E210 2,2 CDI brak mocy 3tyś i koniec.

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

a4tdi1234

E210 2,2 CDI brak mocy 3tyś i koniec.

Post autor: a4tdi1234 »

Witam.Mam problem z samochodem E210 99 2,2 CDI AUTOMAT,kompletny brak mocy dochodzi do 3tyś.
Pali sie kontrolka od swiec zarowych(wczesniej sie tez palila ale moc byla)
Czy launchem X-431 zdiagnozuje ten sprzet?? jakie grupy diagnozowac,dobry jest w diagnostyce vag,ale z mercami jest gorzej.Ile turbo powinno dmuchac jak sprawdzic przeplywke??
I ogolnie prosze o pomoc co moze byc przyczna,i jakie komputer powinien pokazywac wartosci.Aha i gdzie sie znajduje zlacze diagnostyczne czy to jest OBD2 16 pin czy te wielkie takie ?Pozdrawiam
jarecki
Posty: 6
Rejestracja: 11 maja 2010, o 14:44
Lokalizacja: Łódź

Post autor: jarecki »

Silnik wchodzi Ci w tryb awaryjny
Najlepiej jechac do fachowca na komputer , tylko dobrego ...
Juz tylko Mercedes...
a4tdi1234

Post autor: a4tdi1234 »

tyle to i ja wiem,co moze byc przyczyna turbina zapieczona,albo zle jej wysterowanie czy moze przeplywka
Awatar użytkownika
pawel85
Posty: 966
Rejestracja: 16 maja 2008, o 14:07
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: pawel85 »

a4tdi1234 pisze:tyle to i ja wiem,co moze byc przyczyna turbina zapieczona,albo zle jej wysterowanie czy moze przeplywka
To może być wszystko. Przez przepływkę, czujniki, egr, klapy przy kolektorze, podcisnienie itd.....
Bez dobrego kompa za dużo nie zrobisz. CDIF2 łączy się z w210 i pokazuje poprawnie większość usterek. Tylko potrzebny jest jeszcze dobry diagnosta ktory je rozumie i wyciągnie poprawne wnioski.
OBD2 nie ma-jest złącze diagnostyczne pod maską (po stronie kierowcy podnosisz czarną pokrywkę, pod nią jest takie czarne kółko z pinami)
podpinając sie pod kts, star diagnosis czy cdif2 pokazuje np. uszkodzony przepływomierz...
Skoro twój interfejs tego nie ogarnia to zapłać 50 PLN i odwiedź kogoś z dobrym sprzętem. Za dużo możliwości do gdybania...
Powodzenia

a tak przy okazji to miło by było gdybys zawitał do powitalni i CZESĆ powiedział
Było - W210 2.2 CDI, 3.2 CDI, 2.7 CDI, 4.3, 3.2 4Matic
Jest - W211 4.0 CDI by Carlsson
W210 4.3 4Matic
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

W Elblągu się nie witają :->
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
sova22
Posty: 4
Rejestracja: 1 gru 2009, o 19:48
Lokalizacja: Jabłonna/Legionowo

Post autor: sova22 »

Panowie...

mam podobny problem z w210, 2,7CDI 2001r automat.
Problem pojawił się nagle, ok. 10 km po tym jak zatankowałem prawie pusty zbiornik. Różnica polega na tym, że po odpaleniu i wciśnięciu gazu dochodzi max 3200obr/min., w czasie jazdy kickdown nie reaguje. Zaraz po 5 minutach jazdy i n-tym wciśnięciu kickdown'a auto nagle łapie obroty i jeździ normalnie. Po zgaszeniu auta i postoju 5 minutowym historia się powtarza...

Jutro na komputer na Czeremchową...

Zastanawia mnie jednak fakt, że reaguje po jakimś czasie i na resztę jazdy nic się nie dzieje...
W210 01' 270CDI
Jacon
Posty: 53
Rejestracja: 11 lis 2010, o 17:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: E210 2,2 CDI brak mocy 3tyś i koniec.

Post autor: Jacon »

Odgrzewam kotleta po 12 latach bo miałem ten sam problem i w moim przypadku wystarczyło wymienić przepływomierz. Objawy to brak mocy, obroty wkręcały się tylko do 3 tyś. i brak reakcji na kickdowna, silnik tak jak w stopce, 2.7 CDI automat polift.
Niech moc będzie z wami
S210 rocznik 1999 automat 2.7 CDI
WDB2102161B024346
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości