Cieknąca Pompa wtryskowa 3.0 TD
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Cieknąca Pompa wtryskowa 3.0 TD
panowie POMÓŻCIE !!!
nie mam juz siły na moją Gwiazdę ( w210 3.0 td 98r ) chyba oddam ja na złom
miałem problem bo Ciekło mi w okolicy pompy wtryskowej i z tego co wyczytałem to wszyscy piszecie o oringach i uszczelkach ... wiec wymieniłem wszystkie plastikowe przewody na oryginalne nowe z salonu Mercedesa ... i dalej Cieknie przewody ok a wyciek mam z pompy na łączeniu pompy z drugą jej częścią tą gdzie wchodzi jakaś elektryczna kostka ( kabel) ... cieknie z niej ciurkiem a wiec co teraz???
pompa do wymiany ????
czy istnieje jakaś naprawa tego???
czy ma ktoś jakis schemat pompy ???
i czy naprawdę wyciągniecie tej pompy to taka masakra i zajmuje strasznie dużo czasu ??? ( tak powiedział mi mechanik :-( )
Proszę o szybką odp i z Góry dziękuje !!!
nie mam juz siły na moją Gwiazdę ( w210 3.0 td 98r ) chyba oddam ja na złom
miałem problem bo Ciekło mi w okolicy pompy wtryskowej i z tego co wyczytałem to wszyscy piszecie o oringach i uszczelkach ... wiec wymieniłem wszystkie plastikowe przewody na oryginalne nowe z salonu Mercedesa ... i dalej Cieknie przewody ok a wyciek mam z pompy na łączeniu pompy z drugą jej częścią tą gdzie wchodzi jakaś elektryczna kostka ( kabel) ... cieknie z niej ciurkiem a wiec co teraz???
pompa do wymiany ????
czy istnieje jakaś naprawa tego???
czy ma ktoś jakis schemat pompy ???
i czy naprawdę wyciągniecie tej pompy to taka masakra i zajmuje strasznie dużo czasu ??? ( tak powiedział mi mechanik :-( )
Proszę o szybką odp i z Góry dziękuje !!!
W210 3.0 TD AUTO ))
ostatnio ten problem omawialismy ale przypomne, ze uszelka pod zawor gaszenia (nr 273) jest normalnie do kupienia i chyba o to Ci chodzi, bo tam wchodza 2 kable od zaworu gaszenia i dodatkowe 2 kable od czujnika temp. paliwa.
powiedz numer uszczelki, ktora potrzebujesz wymienic to podam jej numer fabryczny.
powiedz numer uszczelki, ktora potrzebujesz wymienic to podam jej numer fabryczny.
- Załączniki
-
- B07045000043.0252.gif (25.83 KiB) Przejrzano 18910 razy
-
- B07045000055.0252.gif (23.22 KiB) Przejrzano 18910 razy
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
no chyba właśnie o to mi chodzi i jeszcze jak bym mógł zadać dwa pytanka tą uszczelkę dostane w serwisie mercedesa jak powiem uszelka pod zawor gaszenia (nr 273).
i czy jest jakiś większy problem z wymianą tej uszczelki ??? a i jeszcze może wiecie jaki klucz jest potrzebny żeby odkręcić ten zawór gaszenia bo próbowałem dopasować ale nie mam pojęcia co tam za śruby siedzą no i czy muszę ściągnąć całą pompe żeby to wymienic ??? proszę o odp i dzieki śliczne
i czy jest jakiś większy problem z wymianą tej uszczelki ??? a i jeszcze może wiecie jaki klucz jest potrzebny żeby odkręcić ten zawór gaszenia bo próbowałem dopasować ale nie mam pojęcia co tam za śruby siedzą no i czy muszę ściągnąć całą pompe żeby to wymienic ??? proszę o odp i dzieki śliczne
W210 3.0 TD AUTO ))
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Radze całą na stoli .Uszczelki do wymiany i po problemie. ;-)
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
[img]http://C:\Documents%20and%20Settings\xxx\Pulpit\b070450000550252_184[/img]
[ Dodano: 2009-11-23, 23:06 ]
na pierwszym zdjęciu pompy nr 11 nie wiem jak to sie nazywa ??? ale cieknie mi dokładnie z pod tego ...
[ Dodano: 2009-11-23, 23:20 ]
a i czy tam jest tylko ta mała okrągła uszczelka (oring)
[ Dodano: 2009-11-23, 23:35 ]
i gdzie moge znaleźć opis do tego pierwszego rysunku ??? interesuje mnie
jaka sruba to jest z nr 17
uszczelka z nr 14
i jak sie nazywa część z nr 11
[ Dodano: 2009-11-23, 23:06 ]
na pierwszym zdjęciu pompy nr 11 nie wiem jak to sie nazywa ??? ale cieknie mi dokładnie z pod tego ...
[ Dodano: 2009-11-23, 23:20 ]
a i czy tam jest tylko ta mała okrągła uszczelka (oring)
[ Dodano: 2009-11-23, 23:35 ]
i gdzie moge znaleźć opis do tego pierwszego rysunku ??? interesuje mnie
jaka sruba to jest z nr 17
uszczelka z nr 14
i jak sie nazywa część z nr 11
W210 3.0 TD AUTO ))
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
To jest właśnie zawór gaszenia (cz. 11)Kamil pisze:na pierwszym zdjęciu pompy nr 11 nie wiem jak to sie nazywa ??? ale cieknie mi dokładnie z pod tego ...
