witam
Mam kilka problemow, troche sa denerwujace ale da sie z nimi jakos zyc/jezdzic...
1. Czasami samochod sie troch dusi - z pozoru wyglada to jakby brakowalo paliwa. Najczesciej jest to zaraz po ruszeniu, czasami przy predkosci 60-80 km/h. Jak puszcze gaz, problem mija. Jak dodam gazu, lekko szarpnie i wciska w fotel...
2. Czasami wlacza mi sie na wyswietlaczu : EPC (Electr. Power Contr.) i wtedy blokuje mi sie skrzynia biegow - co dziwne, czasami na drugim albo trzecim biegu. Wylaczenie zaplonu do tej pory pomaga, ale boje sie, ze moze z tego jeszcze cos wyjsc. Jade w sobote profilaktycznie wymienic olej, chociaz jeszcze jest na to czas, ale moze to pomoze
3. Pokazuja mi sie takze (juz codziennie) rownoczesnie bledy : ABS, BAS, ESP... Znajomy powiedzial, ze to prawdopodobnie wina automatu stopu ( tego pod pedalem) - on tak mial, ale w 220 CDI...Tyle tylko, ze jemu te bledy wyskakiwaly po wcisnieciu hamulca, a u mnie pojawiaja sie znikad, nawet jak jade w trasie 130 km/h. Dodam jeszcze, ze mam cicha nadzieje ze moze to byc wina klockow (bo sie wlasnie skonczyly) i od tygodnia nie moge sie zebrac, zeby je wymienic...
4. I na koniec - przy tych wszystkich bledach przestal mi dzialac tempomat...
Jakby ktos mial chec sie pofatygowac i odpowiedzic, co moze byc przyczyna tych problemow, to bede bardzo zobowiazany...
pozdr
[320cdi] duszenie przy ruszaniu
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
[320cdi] duszenie przy ruszaniu
Ostatnio zmieniony 10 sie 2008, o 12:07 przez gonzini, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: duszenie przy ruszaniu
ad1. Kiedy wymieniane filtry? Czy nie ma nieszczelności w układzie zasilania? Jakie błędy zapisane w sterowniku?
ad2. A może Electronically Programmed Injection Pump?????? Skąd wy takie rozwinięcia tych skrótów bierzecie?? Pytania te co powyżej.
ad3. Znajomy podał jedną z możliwych przyczyn. Jak chcesz szukać usterki metodą prób i błędów to wymieniaj elementy, które sugerują znajomi. Ja bym zaczął od odczytu pamięci błędów układu ABS. Same klocki choćby były zużyte nie uaktywnią zaświecenia akurat tych kontrolek.
ad4. Tempomat może nie działać, gdy jest problem z układem ABS.
ad2. A może Electronically Programmed Injection Pump?????? Skąd wy takie rozwinięcia tych skrótów bierzecie?? Pytania te co powyżej.
ad3. Znajomy podał jedną z możliwych przyczyn. Jak chcesz szukać usterki metodą prób i błędów to wymieniaj elementy, które sugerują znajomi. Ja bym zaczął od odczytu pamięci błędów układu ABS. Same klocki choćby były zużyte nie uaktywnią zaświecenia akurat tych kontrolek.
ad4. Tempomat może nie działać, gdy jest problem z układem ABS.
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
W124 300E
W124 E320
Witaj,
EPC - Electronic Power Control, taki komunikat sie nawet na wyswietlaczu ukazuje, w calosci.
gdybys chcial sie pofatygowac i poszukac na forum... o tym wszystkim juz bylo.
Gdy juz poszukasz, znajdziesz i stwierdzisz, ze naprawde nie ma nic zwiazanego z Twoimi usterkami to otworze.
Temat zamykam.
EPC - Electronic Power Control, taki komunikat sie nawet na wyswietlaczu ukazuje, w calosci.
gdybys chcial sie pofatygowac i poszukac na forum... o tym wszystkim juz bylo.
Gdy juz poszukasz, znajdziesz i stwierdzisz, ze naprawde nie ma nic zwiazanego z Twoimi usterkami to otworze.
Temat zamykam.
E 220 CDI '01 Elegance
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości