2.2D 97'manual po wymianie Lucasa na Boscha ---Pomocyyyy!!!!
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
2.2D 97'manual po wymianie Lucasa na Boscha ---Pomocyyyy!!!!
Witam. Jestem po wymianie pompy tylko mam kilka zastrzeżeń. Pedał gazu chodzi bardzo ciężko Brak ASR, BAS sie cały czas świeci i kontrolka świec żarowych, a najlepsze jest to że po przekroczeniu 4 tys obrotów wyłącza sie silnik. Może ktoś mi pomóc w tym partactwie ;/
MB W210 2,2D 97'
byłem już kilka razy i powiedział że nic już nie może zrobić a co ma asr do pompy jest to mozliwe o co w ogóle w tym wszystkim chodzi???;/
Ostatnio zmieniony 18 lip 2013, o 06:03 przez kyrbob86, łącznie zmieniany 1 raz.
MB W210 2,2D 97'
Trafiłeś na kogoś, kto nie do końca wiedział, jak sobie poradzić.
ASR ma to do pompy, że gdy był Lucas, mógł ingerować z moc silnika w razie silnego poślizgu tylnych kół. Pompa boscha jest całkowicie mechaniczna, a sterownik ASR jak widać widzi błąd, nie mogąc skomunikować się ze sterownikiem silnika. Ciekawe, czy została usunięta cała wiązka i ECU, czy sama pompa.
Ciężko chodzący pedał gazu - a skok ma równie długi, jak przed wymianą? Prawdopodobnie przy przeróbce zastosowano złe długości cięgien lub za mocną sprężynę powrotną na pompie.
A gaśnięcie po przekroczeniu 4k rpm - Bosch gaszony jest podciśnieniem, prawdopodobnie przez jakiś elektrozawór - być może zasilony z punktu, w którym zanika napięcie przy tych obrotach. Albo sam zawór za słaby i nie utrzymuje podciśnienia na wysokich obrotach. Bo problem w samej pompie raczej mało prawdopodobny, chociaż to szybko można sprawdzić zdejmując przewód podciśnieniowy z "gaszaka" na górze pompy.
ASR ma to do pompy, że gdy był Lucas, mógł ingerować z moc silnika w razie silnego poślizgu tylnych kół. Pompa boscha jest całkowicie mechaniczna, a sterownik ASR jak widać widzi błąd, nie mogąc skomunikować się ze sterownikiem silnika. Ciekawe, czy została usunięta cała wiązka i ECU, czy sama pompa.
Ciężko chodzący pedał gazu - a skok ma równie długi, jak przed wymianą? Prawdopodobnie przy przeróbce zastosowano złe długości cięgien lub za mocną sprężynę powrotną na pompie.
A gaśnięcie po przekroczeniu 4k rpm - Bosch gaszony jest podciśnieniem, prawdopodobnie przez jakiś elektrozawór - być może zasilony z punktu, w którym zanika napięcie przy tych obrotach. Albo sam zawór za słaby i nie utrzymuje podciśnienia na wysokich obrotach. Bo problem w samej pompie raczej mało prawdopodobny, chociaż to szybko można sprawdzić zdejmując przewód podciśnieniowy z "gaszaka" na górze pompy.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
- DirtyHarry
- Posty: 708
- Rejestracja: 5 wrz 2010, o 15:36
- Lokalizacja: Rybnik
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 46 gości