Klapki "rezonansowe".
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Na Star Diagnozie jest test silniczka klap. Może samo cięgno z niego spadło bo lubi się wyrobić. Jeśli spalił się silniczek to można kupić używkę. Jeśli rozleciały się klapki to kolektor do wymiany albo druciarstwo którego nie polecam.
Numery silniczka który będzie pasować:
A 611 150 03 94
A 611 098 01 26
A 611 098 02 26
Numery silniczka który będzie pasować:
A 611 150 03 94
A 611 098 01 26
A 611 098 02 26
Dla zainteresowanych ;
w Łodzi u Kulika czyszczenie kolektora, ERG i usunięcie klapek - 300złociszy !!!
czytajcie tematy od początku bo niektórzy to.............!
w Łodzi u Kulika czyszczenie kolektora, ERG i usunięcie klapek - 300złociszy !!!
czytajcie tematy od początku bo niektórzy to.............!
Mieczysław Classic 2,7 01' WDB2102161B428276
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 9c72a.html
Opel Corsa 1,4/16V automat
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 9c72a.html
Opel Corsa 1,4/16V automat
tak.Szczurek pisze: Czy jak się wyrzuci klapki, to silniczek musi zostać podłączony i być sprawny?
Mieczysław Classic 2,7 01' WDB2102161B428276
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 9c72a.html
Opel Corsa 1,4/16V automat
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 9c72a.html
Opel Corsa 1,4/16V automat
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 15 lip 2010, o 19:53
- Lokalizacja: opole
Czy może jakis inny blad powodować ze silniczek od sterowania klapkami nie chodzi?
Samochod przestal wkrecac się powyżej 3000 obrotow wyraźnie miedzy 2500-3000 slabo mu to idzie, ale do 2500 jakby wchodzil idealnie predkosc tez w granicach 140km/h , czy to jest tryb awaryjny? Miałem kiedyś e300td i tam tryb awaryjny był wyczuwalny od samego początku (miał mula) a tu mam wrazenie ze cos go blokuje. Silniczek od klapek nie chodzi, klapki manualnie chodza, gdy zostawię klapki powiedzmy w polowie i wlacze zapłon to silniczek je przestawi calkiem w prawo ( stojąc przy prawym błotniku) ale później ani drgnie po dodawaniu gazu, czy może być on uszkodzony ? nikt tutaj w kolo nie ma SD jedyna opcja to serwis MB (mieszkam w uk).
Tez to cięgno mi spadlo i mam wrazenie ze już dawno temu bo pierwszy odruch ruszania klapkami szedł z jakims tam oporem ale po kilku ruchach już chodzi jak po maśle, a ten brak mocy stal się kilka dni temu.
Czy jeśli silniczek bylby uwalony to wlaczyl by się jakiś tryb awaryjny czy tylko po podpięciu na SD by to wykrylo i ewentualny wlasnie taki spadek mocy ? jakby komputer dawal sygnal i nie dawal więcej paliwa … samochod wogole nie kopci. Mechanicy mowia ze silniczek do wymiany ale tutaj tacy mechanicy ze jak człowiek sam nie zrobi to….
pozdrawiam
Samochod przestal wkrecac się powyżej 3000 obrotow wyraźnie miedzy 2500-3000 slabo mu to idzie, ale do 2500 jakby wchodzil idealnie predkosc tez w granicach 140km/h , czy to jest tryb awaryjny? Miałem kiedyś e300td i tam tryb awaryjny był wyczuwalny od samego początku (miał mula) a tu mam wrazenie ze cos go blokuje. Silniczek od klapek nie chodzi, klapki manualnie chodza, gdy zostawię klapki powiedzmy w polowie i wlacze zapłon to silniczek je przestawi calkiem w prawo ( stojąc przy prawym błotniku) ale później ani drgnie po dodawaniu gazu, czy może być on uszkodzony ? nikt tutaj w kolo nie ma SD jedyna opcja to serwis MB (mieszkam w uk).
Tez to cięgno mi spadlo i mam wrazenie ze już dawno temu bo pierwszy odruch ruszania klapkami szedł z jakims tam oporem ale po kilku ruchach już chodzi jak po maśle, a ten brak mocy stal się kilka dni temu.
Czy jeśli silniczek bylby uwalony to wlaczyl by się jakiś tryb awaryjny czy tylko po podpięciu na SD by to wykrylo i ewentualny wlasnie taki spadek mocy ? jakby komputer dawal sygnal i nie dawal więcej paliwa … samochod wogole nie kopci. Mechanicy mowia ze silniczek do wymiany ale tutaj tacy mechanicy ze jak człowiek sam nie zrobi to….
pozdrawiam
w210 E320 CDI
Wydaje mi się, że samochód ewidentnie jest w trybie awaryjnym. Warto udać się na SD ponieważ otrzymasz informację o przyczynach, które powodują, iż Twój samochód jest w trybie awaryjnym.
Na swoim przykładzie też miałem problem z klapkami. Silniczek był dobry. Tryb awaryjny i podłączenie do komputera pokazało co mechanik musiał zrobić.
Na swoim przykładzie też miałem problem z klapkami. Silniczek był dobry. Tryb awaryjny i podłączenie do komputera pokazało co mechanik musiał zrobić.
Mercedes E 270 cdi GT - 2001 r. - AVANTGARDE - automat
WDB2100161B345096
WDB2100161B345096
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 15 lip 2010, o 19:53
- Lokalizacja: opole
Otóz Panowie. jestem własnie świeżo po usunięciu klapek. problem opisze od początku.mam nadzieje ze mój post nie zostanie tym razem usunięty. ale mysle ze pisze w dobrym wątku na temat. i chce opisac dokladnie moj przypadek....
a wiec
najpierw jakies 4 miechy temu zacząłem słyszeć swist przy przyspieszaniu... ale auto jezdzi calkiem normalnie. spalanie tez w normie.....
nastepnie podczas wymiany oleju na oslonie silnika od dolu znalazłem dzwigienke sterowania klapkami. wiec po konsultacji z moim mechaniorem umowilem sie na usuniecie klapek przy najblizszym pobycie do Polski. oczywiscie przy okazji na mycie kolektora i egr. koszt ok 200zl
podróż do kraju . jak zawsze między 120 -150 km/h iiiii zauważyłem podwyższone spalanie. ok 7-7,5 l/100km. wiem że nie tragedia ale bywało mniej (przynajmniej na kompie )
po przejechaniu 845km, 5 km przed domkiem pierwszy raz tryb awaryjny, oczywiscie po krotkim postoju znikl ale od tego momentu juz sie właczał ....
no wiec w poniedzialek ranek do mechaniora na komp i 3 błedy : prawdopodobna przeplywka , za niskie ciscnienie doladowania plus cos z klapkami .... oraz diagnoza odsluchowa ze ten silnik dziwnie chodzi .
klapki usuniete ( polowa z nich juz pourywana byla wiec trzeba bylo je lokalizowac i wywalać.....
efekt!!! auto naprawde chodzi rewelacyjnie zero bledów zero ryzyka w przyszłości a spalanie dziś do krakowa i spowrotem wedlug komputera 5.6 l/100km
a wiec
najpierw jakies 4 miechy temu zacząłem słyszeć swist przy przyspieszaniu... ale auto jezdzi calkiem normalnie. spalanie tez w normie.....
nastepnie podczas wymiany oleju na oslonie silnika od dolu znalazłem dzwigienke sterowania klapkami. wiec po konsultacji z moim mechaniorem umowilem sie na usuniecie klapek przy najblizszym pobycie do Polski. oczywiscie przy okazji na mycie kolektora i egr. koszt ok 200zl
podróż do kraju . jak zawsze między 120 -150 km/h iiiii zauważyłem podwyższone spalanie. ok 7-7,5 l/100km. wiem że nie tragedia ale bywało mniej (przynajmniej na kompie )
po przejechaniu 845km, 5 km przed domkiem pierwszy raz tryb awaryjny, oczywiscie po krotkim postoju znikl ale od tego momentu juz sie właczał ....
no wiec w poniedzialek ranek do mechaniora na komp i 3 błedy : prawdopodobna przeplywka , za niskie ciscnienie doladowania plus cos z klapkami .... oraz diagnoza odsluchowa ze ten silnik dziwnie chodzi .
klapki usuniete ( polowa z nich juz pourywana byla wiec trzeba bylo je lokalizowac i wywalać.....
efekt!!! auto naprawde chodzi rewelacyjnie zero bledów zero ryzyka w przyszłości a spalanie dziś do krakowa i spowrotem wedlug komputera 5.6 l/100km
adas0507
kmtaxi pisze:Podczas jazdy miejskiej będzie większe spalanie i dynamika będzie zachwiana.
no zobaczy sie. napewno sie podziele na forum wynikami spalania . a co do dynamiki mysle ze jest duzo lepiej . a druga sprawa ze jesli uwazacie ze do auta wartego 10000zl warto dać 2000zl za nowy kolektor (z wymianą) to wasza sprawa. bo kupno uzywanego i oczekiwanie kiedy znów coś sie spieprzy z tymi klapkami nie wiem czy dobra opcja....
adas0507
Minął miesiąc i jakoś się nie dzielisz wynikami. Coś nie teges?adas0507 pisze:kmtaxi pisze:Podczas jazdy miejskiej będzie większe spalanie i dynamika będzie zachwiana.
no zobaczy sie. napewno sie podziele na forum wynikami spalania . a co do dynamiki mysle ze jest duzo lepiej . a druga sprawa ze jesli uwazacie ze do auta wartego 10000zl warto dać 2000zl za nowy kolektor (z wymianą) to wasza sprawa. bo kupno uzywanego i oczekiwanie kiedy znów coś sie spieprzy z tymi klapkami nie wiem czy dobra opcja....
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości