2.2D 97'manual po wymianie Lucasa na Boscha ---Pomocyyyy!!!!

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
kyrbob86
Posty: 28
Rejestracja: 11 gru 2009, o 20:56
Lokalizacja: Szczecinek

2.2D 97'manual po wymianie Lucasa na Boscha ---Pomocyyyy!!!!

Post autor: kyrbob86 »

Witam. Jestem po wymianie pompy tylko mam kilka zastrzeżeń. Pedał gazu chodzi bardzo ciężko Brak ASR, BAS sie cały czas świeci i kontrolka świec żarowych, a najlepsze jest to że po przekroczeniu 4 tys obrotów wyłącza sie silnik. Może ktoś mi pomóc w tym partactwie ;/
MB W210 2,2D 97'
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Wyglada ze masz kilka niezaleznych problemow.
Pompa wtryskowa nie moze spowodowac bledow na hamulcach czy stabilizacji.
Jak jeszcze mozesz, to przesledz co bylo robione i szukaj rozlaczonych wtyczek i urwanych drutow.
Awatar użytkownika
merlin
Doradca VIP
Posty: 4584
Rejestracja: 17 gru 2008, o 18:30
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: merlin »

jedź tam gdzie robiłeś wymiane niech sie tym zajmą
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
Awatar użytkownika
kyrbob86
Posty: 28
Rejestracja: 11 gru 2009, o 20:56
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: kyrbob86 »

byłem już kilka razy i powiedział że nic już nie może zrobić a co ma asr do pompy jest to mozliwe o co w ogóle w tym wszystkim chodzi???;/
Ostatnio zmieniony 18 lip 2013, o 06:03 przez kyrbob86, łącznie zmieniany 1 raz.
MB W210 2,2D 97'
Awatar użytkownika
ayreon
Posty: 556
Rejestracja: 9 lut 2013, o 17:47
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ayreon »

Trafiłeś na kogoś, kto nie do końca wiedział, jak sobie poradzić.

ASR ma to do pompy, że gdy był Lucas, mógł ingerować z moc silnika w razie silnego poślizgu tylnych kół. Pompa boscha jest całkowicie mechaniczna, a sterownik ASR jak widać widzi błąd, nie mogąc skomunikować się ze sterownikiem silnika. Ciekawe, czy została usunięta cała wiązka i ECU, czy sama pompa.

Ciężko chodzący pedał gazu - a skok ma równie długi, jak przed wymianą? Prawdopodobnie przy przeróbce zastosowano złe długości cięgien lub za mocną sprężynę powrotną na pompie.

A gaśnięcie po przekroczeniu 4k rpm - Bosch gaszony jest podciśnieniem, prawdopodobnie przez jakiś elektrozawór - być może zasilony z punktu, w którym zanika napięcie przy tych obrotach. Albo sam zawór za słaby i nie utrzymuje podciśnienia na wysokich obrotach. Bo problem w samej pompie raczej mało prawdopodobny, chociaż to szybko można sprawdzić zdejmując przewód podciśnieniowy z "gaszaka" na górze pompy.
W210 220D Classic '96 Obrazek
W201 2.5 TD ex
Awatar użytkownika
merlin
Doradca VIP
Posty: 4584
Rejestracja: 17 gru 2008, o 18:30
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: merlin »

ogłaszał sie kiedys taki facet co podobno mu wychodziła ta przeróbka z lucasa na bosha, takze zadzwon do niego,bo na tym forum Ci nikt nie pomoże, dane niżej:
Zamiana pompy Lucasa na Bosch - 1400zł
MECHANIKA POJAZDOWA
ŁUKASZ tel. 691 798 088
82-400 Sztumska Wieś
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

rzeźba w gównie,weź go podpal i wrzuć na jutuba
Awatar użytkownika
joker
Posty: 777
Rejestracja: 2 sty 2012, o 17:40
Lokalizacja: Nowogard

Post autor: joker »

kyrbob86, kiedyś czytałem że po przekładce L --> B licznik zatrzymuję się na 4 tys. obrotów i dalej nie pokazuje rzeczywistej prędkości obrotowej.
Może zwarcie idzie na zawór i gaśnie?
W210 sedan czarna perła ;)
Elegance z beżowym środkiem ;)
WDB2100041A669204
Awatar użytkownika
DirtyHarry
Posty: 708
Rejestracja: 5 wrz 2010, o 15:36
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: DirtyHarry »

U mnie wskazówka opada po przekroczeniu ~2700obr/min,ale silnik kręci normalnie i nie ma mowy o jego gaśnięciu podczas jazdy. :P
"Gdyby przedni napęd był lepszy,ludzie chodziliby na rękach"
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 46 gości