brak mocy

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

gabarson
Posty: 39
Rejestracja: 2 lut 2014, o 11:52
Lokalizacja: NIEMCY/andrespol

brak mocy

Post autor: gabarson »

czytam i czytam i nic konkretnego nie mogę namierzyć dokładnie sprawa wygląda następująco
silnik 2.3 b/g WDB2102371A328407 na wolnych obrotach cycuś ok 650 nie może wkręcić się na wysokie dochodzi do 3000-3500 wiem że jest ograniczenie na postoju ale podczas jazdy to tragedia max do jakiej jest wstanie się rozbujać to 100-110 i tylko z 1 min mu to zajmuje dodając gazu słychać dźwięk jakby dziurawego wydechu takie buuuuuuuuuu co do błędów to było ich sporo ale powracają tylko dwa 024 i 035 macie jakieś sugestie co się mogło przyplątać
<cienki 0.7,polonez 1.5 i, polonez 2.0/90r, nissan primera 1.6/95, toyota cressida 2.2/82,audi C3 2,3/88, ford taunus 2.0/79, ,MB W210 WDB2102261B414671 Avangarde 3,2/01,ford explorer II EB 4.0/95 jest ML W164 500 2005r Darek 504276202(najpierw sms)
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

masz tryb awaryjny, na postoju powinna się do 4 tyś wkręcać, co to za komputer był? bo na pewno nie SD... w którymś już widziałem takie kody błędów ale nie mogę sobie przypomnieć... KTS? podejrzewam przepływkę albo błąd sondy, częsty przypadek w 2.3... koniecznie sprawdź czy pracuje na wszystkie cylindry...
:hyhy:
Obrazek
gabarson
Posty: 39
Rejestracja: 2 lut 2014, o 11:52
Lokalizacja: NIEMCY/andrespol

Post autor: gabarson »

[ Dodano: 2014-07-12, 21:08 ]
gabarson pisze:pracuje równo ale się nie chce do takich obrotów wykręcić, błędy sprawdzane na zestawie jaki mają w serwisie. Gdzieś na necie wyczytałem jak sprawdzić sondę na białym jest napięcie a na czarnym winno się wahać a jego nie ma wcale czyli sonda is death ?? A i jeszcze jedno pytanie czy buczenie jak dodajemy gazu może powodować ewentualnie zatkany katalizator ?

opis kodów znalezione no forum merca
cyt:
[ Byłem w serwisie (nie ASO ale specjalizują się tylko w MB) gdzie po podłączeniu do komputera zdiagnozowano takie błędy:
024 - G3/2 (sonda lambda przed katalizatorem) : sonda jest zimna
035 - Regulacja lambda jest na bogato: mieszanka jest za uboga
055 - Przy elemencie T1/1 (cewka zapłonowa cylindra 1) przestało działać Cylinder 1.
056 - Przy elemencie T1/1 (cewka zapłonowa cylindra 1) przestało działać Cylinder 4.
067 - Sygnał wałka rozrządu L5/1 (czujnik położenia wałka rozrządu) nie jest rozpoznawany lub nieprawidłowy
116 - Szyna CAN : Przyjęcie IFZ nie jest możliwe ] koniec cyt.

błędy są z czytwane przy pomocy czegoś takiego MB Mercedes Star Diagnose Xentry DAS EPC WIS Starfinder Multiplexer C3 na ebayu kosztuje to to od 500 do 1000 EU :szok:

[ Dodano: 2014-07-15, 17:44 ]
podmieniłem sondę i dupa bez zmian układ wydechowy nie zapchany. Czy ktoś z łodzi miałby przepływomierz na chwilkę do podmianki żebym kasy niepotrzebnie nie utylizował?

[ Dodano: 2014-07-16, 11:23 ]
przepływomierz posprawdzany wg instrukcji serwisowej przy max obrotach napięcie wyjściowe winno być 3.8-4.4 przy moich obrotach 3000-3500 wynosi 3.4 V. Co mam sprawdzić jeszcze ? Czy sygnał z przepustnicy może być przekłamany?

[ Dodano: 2014-07-16, 22:29 ]
dobra temat opanowany dla mających podobny problem powiem jeżeli auto nie chce się wykręcać na obroty zdejmijcie rurkę odpowietrzającą silnik od kanału dolotowego powietrza i przy dodawaniu gazu na max nie zasysa powietrza tylko je wydmuchuje to na 100% zapchany wydech sondę, przepływomierz, przepustnica wszystko było sprawne a pokazywał błędy sondy.
<cienki 0.7,polonez 1.5 i, polonez 2.0/90r, nissan primera 1.6/95, toyota cressida 2.2/82,audi C3 2,3/88, ford taunus 2.0/79, ,MB W210 WDB2102261B414671 Avangarde 3,2/01,ford explorer II EB 4.0/95 jest ML W164 500 2005r Darek 504276202(najpierw sms)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości