MAM problem z odpaleniem

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
petryshchev
Posty: 6
Rejestracja: 13 sie 2016, o 20:43

MAM problem z odpaleniem

Post autor: petryshchev »

Witam. :cool: Posiadam W210 E290 TD 1996r Classic sedan automat :cwaniak:
Wiec od początku.
Postanowiłem sam wymienić uszczelkę na rozdzielaczu pompy wtryskowej (rys. nr.2) bez wyjmowania pompy. Więc wszystko poszło OK. Ale wykazało mi błędy przy odpalaniu. Wyczytałem na forum info i postanowiłem wymienić elektrozawór na pompie (rys. nr.3). Po czym dalej próbowałem odpalić i dalej nic. Zauważyłem wycieki i wymieniłem uszczelkę na tym czymś ))) ( rys. nr.1)
Odpowietrzyłem pompę. Uzupełniłem filtr paliwa. Ciężko kręci, ale odpala na małych wolnych obrotach. Próbuję dodać gazu, ale nic się nie zmienia. Trzyma gdzieś na 2-3 tys. obrotach. Może tak chodzić godzinami. Po dłuższym obserwowaniu raz na jakiś czas w rurce od filtra do pompy pojawiają się małe pęcherzyki powietrza. Po zgaszeniu silnika w rurkach pojawia się powietrze. Ale jak samochód chodzi, to żadnego powietrza nie widać. :niepewny:
Nie wiem co dalej robić, gdzie szukać przyczyny. Auto stoi już od dwóch miesięcy. Chce mi się nim polatać, ale nie mogę go uruchomić :rozpacz: .
Bardzo proszę o rade, gdzie mam szukać rozwiązania.
Dodam, że jestem zielony w mechanice, więc jak ktoś będzie pisać, to bardzo proszę o szczegółowe rozpisania, co do czego... :zawstydzony:
Załączniki
zdjęcie przykładowe z internetu...
zdjęcie przykładowe z internetu...
pompa e290.jpg (24.36 KiB) Przejrzano 1017 razy
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Re: MAM problem z odpaleniem

Post autor: fabek »

Jedz do pompiarza na regulacje.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
petryshchev
Posty: 6
Rejestracja: 13 sie 2016, o 20:43

Re: MAM problem z odpaleniem

Post autor: petryshchev »

Pojechac sie nieda... Jest w automacie, a obrotow nie wystarcza dla ruszenia sie... A na lawete sie niechce wydawac... Jak mige sam wyregulowac, zebym chociaz mi pojechal?
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Re: MAM problem z odpaleniem

Post autor: avandgarde »

Napisałeś że jesteś zielony w mechanice . :zly:
To po jakiego diabła się zabierasz i to jeszcze w dodatku za układ paliwowy. :zly:
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Awatar użytkownika
petryshchev
Posty: 6
Rejestracja: 13 sie 2016, o 20:43

Re: MAM problem z odpaleniem

Post autor: petryshchev »

Bo nie chce być zielonym .
Wymienić uszczelki mi sie udało bardzo sprytnie. Miedzy innymi przy pomocy przeczytanych postów na forum.
Paliwo ńie cieknie i podejrzewam ze ma sie teraz odbyć regulacja pompy. Czy może jeszcze gdzie indziej szukać problemu?
Awatar użytkownika
petryshchev
Posty: 6
Rejestracja: 13 sie 2016, o 20:43

Re: MAM problem z odpaleniem

Post autor: petryshchev »

Wiec dziś zrobiłem nastepujące.
Poluzowałem śrubki z góry pompy wtryskowej i przesunąłem ja o drobinę do przodu, po czym próba odpalenia i... sie udało. Pali, jeździ. Została regulacja pompy u pompiarza i gitara.
Jak by ktoś miał problemy z wyciekami z pompy, służę pomocą. Robiłem sam merca przez miesiąc i poznałem sporo szczegół co do uszczelnienia pompy.
Pozdrawiam.
Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 21 gości