e280 szarpie ,faluje ,kopci na zimnym,pomocy
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:29
- Lokalizacja: Otwock
e280 szarpie ,faluje ,kopci na zimnym,pomocy
Witam
prosze o pomoc, od dluzszego czasu borykam sie z brakiem mocy w e280 b+lpg oraz szarpaniem na benzynie.wizyty u kilku mechanikow szczerze powiem ,mało dały a pozostawily pustki w kieszeniu.
zaczne od poczatku:
nowa jedna cewka
nowe swiece ngk
nowy przeplywomierz bosch
czyszczona przepustnica i jak to mechanik nazwal"gumy"
samochod po wymianie przeplywomierza chodzil tak jak powienien przez miesiac
po tym czasie znowu spadek mocy
szarpie i czasem strzela na benzynie(na gazie jest lepiej choc tez ma czasem slabe chwile-lepsza moc niz na benzynie,brak szarpania)
samochod gdy nie jest rozgrzany do 88 stopni kopci-po osiagnieciu tylu stopni -czysto za mna
czasem nie chodzi na ktoryms z garow i po dluzszej jezdzie po zgaszeniu odpala dopiero za 2 razem.
pozdrawiam
prosze o jakies sugestie [/i][/b]
prosze o pomoc, od dluzszego czasu borykam sie z brakiem mocy w e280 b+lpg oraz szarpaniem na benzynie.wizyty u kilku mechanikow szczerze powiem ,mało dały a pozostawily pustki w kieszeniu.
zaczne od poczatku:
nowa jedna cewka
nowe swiece ngk
nowy przeplywomierz bosch
czyszczona przepustnica i jak to mechanik nazwal"gumy"
samochod po wymianie przeplywomierza chodzil tak jak powienien przez miesiac
po tym czasie znowu spadek mocy
szarpie i czasem strzela na benzynie(na gazie jest lepiej choc tez ma czasem slabe chwile-lepsza moc niz na benzynie,brak szarpania)
samochod gdy nie jest rozgrzany do 88 stopni kopci-po osiagnieciu tylu stopni -czysto za mna
czasem nie chodzi na ktoryms z garow i po dluzszej jezdzie po zgaszeniu odpala dopiero za 2 razem.
pozdrawiam
prosze o jakies sugestie [/i][/b]
Nie ma jazdy bez gwiazdy!
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:29
- Lokalizacja: Otwock
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 9 sty 2014, o 17:32
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:29
- Lokalizacja: Otwock
Tak,gaz 4generacja. U gazownika wymienione wszystkie filtry + gazownik stwierdził., że do wymiany reduktor bo ma za duże.ciśnienie i nie da się tego zniwelowac Na komp. Jeśli chodzi o benzynę bo ciągle z nią walczę pozostało mi brak mocy. A dokładniej samochód po ruszeniu i wciśnięciu Pedalu gazu powoli Się rozpędza do okolo 2,5 tys obrotów po czym później następuje strzał Jak z procy i w fotel wciska. Przepływomierz nowy bosha, czy możliwe jest żeby padł np:z powodów wcześniejszych "strzałów " w wydech?
Nie ma jazdy bez gwiazdy!
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:29
- Lokalizacja: Otwock
Skoro powtarza się to często, że od pewnej prędkości obrotowej silnik dostaje kopa -> przepływomierz.
Natomiast jeśli pojawia się to sporadycznie, to odepnij wtyczkę od komputera silnika, sprawdź omomierzem rezystancję cewki wtryskiwacza, a następnie sprawdź rezystancje cewki wtryskiwacza wraz z wiązką - czyli przy wtyczce. Jeśli będą jakieś dziwne wartości, to pewnie wiązka się już sypie, stąd nieregularność pracy.
Natomiast jeśli pojawia się to sporadycznie, to odepnij wtyczkę od komputera silnika, sprawdź omomierzem rezystancję cewki wtryskiwacza, a następnie sprawdź rezystancje cewki wtryskiwacza wraz z wiązką - czyli przy wtyczce. Jeśli będą jakieś dziwne wartości, to pewnie wiązka się już sypie, stąd nieregularność pracy.
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:29
- Lokalizacja: Otwock
Nie możliwe. Czujnik albo działa albo nie. Gdyby się okresowo psuł to byłby szarpania (wypadanie zapłonów) i zapis błędu.
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości