Osłony silnika i skrzyni
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Wciskasz je od spodu w te otwory w belce. Po wkręceniu wkręta te dwa garby blaszki powinnysię troszkę rozchylić i tym sposobem zaprą się o otwór w belce aby nie wylecieć. Jeżeli otwór w belce jest trochę wyrobiony i mimo starać spinka będzie wypadać to można kliknąć migomatem. Zdejmowanie i mocowanie osłony robiłem u siebie tyle razy że obudzisz mnie w środku nocy a ja wyrysuje Ci miejsca mocowania
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Dobra, już wiem, nie tą spinkę masz na foto. Do tej belki musi być spinka wsuwana, taka jak do mocowania osłony z nadkolem. Foto belki ze spinkami masz np tutaj:
http://allegro.pl/mercedes-w210-e-klasa ... 03743.html
http://allegro.pl/mercedes-w210-e-klasa ... 03743.html
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
one są pod kątem do podłoża/drogi. Ale tam idą inne spinki niż na na zdjęciu.
coś takiego http://allegro.pl/spinka-blaszka-montaz ... 33538.html
coś takiego http://allegro.pl/spinka-blaszka-montaz ... 33538.html
Tak, z tego co tutaj widze to taki rodzaj. Wsuwasz je w:
spójrz na foto swojej belki, spójrz na tą u góry, mocujesz w drugim oczku z prawej i drugim oczku z lewej. Z tego co tutaj widac to tak powinno być.
spójrz na foto swojej belki, spójrz na tą u góry, mocujesz w drugim oczku z prawej i drugim oczku z lewej. Z tego co tutaj widac to tak powinno być.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
No i to się chwali. Tym bardziej że osłona to nie tylko ochrona przed uszkodzeniami ale też chroni przed piaskiem, wodą i błotem które leci na pasek wielorowkowy. Potem powstają tematy w stylu "wymieniłem pasek na nowy i znowu piszczy...". Osłony nie miał, naleciało piasku na koła pasowe to i pasek wiecznie będzie piszczał.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości