Wymiana węzyka od spryskiwaczy

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

widzewiak1910
Posty: 24
Rejestracja: 12 sty 2011, o 13:32
Lokalizacja: Bełchatów

Wymiana węzyka od spryskiwaczy

Post autor: widzewiak1910 »

Dzień Dobry Państwu.Mam pytanko (nie mogłem znależć na forum ,a jeśli jest to dupa ze mnie) :oops: jak wymienić wężyk idący od zbiorniczka spryskiwaczy i wchodzący w maskę?Nie wiem co tam trzeba zdjąć i jak się dostać.Z góry dziękuję.
Radek Mercedes W210 220D z 1997 roku.Classic VIN:WDB2100041A356228
qoompel
Doradca
Posty: 3888
Rejestracja: 7 mar 2009, o 07:46
Lokalizacja: Chrząszczyrzewoszyce

Post autor: qoompel »

Obrazek
Szukasz pomocy? Pisz poprawnie!

Obrazek
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

a czemu wymieniasz?
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
widzewiak1910
Posty: 24
Rejestracja: 12 sty 2011, o 13:32
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: widzewiak1910 »

fabek pisze:a czemu wymieniasz?
wymianiam ponieważ jest uszkodzony.Może ma Pan jakieś inne pomysły.Jest to taki specjalny wężyk z dwoma przewodami w środku.
Radek Mercedes W210 220D z 1997 roku.Classic VIN:WDB2100041A356228
Awatar użytkownika
marlonn
Posty: 404
Rejestracja: 23 lis 2010, o 02:44
Lokalizacja: Radymno
Kontakt:

Post autor: marlonn »

wczoraj sklejałem mocowanie zbiornika, i musiałem wyjmować pompkę, moje pytanie .. do czego właśnie są te przewody w wężyku? .. Indukcja do rozmrażania ew zamarzniętych weżyków? do czego one służą
E220 2,2D 97"Avantgarde Postanowienie na ten rok- wypowiadam się tylko merytorycznie...no chyba że tamat wymaga strzelenia offtopa:)
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

marlonn, Do podgrzewania spryskiwaczy.U mnie też wężyk pękł na zgięciu przy zawiasach od maski ale czekam z tym do wiosny.
Awatar użytkownika
marlonn
Posty: 404
Rejestracja: 23 lis 2010, o 02:44
Lokalizacja: Radymno
Kontakt:

Post autor: marlonn »

dzięki tak tez myślałem, bo nie sądziłem że wężyki też są podgrzewane .. myslałem że jedynie grzałka w zbiorniku :) dzięki
E220 2,2D 97"Avantgarde Postanowienie na ten rok- wypowiadam się tylko merytorycznie...no chyba że tamat wymaga strzelenia offtopa:)
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

marlonn pisze:dzięki tak tez myślałem, bo nie sądziłem że wężyki też są podgrzewane .. myslałem że jedynie grzałka w zbiorniku :) dzięki
wężyk nie jest podrzgewany, jedynie dysza spryskiwacza. to jest bajer, taki że nawet nowe auta nie mają takiej opcji. ostrożnie przy wyjmowaniu dysz spryskiwacza, nic na siłe. trzeba wyciągnąć 2 plastikowe kostki z czarnego plastiku, wtedy dysze wyjdą pięknie.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
marlonn
Posty: 404
Rejestracja: 23 lis 2010, o 02:44
Lokalizacja: Radymno
Kontakt:

Post autor: marlonn »

Fabek, w takim razie powiedz mi dlaczego ten przewód robi petle w weżyku przy pompce, w końcówce są trzy otwory jeden dla płynu osadza się go na wylocie pompki a z dwóch przelatuje kabel i tworzy pętle, jesli ciezko zrozumieć o czym piszę jutro zrobię zdjęcie
E220 2,2D 97"Avantgarde Postanowienie na ten rok- wypowiadam się tylko merytorycznie...no chyba że tamat wymaga strzelenia offtopa:)
Awatar użytkownika
seburaj
Posty: 671
Rejestracja: 3 lis 2010, o 21:26
Lokalizacja: Górny Śląsk

Post autor: seburaj »

fabek pisze:ostrożnie przy wyjmowaniu dysz spryskiwacza, nic na siłe. trzeba wyciągnąć 2 plastikowe kostki z czarnego plastiku, wtedy dysze wyjdą pięknie.
uprzedzileś moje pytanie

musze wyjac dyszę (zespół dwóch własciwie) od strony kierowcy, bo jedna jest jakos przytkana :-|

te "kostki" z czarnego plastiku to rzucą mi sie jakoś specjalnie w oczy ?? :mrgreen:
W210 `98 ze sprinterem pod maską, automat
toyota land cruiser KZJ 95
nissan patrol 4.2
nissan QQ
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

seburaj pisze:te "kostki" z czarnego plastiku to rzucą mi sie jakoś specjalnie w oczy ??
to kostki 5mm w dyszach. małym śrubokrętem je wyjmiesz. zapchane dysze to problem, mi kiedyś udało się wyczyścić płynem do wc którego wstrzyknąłem do dyszy, pięknie kamień wyżarł.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
seburaj
Posty: 671
Rejestracja: 3 lis 2010, o 21:26
Lokalizacja: Górny Śląsk

Post autor: seburaj »

ale najpierw zdemontowałeś zapewne ? ;-)
W210 `98 ze sprinterem pod maską, automat
toyota land cruiser KZJ 95
nissan patrol 4.2
nissan QQ
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

tak najwygodniej.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

Woda z octem przez strzykawkę też da radę.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Awatar użytkownika
seburaj
Posty: 671
Rejestracja: 3 lis 2010, o 21:26
Lokalizacja: Górny Śląsk

Post autor: seburaj »

tylko ja mam problem chyba raczej przytkaniowy... bo w jednej dyszy (zespole dwoch dysz?) od strony kierowcy, jedna struga (czyli de facto jedna dysza?) ma jakąś dysfunkcję :roll:
W210 `98 ze sprinterem pod maską, automat
toyota land cruiser KZJ 95
nissan patrol 4.2
nissan QQ
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości