witam wszystkich, czy w silniku 250d po otwarciu korka od oleju pry wlaczonym silniku bedzie chlapal olej bo tam chyba jest lancuch? i czy jest sens spradac w ten sposob czy silnik jest jeszcze nie zuzyty?
Ostatnio zmieniony 10 sie 2008, o 12:38 przez ruphi, łącznie zmieniany 1 raz.
No jak pod korkiem jest wałek rozrzadu to chyba logiczne ze będzie chlapał. A przedmuchów i tak nie sprawdzisz, w ten sposób to sprawdzało się polonezy.
"Jako że nie mam o tym zielonego pojęcia , tym chętniej się wypowiem" S Tym.
jak mozna sprawdzic czy silnik jest jeszcze w dobrym stanie zamierzam niedlugo jechac do DM po okularnika i nie znam na tyle jakiegos mechanika, zastanawiam sie nad 250 lub 300 D bez turbo
ruphi pisze:jak mozna sprawdzic czy silnik jest jeszcze w dobrym stanie zamierzam niedlugo jechac do DM po okularnika i nie znam na tyle jakiegos mechanika, zastanawiam sie nad 250 lub 300 D bez turbo
To wez kup sobie jednak w PL cos normalnego od wiarygodnego sprzedawcy, bo z taka wiedza, zanim znajdziesz dobrego Okulara, to sie duzo najezdzisz i pieniedzy wydasz.
jesli chlapie to jest ok bo smarowane so walki i dzwigienki zaworowe ale jesli jest problem z odkreceniem korka wlewu oleju lub slychac przy odkrecaniu (oczywiscie na pracujacym silniku) takie pssssyt jak w otwieranej pepsi to znak ze odma jest zapchana i nie odpowietrza skrzyni korbowo tlokowej a to juz jest problem