Część 273 to uszczelka pompki paliwa
W EPC na ruskiej stronie (wersja angielskojęzyczna też jest), w tabelce pod rysunkiem.Kamil pisze:gdzie moge znaleźć opis do tego pierwszego rysunku ???
TUTAJ wpisz numer VIN auta > OK > Link u dołu datenkarty > Injection pump > Injection Pump - tak dojdziesz do tego rysunku.
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
witam Panowie byłem dziś w ASO i dostałem uszczelke pod zawór gaszenia
odrazu kupiłem te plastikowe przewody gdyby czasem tamte się uszkodziły ) chciałem także kupić cały zawór gaszenia (ale grubo ponad 100 funtów (( ) wiec dałem sobie spokój mam nadzieje że tak jak wszyscy podejrzewają to cieknie dzięki tej uszczelce a zawór jest cały .... jutro zabieramy sie za naprawie więc jak tylko skończę to napiszę jaki dało rezultat ...
Narazie DZIEKUJE wszystkim za pomoc )))) ;-)
odrazu kupiłem te plastikowe przewody gdyby czasem tamte się uszkodziły ) chciałem także kupić cały zawór gaszenia (ale grubo ponad 100 funtów (( ) wiec dałem sobie spokój mam nadzieje że tak jak wszyscy podejrzewają to cieknie dzięki tej uszczelce a zawór jest cały .... jutro zabieramy sie za naprawie więc jak tylko skończę to napiszę jaki dało rezultat ...
Narazie DZIEKUJE wszystkim za pomoc )))) ;-)
W210 3.0 TD AUTO ))
najpierw to chciałem jeszcze raz podziękować bo gdyby nie Wy to bym do dzisiaj się wkur... ale już wszystko jest OK :mrgreen: :lol: :-D
swoją drogą to padły mi oringi na przewodach ale w szczególności to uszczelka spod zaworu gaszenia teraz wymieniłem i na pompie nawet niema śladu ropki ))
W szczególności to wielkie PODZIEKOWANIA DLA FABKA !!!f
swoją drogą to padły mi oringi na przewodach ale w szczególności to uszczelka spod zaworu gaszenia teraz wymieniłem i na pompie nawet niema śladu ropki ))
W szczególności to wielkie PODZIEKOWANIA DLA FABKA !!!f
W210 3.0 TD AUTO ))
oringi i podkladki dla 6-ciu sekcji to koszt 30-40zl, oczywiscie niech nikomu nawet taki pomysl przez glowe nie przejdzie zeby kupowac zamienniki i polecam od razu robic wszystkie 6 sekcji, nawet jak z jednej cieknie. koszt robocizny 100-150zl.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
jak Fabek napisał wymień wszystkie sześć mi ciekło z jednej to jak wymieniłem to dostał większego ciśnienia i po chwili poszły kolejne oringi wiec proponuje te 6 sekcji oraz oring z pod zaworu gaszenia i wtedy na bank będzie ok i oczywiście oringi tylko z ASO :-D
co do wymiany to ja akurat robiłem ze znajomym mechanikiem wiec cena i tu była bardzo niska ale to bardzo proste wystarczy że odkręcisz kolektor wypniesz go i uniesiesz z 15-20 cm i masz eleganckie dojście do wszystkiego )
[ Dodano: 2009-12-02, 10:42 ]
Kiciek
u mnie też coś wilgotno w okolicach pompy i zapaskudzone przewody i ta rura co od kolektora schodzi w dół - w jaki sposób ustalić skąd cieknie bo na wet w kabinie coraz częściej czuje paliwo - proszę o podpowiedź
Na moje to spróbuj w wyczyścić cała pompę i przewody wtedy zobaczysz skąd cieknie ale to nie zmienia faktu że będziesz musiał wymienić 6 sekcji czyt. wyżej
co do wymiany to ja akurat robiłem ze znajomym mechanikiem wiec cena i tu była bardzo niska ale to bardzo proste wystarczy że odkręcisz kolektor wypniesz go i uniesiesz z 15-20 cm i masz eleganckie dojście do wszystkiego )
[ Dodano: 2009-12-02, 10:42 ]
Kiciek
u mnie też coś wilgotno w okolicach pompy i zapaskudzone przewody i ta rura co od kolektora schodzi w dół - w jaki sposób ustalić skąd cieknie bo na wet w kabinie coraz częściej czuje paliwo - proszę o podpowiedź
Na moje to spróbuj w wyczyścić cała pompę i przewody wtedy zobaczysz skąd cieknie ale to nie zmienia faktu że będziesz musiał wymienić 6 sekcji czyt. wyżej
W210 3.0 TD AUTO ))
Mam jeszcze jedno pytanie. Teraz jest taki problem ze nie mogę odpalić samochodu jak np. wrócę, zgasze i za jakieś 15 min chce odpalić znowu. Musze czekać z 2 godz i dopiero odpala. Z zimnym silnikiem nie ma probemu-pali od razu. Może to być wina oringów czy jeszcze coś może być nie tak :-( .
190 2.5D 550000km - bez remontu . w210 300D manual.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości