EPC-el. power control visit workshop

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
adi469
Posty: 20
Rejestracja: 13 sie 2012, o 16:35
Lokalizacja: Szczecin

Re: EPC-el. power control visit workshop

Post autor: adi469 »

Witam i proszę o pomoc.

W210 E200CDI.

Wlaśnie stanąłem i stoję na poboczu :(
Samochód długo stał (odpalany raz na tydzień na ok.30min) i teraz podczas normalnej jazdy napięcie ładowania (mam wstawiony woltomierz) spadało z 13.9V do 13.2V i wracało do normy po przeciągnięciu auta kilka razy do max obrotów. Jak by szczotki w alternatorze zaśniedziały.

Teraz jadąc napięcie już nie spadało ale samochód zgasł i pojawił się błąd jak u kolegi powyżej epc power. Silnik kręci ładnie, aku nowy, filtr paliwa niedawno wymieniany, kolektor dolotowy jak i zawór egr wyczyszczony, odłączony i ominięty diodą i rezystorami. Co robić? Czy to alternator odwala takie jaja, może odłączył się przewód od niego? Czy komputer sprawdza, czy jest ładowanie i jak go nie ma l, to nie pozwoli odpalić czy jak? Czy może coś z wtryskami? Narzędzia mam.
E 200 CDI W210 2000'
WDB2100071B143170
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Re: EPC-el. power control visit workshop

Post autor: Muniek »

Komputer nie sprawdzi ladowania przed uruchomieniem. Dodatkowo ja jezdzilem bez ladowania zarowno CDI jak i V6. Jedziesz póki jest wlasciwe napienie na akumulatorze z bledem na wyswietlaczu.

Paliwo zalane? Jak mialem CDI to takie figle plataly czuniki na listwie wtryskowej. Zdejmij obudowe i sproboj je dopchnąc.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Awatar użytkownika
adi469
Posty: 20
Rejestracja: 13 sie 2012, o 16:35
Lokalizacja: Szczecin

Re: EPC-el. power control visit workshop

Post autor: adi469 »

Dzięki za szybką odpowiedź. Kurczę o tym w tym ferworze walki nie pomyślałem ;) Faktycznie paliwa było 2L (na ile dokładny jest ten miernik, to nie wiem) ale jechałem pod lekkie wzniesienie. Już mi wiozą 5L ropy. Odkręciłem filtr paliwa (do zalania ropą) a tam połowa pojemnika ropy tylko...

Edit:
Odpaliłem. Okazało się, że zabrakło mi paliwa :zawstydzony:

Muniek, jeszcze raz dziękuję :padam: :padam: :padam:
E 200 CDI W210 2000'
WDB2100071B143170
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Re: EPC-el. power control visit workshop

Post autor: Muniek »

Ano, diesel może mieć już gnój na dnie zbiornika to najlepiej nie dojeżdżać do rezerwy.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Awatar użytkownika
adi469
Posty: 20
Rejestracja: 13 sie 2012, o 16:35
Lokalizacja: Szczecin

Re: EPC-el. power control visit workshop

Post autor: adi469 »

Spoko. Myślę jednak, że to przez to wzniesienie. Na coś muszę zgonić... :super: :wstyd:
E 200 CDI W210 2000'
WDB2100071B143170
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości