Kolektor ssący 2,2 CDI - rozklekotane przepustnice
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Kolektor ssący 2,2 CDI - rozklekotane przepustnice
Witam podziękuję za każdą poradę,pomysł na kolektor ssący a dokładnie rozklekotane przepustnice w kolektorze, to podobno dość częsta przypadłość. Czy jest jakiś patent na regeneracje lub jakiś warsztat który to naprawia ???
Cały kolektor kosztuje 1600 zł a w nim przecież tylko te przepustnice się psują
Cały kolektor kosztuje 1600 zł a w nim przecież tylko te przepustnice się psują
w210 e320 95 r
w210 2.2 cdi 01r
w203 T180 01r
w210 2.2 cdi 01r
w203 T180 01r
Witam!!!
Mercedes E 220 CDI 2001 r.
Kopcenie podczas jazdy. W warsztacie zdiagnozowali i jest wszystko w porządku. Po dokładnych ogledzinach stwierdzili że przy kolektorze spadła dźwignia regulacji przepustnic (widac z góry). Czy to coś powaznego, można to naprawic czy trzeba wymienic kolektor? W serwisie dużo kasy chcą aż 2200 brutto. Jeszcze coś mówili o zestawie naprawczym.
Mercedes E 220 CDI 2001 r.
Kopcenie podczas jazdy. W warsztacie zdiagnozowali i jest wszystko w porządku. Po dokładnych ogledzinach stwierdzili że przy kolektorze spadła dźwignia regulacji przepustnic (widac z góry). Czy to coś powaznego, można to naprawic czy trzeba wymienic kolektor? W serwisie dużo kasy chcą aż 2200 brutto. Jeszcze coś mówili o zestawie naprawczym.
Z tego co się orientuje to musisz wymienić kolektor bo tego sie nie naprawia.
Grozi oderwaniem klapek a dalej to główkuj 8-)
U was drogie te kolektory :shock:
W K rakówku do 2.7 1700zeta.
w olsztynie jest jakaś hurtownia oryginałow do mesia,poszukaj w gogle.
Pozdr
Grozi oderwaniem klapek a dalej to główkuj 8-)
U was drogie te kolektory :shock:
W K rakówku do 2.7 1700zeta.
w olsztynie jest jakaś hurtownia oryginałow do mesia,poszukaj w gogle.
Pozdr
W210 320CDI 2001 elegance. POZDRAWIAM
Witam!!!
Mercedes E 220 CDI 2001 r.
Kopcenie podczas jazdy. W warsztacie zdiagnozowali i jest wszystko w porządku. Po dokładnych ogledzinach stwierdzili że przy kolektorze spadła dźwignia regulacji przepustnic (widac z góry). Czy to coś powaznego, można to naprawic czy trzeba wymienic kolektor? W serwisie dużo kasy chcą aż 2200 brutto. Jeszcze coś mówili o zestawie naprawczym.
Byłem dzisiaj w serwisie Mercedesa w Olsztynie w Auto Idea i tyle zaśpiewali. Znalazłem na Alegro i ma koleś 3 szt. na sprzedaż nowe za 1639 zł w Olsztynie. W serwisie powiedzieli że są zestawy naprawcze za 200 zł jeszcze dokładnie sprawdzę jak to wygląda. Mam jeszcze pytanko czy trzeba zdjąc kolektor aby dojśc do tej dźwigni która steruje przepustnicami?
Mercedes E 220 CDI 2001 r.
Kopcenie podczas jazdy. W warsztacie zdiagnozowali i jest wszystko w porządku. Po dokładnych ogledzinach stwierdzili że przy kolektorze spadła dźwignia regulacji przepustnic (widac z góry). Czy to coś powaznego, można to naprawic czy trzeba wymienic kolektor? W serwisie dużo kasy chcą aż 2200 brutto. Jeszcze coś mówili o zestawie naprawczym.
Byłem dzisiaj w serwisie Mercedesa w Olsztynie w Auto Idea i tyle zaśpiewali. Znalazłem na Alegro i ma koleś 3 szt. na sprzedaż nowe za 1639 zł w Olsztynie. W serwisie powiedzieli że są zestawy naprawcze za 200 zł jeszcze dokładnie sprawdzę jak to wygląda. Mam jeszcze pytanko czy trzeba zdjąc kolektor aby dojśc do tej dźwigni która steruje przepustnicami?
Witam!!
Przepustnice dorobiłem na frezarce 3 osiowej NC i tokarce NC. Zrobiłem metalowe, oryginalne były z tworzywa. (zrobiłem na tokarce NC kulę z wałkami po bokach potem na frezarce pofrezować powierzchnie z dwóch stron - teraz jak bym to robił to bym napisał program na frezarkę 3 osiową). Trzeba było jeszcze dorobić zatrzaski trzymające listwę, która łączy wszystkie przepustnice (u mnie dwóch zatrzasków nie było - wypadły) i tulejki od tych zatrzasków. Zatrzaski trochę zmodifikowałem bo oryginalny słabo trzymał. Sporo pracy przy tym było jak na pierwszy raz.
Teraz mietek ma większego kopa niż wcześniej, (chociaż ma większego kopa bo ma wstawionego chipa).
Mam fotkę tego kolektora tylko coś nie chce dołaczyć.
Przepustnice dorobiłem na frezarce 3 osiowej NC i tokarce NC. Zrobiłem metalowe, oryginalne były z tworzywa. (zrobiłem na tokarce NC kulę z wałkami po bokach potem na frezarce pofrezować powierzchnie z dwóch stron - teraz jak bym to robił to bym napisał program na frezarkę 3 osiową). Trzeba było jeszcze dorobić zatrzaski trzymające listwę, która łączy wszystkie przepustnice (u mnie dwóch zatrzasków nie było - wypadły) i tulejki od tych zatrzasków. Zatrzaski trochę zmodifikowałem bo oryginalny słabo trzymał. Sporo pracy przy tym było jak na pierwszy raz.
Teraz mietek ma większego kopa niż wcześniej, (chociaż ma większego kopa bo ma wstawionego chipa).
Mam fotkę tego kolektora tylko coś nie chce dołaczyć.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości