Poszukuję schematu podciśnienia W 210 2.2CDI

Moderatorzy: fabek, zibi2210, SuperBuster11

kamil20
Posty: 8
Rejestracja: 27 sty 2010, o 11:34
Lokalizacja: jawor

..

Post autor: kamil20 »

hmm.. idę cyknąć fotkę może to coś wyjaśni ;-)

[ Dodano: 2010-01-27, 12:11 ]
a to po i przed rokiem 99 nie stanowi różnicy??
romek61
Doradca VIP
Posty: 1131
Rejestracja: 14 kwie 2009, o 16:18
Lokalizacja: tychy

Post autor: romek61 »

Jeżeli mówimy o 2,2 cdi to układ podciśnień wygląda tak samo
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
kamil20
Posty: 8
Rejestracja: 27 sty 2010, o 11:34
Lokalizacja: jawor

...`

Post autor: kamil20 »

cięko mi troche rozszyfrować ten schemacik bo nie wiem zabardzo co to sa te takie dwa(podobne do filtra paliwa w okularze).. ;-) prosiłbym o wskazówke co jest co :-)
romek61
Doradca VIP
Posty: 1131
Rejestracja: 14 kwie 2009, o 16:18
Lokalizacja: tychy

Post autor: romek61 »

małe filterki to jest odpowietrzenie modulatorów, do wyrównania ciśnienia.
Dwa duże czarne z krócami na trzy przewody ciśnieniowe do których dochodzi instalacja elektryczna ( sterowanie ) to są modulatory. W komplecie jest jeszcze siłownik sterujący przepustnicą turbiny i zawór egr. No i oczywiście czujnik ciśnienia doładowania mierzący ciśnienie w układzie dolotowym.
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
kamil20
Posty: 8
Rejestracja: 27 sty 2010, o 11:34
Lokalizacja: jawor

,,,

Post autor: kamil20 »

dzięki :->
Awatar użytkownika
yad31
Posty: 23
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 12:08
Lokalizacja: śląsk

Post autor: yad31 »

Witam, jeśli można proszę o schemat układu podciśnienia w komorze silnika oraz przy okazji schemat elektryki w obrębie pompy ABS i przekaźnika świec żarowych

Jestem na etapie rekonstrukcji zawartości komory silnika po niewielkim pożarze.
Auto kupiłem już w tym stanie z zamiarem wyremontowania go dla siebie, i ponieważ nie jestem zawodowym mechanikiem a jedynie traktuję grzebanie w samochodach jako hobby i zabawę dlatego zwracam się z prośbą na tym forum.
Może ktoś ma niedrogo na zbyciu:
Kupię -
pompę abs/asr + wiązka el.
pompę wspomagania
wszystkie elementy podciśnienia wokół silnika (te od sterowania lampami są ok.)
przekaźnik świec żarowych + wiązka el. od strony bezpieczników (wiązkę świec żarowych mam)
wąż ciśnieniowy sprzęgła.
osłonę kolumny kierowniczej pom. komorą silnika a wnętrzem
stycznik na pedale sprzęgla

Wszystko do w210 E220D zwykły diesel 2.2 97r. VIN: wdb2100041a420220

Pozdrawiam
Jarek

P.S - chodzi mi o schemat połączenia wężyków min. do sterowania przepustnicy powietrza (były tam jakieś zaworki plastikowe, tłoczek poruszający przepustnicą ale bez schematu jestem zielony nawet nie wiem konkretnie o jakie elementy was pytać. Wszystko co było plastikowe wokół silnika się stopiło, ale komory komputerów i bezpieczników oraz przy lampach - nie naruszone)
**** E220D 97 WDB2100041A420220 ****
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Podciśnienia na dole.Natomiast schematy elektryczne to horror.W grę wchodzi co najmniej
kilkanaście.Takiej ilości nie mam chwilowo czasu opracować.Musisz zdobyć je w jakiś inny sposób.
Załączniki
W210 220D OM 604.912 Podciśnienia 1..jpg
W210 220D OM 604.912 Podciśnienia..jpg
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
yad31
Posty: 23
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 12:08
Lokalizacja: śląsk

Post autor: yad31 »

no właśnie, to jest to, teraz przynajmniej mogę zacząć już coś kompletować. Dzięki za szybką reakcję.
Muszę jednak przyznać że w moim przypadku najlepiej gdybym trafił na kogoś kto ma taki sam model do rozbiórki na części i za jednym zamachem pokazałbym co mi brakuje. Nie stać mnie na nowe części dlatego w dalszym ciągu podtrzymuję temat zakupu używek.
Jeżeli ktoś ma coś na zbyciu to proszę o kontakt.

Najlepiej z możliwością odbioru osobistego gdzieś na śląsku
no ale to już wychodzi poza temat dlatego zakładam nowy wątek w odpowiednim dziale
KUPIĘ
**** E220D 97 WDB2100041A420220 ****
jarus10000
Posty: 2
Rejestracja: 21 mar 2010, o 10:41

Post autor: jarus10000 »

noc, witam poszukuje schematu podciśnienia do vito vin VSA63807813086473 PROSZE O POMOC
Awatar użytkownika
pit87
Posty: 126
Rejestracja: 5 lis 2009, o 00:04
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: pit87 »

noc jak będziesz z powrotem z nami to możesz wrzucić też od 2.9TD. pozdrawiam
W210 E290 1997 Elegance
WDB2100171A370122
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

pit87 pisze:noc jak będziesz z powrotem z nami to możesz wrzucić też od 2.9TD. pozdrawiam
Znajdziesz tu download.php?id=2683

Dodano. "jarus10000" Chwilowo na forum nie jestem w stanie nic wysłać.Nasz serwer do załączników jest zapchany, a moje oprogramowanie uniemożliwia inny sposób wysyłki.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
kaju991
Posty: 8
Rejestracja: 29 lip 2010, o 23:00
Lokalizacja: Łuków

Post autor: kaju991 »

Witam można legendę/objaśnienie tego rysunku ponieważ mam tylko 2 te przewody podciśnieniowe ale jeden idzie prosto do lampy(wężyk"77" z obrazka?) czy muszę się gdzieś wciąć czy coś dodam ze nie miałem w ogóle podłączonych tych zaworów i teraz kombinuje jak to zrobić ponieważ nie mam sterowania wysokością świateł.Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.

Obrazek
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

kaju991 pisze:Witam można legendę/objaśnienie tego rysunku ponieważ mam tylko 2 te przewody podciśnieniowe ale jeden idzie prosto do lampy(wężyk"77" z obrazka?) czy muszę się gdzieś wciąć czy coś dodam ze nie miałem w ogóle podłączonych tych zaworów i teraz kombinuje jak to zrobić ponieważ nie mam sterowania wysokością świateł.Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.
Podaj nr.Vin bo ten obrazek jest wzięty z EPC i na dodatek z wersji z błędem, dotyczy W202.
Przewód 77 powinien być czarny i połączony przez filtr papierowy z atmosferą.Do reflektora w oryginale jasno/fioletowy z regulatora świateł w kabinie.Połączenia są pod trójkątem plastykowym w słupku koło prawej kostki pasażera, jeżeli to wersja kontynentalna (kierownica po lewej).

[ Dodano: 2010-08-29, 13:39 ]
jarus10000 pisze:noc, witam poszukuje schematu podciśnienia do vito vin VSA63807813086473 PROSZE O POMOC
Wreszcie mam.
Załączniki
VSA63607813086473 podciśnienia.jpg
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
kaju991
Posty: 8
Rejestracja: 29 lip 2010, o 23:00
Lokalizacja: Łuków

Post autor: kaju991 »

noc pisze:Podaj nr.Vin bo ten obrazek jest wzięty z EPC i na dodatek z wersji z błędem, dotyczy W202.
nr.VIN - WDB2100041A589563
noc pisze:Przewód 77 powinien być czarny i połączony przez filtr papierowy z atmosferą.Do reflektora w oryginale jasno/fioletowy z regulatora świateł w kabinie.Połączenia są pod trójkątem plastykowym w słupku koło prawej kostki pasażera, jeżeli to wersja kontynentalna (kierownica po lewej).
Dokładnie tak jest:)

Małe pytanko do "noc" trochę z innej beczki jak go pale ciepłego to muszę go dużo dłużej kręcić niż na zimnym, na zimnym pali praktycznie od strzału i do tego jeszcze przez pierwsze jakieś 1-2s falują trochę obroty ale potem się uspokaja czy to może być wina pompy wtryskowej dodam że to Lucas i spec od diesli mi powiedział ze to wina pompy a może to dlatego ze te zawory są nie podłączone? a i jeszcze jedno strasznie wcześnie bierze mi pedał sprzęgła praktycznie ruszę lekko nogą i już ciągnie (sprzęgło się nie ślizga) i mam trochę taka dziwną rzecz ze hamulcem, hamuje idealnie (chociaż mi się wydaje ze jak się wciśnie to jest taka 1s bez reakcji a potem dopiero zaczyna hamować), ale pedał cały czas wchodzi np. jak się stoi to praktycznie można wcisnąć w podłogę, hamulce były odpowietrzane,może to być wina serwa (coś jak by w tych okolicach syczało jak się hamulec wciśnie) że mam takie sprzęgło i takie rzeczy z heblem?
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Kończy się sprzęgło, pompa hamulcowa do wymiany.Temat zapalania i falowania obrotów to
pompa wtryskowa, ale upewnij się po naprawie podciśnień.
Załączniki
W210 220D OM 604.912 MG  podciśnienia.jpg
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości