisalem ze nie mam pojecia gdzie jest pompa wtryskowa i jak dziala moze czytanie ze zrozumieniem sie marekk klania slabo chyba z polskeigo bylo. Pompe mam Boscha bo rok temu byla wymieniana. Mam na nia dokumenty i papiery jest jeszcze na gwarancji. Pompe wymienial moj ojciec. Bo od niego mam auto. Pechezyki pojawiaja sie tylko na jednyme wezu na tym przezroczystym ktory idzie od sciany grodziowej do filtra drugi wezyk przezroczysty jest od pompy do filtra i na nim nic sie nie pokazuje jest pelny paliwa. A czy trzeba znac sie na mechanice zeby kupic samochod. Kupuje sie taki jak sie podoba a nie czy sie znam jak by tak mieli wszyscy patrzec to nikt by nie kupowal nigdy zadnego auto bo sie nie zna itd
nr vin WDB2100041A470872
daniolas
Posty: 32
Rejestracja: 2 sty 2015, o 21:47
Lokalizacja: wrocław

Post autor: daniolas »

Na pompie jest wybite Bosch i ma naklejke z numerami i jakims tam opisem. Nie wnikalem co tam pisze. Pompa nigdzie nie cieknie jest suchutka. Musze wymienic weza gumowego bo znalazlem delikatny luz przy scianie grodziowej na laczeniu wezy. Jak nim ruszam to sie to rusza na wezu metalowym ktory idzie juz dalej za sciane pod auto. Moze tam lapie powietrze. Jutro kupie i wymienie i sie zobaczy.

[ Dodano: 2015-01-11, 20:59 ]
Mam dokumenty na pompe ze to boscha. No i na pompie jest wybite

[ Dodano: 2015-01-11, 21:01 ]
Dzwonilem do ojca upewnic sie czy to napewno bosch bo takie objawy wystepowaly tylko z lucjanami. No i znalazlem karte serwisowa ze tam bosch siedzi.

[ Dodano: 2015-01-11, 21:05 ]
Auto zawsze oddaje do mechanika chyba ze jakies podstawowe zeczy to robie sam plyny filtry olej itp. Moj mechanik wyjechal i zanim wroci troche to potrfa i chcem sie sam z tym uporac. Mam jednego mechanika ktoremu ufam i nie mam zamiaru szukac innych ktorzy nie raz juz mi auto spierdzielili ze gorzej chodzil po oddaniu niz przed.
nr vin WDB2100041A470872
zero
Posty: 61
Rejestracja: 21 paź 2013, o 22:01
Lokalizacja: Wawa

Post autor: zero »

daniolas pisze:...slabo chyba z polskeigo bylo...
:zdziwko: Zdaje się, że obaj leżycie w tym temacie...
E300TD '98
WDB2100251A724009
daniolas
Posty: 32
Rejestracja: 2 sty 2015, o 21:47
Lokalizacja: wrocław

Post autor: daniolas »

hehe :) a czy forum nie sluzy do pomocy rozmowie na temat problemu jaki znajduje sie w temacie utworzonego postu, a nie kto czym powinien jezdzic lub jakie auto sobie kupic albo jak pisac czy sie zna czy nie. chce ktos jezdzic mercem jezdzi mercem ktos chce jezdzic bmw jezdzi bmw i nie musi sie na tym aucie znac zeby nim jezdzic. Po to sa mechanicy. jak kogos stac na takie auto i ktory ma tyle lat musi sie liczyc ze sie psuje i ze machanik tez kosztuje a jak kogos nie stac na mechaniora to juz trudno.
Ostatnio zmieniony 11 sty 2015, o 22:23 przez daniolas, łącznie zmieniany 1 raz.
Rusty_Cherry
Posty: 320
Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rusty_Cherry »

Masz racje, ale żeby Cię zrozumieć muszę przeczytać 2 razy Twój post i uzupełnić ortografię. Oczy aż bolą. Rozumiem, że ktos może mieć dysortografię czy popełnić literówkę, ale po niektórych nawet nie widać, że się starają pisać zwięzłym językiem.
W210 '95 300D
daniolas
Posty: 32
Rejestracja: 2 sty 2015, o 21:47
Lokalizacja: wrocław

Post autor: daniolas »

No kolego rozumiem przeszkadza to nie zwracam uwagi jak pisze jeszcze tym bardziej bez polskich znakow. Postaram sie pisac zwiezlym jezykiem.

[ Dodano: 2015-01-11, 22:27 ]
Wiem co mam posprawdzac. Znalazlem caly schemacik przewodow paliwowych oringow itd. Wiec wiem co mam wymienaic. Dam znac co wyjdzie jak pogrzebie wymienie przewody, oringi z filtrem
daniel5091
Posty: 2
Rejestracja: 14 sty 2015, o 17:12
Lokalizacja: płock

Post autor: daniel5091 »

Witam , jestem tu nowy mam problem z cdi 2.7 2001r raz odpala raz nie błędów brak szujnik wałka oraz wału wymienione upaliła się dioda w bsi wymieniona na nową ...czy szanowni panowie mają jakieś pomysły
qoompel
Doradca
Posty: 3888
Rejestracja: 7 mar 2009, o 07:46
Lokalizacja: Chrząszczyrzewoszyce

Post autor: qoompel »

daniolas pisze:Dam znac co wyjdzie jak pogrzebie wymienie przewody, oringi z filtrem
I co? Jak jest?
daniel5091 pisze:cdi 2.7 2001r raz odpala raz nie błędów brak szujnik wałka oraz wału wymienione upaliła się dioda w bsi wymieniona na nową
Byłeś na SD? Jeśli nie, to jedź. Nikt Ci nie stwierdzi w 100% winowajcy.

Swoją drogą - zacznijcie wszyscy pisać po ludzku, bo inaczej będzie dym!
Szukasz pomocy? Pisz poprawnie!

Obrazek
daniel5091
Posty: 2
Rejestracja: 14 sty 2015, o 17:12
Lokalizacja: płock

Post autor: daniel5091 »

przyczyna to przekaźnik wbudowany w BSI ,, cewka robiła zbyt duży opór spaliła diodę i czasami był brak zasilania na przekaźnik od pompy paliwa ,,,wymieniłem bsi koszt 50 zł auto odpala jak nowe ...
MASZ PROBLEM Z CZASAMI NIE ODPALAJĄCYM CDI DZWOŃ 509120120 ZAPRASZAM DO WARSZTATU
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 53 gości