Kody błędów

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

boxpro
Posty: 19
Rejestracja: 17 cze 2012, o 13:01
Lokalizacja: popowo

Post autor: boxpro »

witam

no i pozostał mi już tylko 1 błąd P1351

czyli jak już mi kolega tu podpowiedział mam sprawdzić przewody idące do pompy wtryskowej
rozumiem że chodzi o tą kość wysuwaną i dalej dalej iść po przewodach ok. czego mam szukać może jakaś mała wskazówka i na co mam zwracać uwagę
W210 E290 1996R VIN WDB2102171A311713
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Błąd 1351 w tym systemie, to cztery podstawowe problemy + naście pobocznych.
Podstawowe:
1. Czujnik ruchu iglicy we wtrysku kontrolnym
2. Wyprzedzenie wtrysku (kąt wstawienia pompy)
3. Przestawiacz wyprzedzenia kąta wtrysku (w pompie)
4. Czujnik położenia suwaka wyprzedzenia kąta wtrysku (w pompie)

Dodam od siebie łożyska pompy.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
boxpro
Posty: 19
Rejestracja: 17 cze 2012, o 13:01
Lokalizacja: popowo

Post autor: boxpro »

czyli kolego noc
jak to dokładnie zdiagnozować co począć jak rozwiązać problem jakim sposobem eliminować jeden problem po drugim czy jest jakaś inna możliwość ewentualnie jaki jest koszt naprawy pompy bosch lub czy opłaca się nabyć używaną i czy skan auta na SD podpowie coś więcej
twoja porada mile widziana
W210 E290 1996R VIN WDB2102171A311713
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Ja wykonuję tylko testy tych układów.Należy zacząć od testu wtryskiwacza kontrolnego.
Potem kontrola łańcucha rozrządu.Powyżej - 6/7° różnicy na znakach łańcuch do wymiany.
Dalej fizyczna/elektroniczna kontrola kąta wyprzedzenia wtrysku.
Na koniec pompa wtryskowa do regeneracji.
Oczywiście po drodze kontrola statyczna i dynamiczna wiązki elektroniki pompy.
Omowo i napięciowo.
W sumie każda z wymienionych usterek zdarzyła mi się wielokrotnie.
Najczęściej źle włożona pompa po jakiejś usterce rozrządu.
Pompy oddaję do znajomego warsztatu.Czasem też czegoś nie dopatrzą. ;)
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
boxpro
Posty: 19
Rejestracja: 17 cze 2012, o 13:01
Lokalizacja: popowo

Post autor: boxpro »

no to widzę że mam problem ponieważ ta moja ładniejsza połowa wzbraniała sie przed zakupem auta z silnikiem Diesla powiedziałem że nic nie będzie się działo a tu koszt naprawy lub regeneracji przewyższy koszty auta a właśnie jaki może być najczarniejszy koszt przywrócenia turbo na stałe ;)
W210 E290 1996R VIN WDB2102171A311713
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Cóż, "prezent" nie jest trafiony.Spróbuj nad nim popracować.Jakieś "zaskórniaki" dla "miłej" powinny się znaleźć.Mężczyzna swój honor i "rację" musi mieć.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Sebsatian
Posty: 38
Rejestracja: 7 gru 2012, o 10:20
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Sebsatian »

Witam.
Pojawil sie problem. bład 424, albo mercedes odpala od strzała albo kreci i nawet odrobine nie zagada tak jakbym przed zakreceniem rozrusznikiem nie wcisna immo (dolozonego). obstawiałem ze nawala wlasnie to g ówienko. Ale po wieelu probach odpalil od strzała i jak tylko ruszyłem to zgasł. Postał na parkingu 2 dni i odpalił ale sie zachłysną. Dojechałem do domu i pojawił sie blad 424 ktory skasowałem probojac odpalic auto własnie ostatnim razem.
W najwieksze mrozy - zawsze odpala od razu, kreci zawsze tak samo szybko. I teraz podobnie albo kreci jak glupi i od strzała albo w ogole. Nie ma ze zagada...
Panooowie...
Jak to mowi mój tato - tylny napęd odróżnia męzczyzn od chłopców.

Vin WDB 210061A732715
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości