Osłony silnika i skrzyni
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
ja kupowałem u nich. z 3 osłon tylko 1 nie jest do pasowana . Pod zderzak. Musze obciąć po po obwodzie 1 cm i będzie gitara. Ja kupiłem osłony nie z myślą o krawężnikach czy dzikach. Chodziło mi tylko o zimę
Myślę że jak do nich napiszesz do uzyskasz odpowiedź. Zadzwoń do ASO. Może też udzielą ci takiej informacji.
Myślę że jak do nich napiszesz do uzyskasz odpowiedź. Zadzwoń do ASO. Może też udzielą ci takiej informacji.
- Bandit120080
- Posty: 1160
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 15:53
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Też polecam oryginał choćby używany, podróby pasują średnio i są w całości wykonane z plastiku. W oryginale jest zatopiona gumiana uszczelka która przylega do błotnika od środka (dokładnie dopasowując się do jego kształtu).Bandit120080 pisze:Nadkola to lepiej kupić oryginalne - z zamiennikami miałem w kilku samochodach problem z ocieraniem przy pełnym załadowaniu - ale to moje subiektywne zdanie.
A nieszczelne nadkole to w naszych zgniłkach może być jedynie źródłem kłopotów... Jeszcze większych kłopotów
Kupiłem nowe podróby, bo moje oryginalesy są połamane. Po przymiarce - sprzedałem.
Co do osłon pod zderzak to zakupiona w polcarsie nie pasowała "grubo" - wystawała kilka cm poza obrys zderzaka otwory na wkręty i przetłoczenia pod te wkręty zlokalizowane całkiem gdzie indziej niż spinki w podwoziu, myślałem że to pomyłka, ale kod części się zgadzał Oddałem do sklepu i szukam używki.
WDB1400571A000520
oraz: W202 200D, Micra K11, Prosiak 928S x 2
ex: W140 S350; S210 300TD; 2xW123, 2xW124, 2xW126, 3x924, 944, 106, Scorpio, 601S de Luxe i nie pamiętam
oraz: W202 200D, Micra K11, Prosiak 928S x 2
ex: W140 S350; S210 300TD; 2xW123, 2xW124, 2xW126, 3x924, 944, 106, Scorpio, 601S de Luxe i nie pamiętam
- Bandit120080
- Posty: 1160
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 15:53
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
hammond24, dziękuję za pomagasa
Ogólnie jestem zwolennikiem montowania nadkoli i osłon (silnik, skrzynia) - mam w zwyczaju każdy mój samochód przed zamontowaniem takich rzeczy; oddać najpierw do konserwacji. Nigdy się na tym nie przejechałem - nawet w samochodach uchodzących za bardziej rdzewiejące niż nasze damy (Astra I, Corsa B...)
Ogólnie jestem zwolennikiem montowania nadkoli i osłon (silnik, skrzynia) - mam w zwyczaju każdy mój samochód przed zamontowaniem takich rzeczy; oddać najpierw do konserwacji. Nigdy się na tym nie przejechałem - nawet w samochodach uchodzących za bardziej rdzewiejące niż nasze damy (Astra I, Corsa B...)
W210 E220 Sedan
VW Jetta VI 2.0 TDI
Skoda Fabia Monte Carlo
Suzuki Bandit GSF 1200N
BMW R1200C
SHL M11W
VW Jetta VI 2.0 TDI
Skoda Fabia Monte Carlo
Suzuki Bandit GSF 1200N
BMW R1200C
SHL M11W
Pewnie masz na myśli tą spinkę w prawym przednim rogu i Ci się obraca? Ja przytrzymałem ją palcem podczas wkręcania, później oczywiście śruba sama ją docisnęła do karoserii po dokręceniu. Możesz też na czas przykręcenia przykleić na kropelką. Jeśli pozostałe śruby osłony przykręcisz solidnie to nie powinno być opcji żeby ta spinka w jakikolwiek sposób się ruszała. Z tego co pamietam to taka spinka tak na oko miała wymiary 1,0cmX0,7cm.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Spinka na początku trzymała. wymieniali mi poduszki i już nie trzymała. Zabrałem się za to. Jakoś podoginałem ją. Trzymalo. Pojechałem umyć silnik. Spinka zgineła. Kupiłem drugą ale już nie chciała się zamontować. Chodzi o to, że po dokręceniu nie chce się zakleszczyć. Dlatego szukam sposobu jakiegoś na to. A że nie mam kanału albo najazdu to jest ciężko by zrobić. Robię to przy "okazji".
Myslałem o czymś w rodzaju:
http://allegro.pl/kolek-sprezysty-do-pu ... 20365.html
http://allegro.pl/kolek-uchylny-do-pust ... 46002.html
ale coś mniejszego i niewiem czy bym cos takiego dostał.
Myslałem o czymś w rodzaju:
http://allegro.pl/kolek-sprezysty-do-pu ... 20365.html
http://allegro.pl/kolek-uchylny-do-pust ... 46002.html
ale coś mniejszego i niewiem czy bym cos takiego dostał.
Skoro nie masz kanału to podjedź do warsztatu i powiedz żeby Ci osłonę dokręcili. Takie coś powinni zrobić za przysłowiowego browara, tym bardziej że na stanie powinni miec wszelakiego rodzaju spinki, śrubki z demontażu.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości