nie rowna praca silnaka tryb awaryjny
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
nie rowna praca silnaka tryb awaryjny
witam serdecznie wszystkich moj mercedes to w210 220 cdi po lifcie
auto po odpaleniu nie wazne czy na cieplo czy na zimno nie rowno pracuje szarpie po dodaniu lekko gazu silnik pracuje tak jak powinien bardzo dobrze auto dosc mocno kopci na czarno i co najwazniesze przechodzi w stan awaryjny po wyloczeniu auta zapaleniu ponownie jest znow dobrze i po jakims czasni znow stan awaryjny ...odpialem przeplywomierz auto nie wchodzi powyrzej 2000 obrotow ... gdzie z wpientym pzreplywnomierzem tyle ze w stanie awaryjny przekracza 2000obr maxymalnie do 3000obr nie wim co jest granie auto podpiete pod kompa nie wykazalo bledow dodam jeszcze ze auto dopuki nie przejdzie w stan awaryjny ciagnie super dynamika ok
ps widzilaem duzo tematow na forum ale przosze o pomoc moze znajdzie sie ktos co mial te same objawy co ja pozdrawiam wiktor :
wymienilem regulator cisnienia na lstwie cdi i zawor egr nie pomoglo ... mam jeszce mozliwosc kupienia po kosztach wtryskiwaczy orginalnych ale nie wiem czy jest sens
auto po odpaleniu nie wazne czy na cieplo czy na zimno nie rowno pracuje szarpie po dodaniu lekko gazu silnik pracuje tak jak powinien bardzo dobrze auto dosc mocno kopci na czarno i co najwazniesze przechodzi w stan awaryjny po wyloczeniu auta zapaleniu ponownie jest znow dobrze i po jakims czasni znow stan awaryjny ...odpialem przeplywomierz auto nie wchodzi powyrzej 2000 obrotow ... gdzie z wpientym pzreplywnomierzem tyle ze w stanie awaryjny przekracza 2000obr maxymalnie do 3000obr nie wim co jest granie auto podpiete pod kompa nie wykazalo bledow dodam jeszcze ze auto dopuki nie przejdzie w stan awaryjny ciagnie super dynamika ok
ps widzilaem duzo tematow na forum ale przosze o pomoc moze znajdzie sie ktos co mial te same objawy co ja pozdrawiam wiktor :
wymienilem regulator cisnienia na lstwie cdi i zawor egr nie pomoglo ... mam jeszce mozliwosc kupienia po kosztach wtryskiwaczy orginalnych ale nie wiem czy jest sens
Ostatnio zmieniony 12 paź 2008, o 19:29 przez ottello, łącznie zmieniany 2 razy.
do sprawdzenia przepływomierz i wtryskiwacze, może również potencjometr przepustnicy. Przy okazji należy sprawdzić czy układ nie zasysa lewego powietrza oraz czy układ paliwowy jest niezapowietrzony. To że nie ma błędów zapisanych w sterowniku nie oznacza, że nie można interpretować wartości rzeczywistych - i to właśnie jest do zrobienia w twoim przypadku.
Tak przy okazji, przyłóż się trochę do tekstów które piszesz, bo te literówki i ortografia aż razi po oczach ;-)
Tak przy okazji, przyłóż się trochę do tekstów które piszesz, bo te literówki i ortografia aż razi po oczach ;-)
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
W124 300E
W124 E320
no niestety pewną diagnozę będziesz miał tylko przy użyciu urządzenia diagnostycznego. podczas jazdy odczytujesz parametr ilości przepływającego powietrza - musi się wyraźnie zwiększać przy zwiększaniu obrotów i obciążenia silnika. Miałem też przypadek, że przepływka wskazywała w miarę dobre wartości podczas jazdy, ale na biegu jałowym pokazywała wartość ujemną - wtedy nawet nie ma co testować podczas jazdy.
Napisałeś, że wymieniałeś regulator ciśnienia - jakie było ciśnienie paliwa na listwie?
Napisałeś, że wymieniałeś regulator ciśnienia - jakie było ciśnienie paliwa na listwie?
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
W124 300E
W124 E320
powiedz mi jeszcze jezeli ktorys z wtryskiwaczy podaje za duza ilosc paliwa wtedy auto bedzie pracowac nie rowno prawda i czy w zwiazku z tym auto moze przechodzic w stan awaryjny czy raczej to odpada czy narazie postawic na przeplywomierz tylko ze auto kopci na czarno dosc mocno
jakie cisnienie bylo nie wiem
jakie cisnienie bylo nie wiem
TU masz odpowiedź. W twoim przypadku rzeczywiście chyba należałoby zacząć od wtryskiwaczy. Przepływomierz podałem dlatego, iż jeśli podaje on informacje o dużo większym niż w rzeczywistości zasysaniu powietrza, to i wtryskiwacze będą zapodawały większą niż konieczna w danych warunkach dawkę paliwa.
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
W124 300E
W124 E320
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
dziekuje za pomoc jutro sprawdze jaki numer mam
zauwazylem ze auto na zimnym silniku zachowuje sie jeszcze w miare normalnie im bardziej rozgrzany tym gorzej
[ Dodano: 2008-10-13, 20:51 ]
zaprowadzilem auto do mechanika wymieniam wtryski i filtr paliwa mysle ze na szarpanie i nie rowna prace silnika pomoze ale cos mam przeczucie ze tryb awaryjny bedzie nadal bede na biezaco informowal
[ Dodano: 2008-10-15, 18:27 ]
okozalo sie jeszcze ze dwie swieca sa martwe i w dodatku sa zapieczone trzeba glowice zdjac i kolektor ssacy zabrudzony jakims syfem i podobno przez to auto traci moc
zauwazylem ze auto na zimnym silniku zachowuje sie jeszcze w miare normalnie im bardziej rozgrzany tym gorzej
[ Dodano: 2008-10-13, 20:51 ]
zaprowadzilem auto do mechanika wymieniam wtryski i filtr paliwa mysle ze na szarpanie i nie rowna prace silnika pomoze ale cos mam przeczucie ze tryb awaryjny bedzie nadal bede na biezaco informowal
[ Dodano: 2008-10-15, 18:27 ]
okozalo sie jeszcze ze dwie swieca sa martwe i w dodatku sa zapieczone trzeba glowice zdjac i kolektor ssacy zabrudzony jakims syfem i podobno przez to auto traci moc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 24 gości