potrzebuje schemat podcisnienia w e250 model w210!!! 97r
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
potrzebuje schemat podcisnienia w e250 model w210!!! 97r
mam problem po kolizji... lakiernik demontujac przód zapomnial jak ida wężyki i jeden mi zostal... a mam dosyc nietypowy silnik :-P
WDB2102101A393484 i mam jeszcze jedno pytanie kiedy sie gdzies spiesze po miescie i przekraczam obroty tzn. 3-4 tys. i zmieniam bieg... to po chwili zapala mi sie kontrolka oleju i nie wiem co jest tego powodem bo jak na zimnym silniku sprawdzalem stan oleju to bylo do polowy i jak dolałem do max-a dalej sie mi zapala....
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Prawdopodobnie za dużo oleju lub uszkodzony czujnik poziomu oleju w misce olejowej.
Podciśnienia proszę:
Podciśnienia proszę:
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
- Bandit120080
- Posty: 1160
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 15:53
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Witam! Czy ja też mógłbym prosić o schemat podciśnienia do mojego 2,2 D z 1996 VIN WDB2100041A056909. Będę bardzo wdzięczny mam straszny bałagan w przewodach a nigdzie nie mogę znaleźć tego schematu.noc pisze:Prawdopodobnie za dużo oleju lub uszkodzony czujnik poziomu oleju w misce olejowej.
Podciśnienia proszę:
W210 E220 Sedan
VW Jetta VI 2.0 TDI
Skoda Fabia Monte Carlo
Suzuki Bandit GSF 1200N
BMW R1200C
SHL M11W
VW Jetta VI 2.0 TDI
Skoda Fabia Monte Carlo
Suzuki Bandit GSF 1200N
BMW R1200C
SHL M11W
- Bandit120080
- Posty: 1160
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 15:53
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Nawet przy podanym numerze podwozia są małę szanse na znalezienie właściwego schematu. Jest zbyt dużo wersji silników na różne kraje, na różne wymogi ekologiczne, różny osprzęt itd. Tak więc pozostaje jedynie porządkowanie instalacji wg schematów dostępnych.
Proponuję:
http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m ... ent=dr2000
Najsamprzód jednak musimy znać dokładny typ silnika xxx.xxx (trzy cyfry/kropka/trzy cyfry). Możemy to znaleźć w "dekoderce VIN-u"
Następnie w podanym linku klikamy "M .Powersystems: Engine", potem na "M Motor" potem klikamy na nasz silnik, potem na "14 INTAKE AND EXHAUST MANIFOLDS", a potem wybieramy nadwozie w którym ten silnik siedzi. I tyle.
Proponuję:
http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m ... ent=dr2000
Najsamprzód jednak musimy znać dokładny typ silnika xxx.xxx (trzy cyfry/kropka/trzy cyfry). Możemy to znaleźć w "dekoderce VIN-u"
Następnie w podanym linku klikamy "M .Powersystems: Engine", potem na "M Motor" potem klikamy na nasz silnik, potem na "14 INTAKE AND EXHAUST MANIFOLDS", a potem wybieramy nadwozie w którym ten silnik siedzi. I tyle.
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Masz rację, albo lenistwo, albo brak umiejętności szukania na necie, bo znaleźć można praktycznie wszystko.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości