Maciej E210 pisze:witam u mnie po wymianie oringów na sekcji i na przewodach paliwowych dzieje się to samo co u kolegi czyli po rozgrzaniu się silnika około 80 stopni zaczyna chodzic nie równo . a ty kolego doszedłeś już do tego co było ?
Maciej E210 pisze:witam u mnie po wymianie oringów na sekcji i na przewodach paliwowych dzieje się to samo co u kolegi czyli po rozgrzaniu się silnika około 80 stopni zaczyna chodzic nie równo
podziękuj mechanikowi, bo zapewne przy wymianie oringów i podkładek rozregulował dawkę na sekcjach.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
witam rozebrałem jeszcze raz wymieniłem na nowe podkładki i oringi na sekcji i dalej jest tak samo myslałem ze to wina podkładek ale nie . Jak odpalam i jest zimny to pracuje pięknie a jak tylko go przegonie i załapie temperature około 80 stopni to wariuje i telepie jak włączę bieg uspakaja się i na wolnych jak włączę klimę to zaraz chodzi elegancko , jak jadę i przy 120 dam mu gazu jeszcze to tak jak by pszeciągał paliwo i dopiero łapie dalej . czekam na odp
I jak, poradziłeś sobie z tym?
Od kilku dni zauważyłem, że mam całą mokrą pompe, aż kapie na dół ropa. Wszystkie sekcje są mokre, więc wydaje mi się, że to będzie przyczyną i chce wymienić oringi i podkładki na wszystkich 6 sekcjach. Powiedzcie mi jaki to koszt (zakładając, że po oringi i podkłądki pojade do ASO), oraz czy posiadając ten 36 lub 38kątny klucz jestem w stanie to sam zrobić, czy lepiej oddać do mechanika?
JohnyPixel pisze:I jak, poradziłeś sobie z tym?
Od kilku dni zauważyłem, że mam całą mokrą pompe, aż kapie na dół ropa. Wszystkie sekcje są mokre, więc wydaje mi się, że to będzie przyczyną i chce wymienić oringi i podkładki na wszystkich 6 sekcjach. Powiedzcie mi jaki to koszt (zakładając, że po oringi i podkłądki pojade do ASO), oraz czy posiadając ten 36 lub 38kątny klucz jestem w stanie to sam zrobić, czy lepiej oddać do mechanika?
Uszczelnienie sekcji pompy nie jest trudne(w mojej merc wykonalem to samodzielnie)
Obowiazkowo zachowac czystosc, technologie montazu, monenty dokrecania itp(opis na forum),
Ale rowniez latwo jest rozregulowac pompe i wowczas tylko do pompiarza
Zrobił bym sam, ale nie mam tej nasadki do odkręcania
Prawdopodobnie jutro podjade do mechanika od merców i zapytam o cene, jak nie bedzie tragedii, to niech robi, jak bedzie sporo, to po wyplacie dopiero, bo wybieram się w piatek nad morze, więc muszę się liczyć z kosztami
Mysle, ze w granicach 200zl powinien te usluge wykonac.?
( u mnie okazalo sie, ze zawor gaszenia(gaszak)rowniez trza bylo uszczelnic i przy okazji wymienilem cala linie paliwowa(oringi na szybko-zlaczach)
witam. dsiweryzmy troszke. ostatnio wymienialem oringi na wszystkich przewodach w pompie od paliwa i do zaworu stop. ja wszystko zlozylem z nowymi oringami i nic sie nei zapowietrza. wiadomo... z poczatku nei moglem go odpalic bo zanim sie odpowietrzyl to mi sie akumulator rozladowal ale po naladowaniu w koncu uruchomilem. kulal porzez jakies 2 minuty ale mu przeszlo i jest wszystko ok. w takim przypadku gdzie kuleje caly czas proponuje poszukac gdzie jest nioeszczelnosc bo kiedys te babelki musza zejsc jezeli jest wszystko szczelne. gdyby ktos potrzebowal fotki do uszczelneinia zaworu stop to moge podeslac.
Witam
Doszedł ktoś co było nie tak że auto po wymianie oringów kuleje? U mnie jest ten sam problem, ciekło mi z sekcji na pompie, wymieniłem oringi, skręciłem i d..a kuleje na wolnych obrotach, dodam że wcześniej pracował dobrze poza tymi wyciekami z sekcji. Chwilowo podniosłem mu wolne obroty, ale to nie metoda dlatego pytam czy ktoś rozwiązał ten problem? Serio przy wymianie oringów da się rozregulować sekcje?
luka9 pisze:Witam
Doszedł ktoś co było nie tak że auto po wymianie oringów kuleje? U mnie jest ten sam problem, ciekło mi z sekcji na pompie, wymieniłem oringi, skręciłem i d..a kuleje na wolnych obrotach, dodam że wcześniej pracował dobrze poza tymi wyciekami z sekcji. Chwilowo podniosłem mu wolne obroty, ale to nie metoda dlatego pytam czy ktoś rozwiązał ten problem? Serio przy wymianie oringów da się rozregulować sekcje?
Maciej E210 pisze: ↑30 cze 2012, o 17:20
witam u mnie po wymianie oringów na sekcji i na przewodach paliwowych dzieje się to samo co u kolegi czyli po rozgrzaniu się silnika około 80 stopni zaczyna chodzic nie równo . a ty kolego doszedłeś już do tego co było ?