HolyCrom pisze: ↑10 lut 2021, o 11:11
Dziękuję za odpowiedź. Tak myślałem o maxiecu ale czytałem gdzieś, że to do mojego, rok 98 przedlift się nie nada, a do Pańskiego jak najbardziej będzie w porządku. Czyli mówi Pan, żeby interesować się tym Carsoft
Maxiecu z poliftem działa ok, łączy się ze wszystkim poza skrzynią (choć powinien bo ma taki wybór, ale może to kwestia mojego auta).
W modułach z którymi się łączy widzę silniki z przedlifta więc powinien się połączyć z każdym W210 - natomiast pewności nie mam.
Oczywiście to urządzenie do kasowania błędów, podglądania parametrów, ewentualnie aktywowania niektórych sprzętów (w sensie ich włączenia, np. może sobie uruchomić pompę ESP żeby sprawdzić czy działa) - tym nic nie zakodujemy, nie zmienimy raczej ustawień.
Z Carsoft używało parę osób na forum, może poczekajmy aż się wypowiedzą. Na pewno będzie lepszy niż autocom bez działającej przejściówki - chyba, że uda się taką trafić. Co ważne, do Carsoft'a w komputerze trzeba mieć port RS232 albo przejściówkę RS232->USB.
Wyżej cenowo to już za 2000zł można mieć głowicę C3 czyli starsze StarDiagnosis - też wymaga RS232 lub przejściówki USB żeby podłączyć ją do komputera ale na pewno dogada się z W210 i wszystkimi systemami - no i możliwości są potężne tutaj.