Jaki interfejs diagnostyczny

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
zibi2210
Moderator
Posty: 1876
Rejestracja: 8 maja 2009, o 19:57
Lokalizacja: Tuszyn

Post autor: zibi2210 »

nokian1919 pisze:Czy to zda egzamin ???
Ludzie.Nauczcie się czytać opisy!Przecież wyrażnie jest podane jakie auta ten interfejs obsłuży
sprzedawane po 1 stycznie 1996 w USA
sprzedawane po 1 stycznia 2001 w Unii Europejskiej
sprzedawane po 1 stycznia 2002 w Polsce
auta z silnikiem diesla sprzedawane po 1 stycznia 2003
I kabel nic tu nie wniesie!
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. E 200 cdi 2001 rok sedan.WDB2100071B230181
nokian1919
Posty: 33
Rejestracja: 22 lis 2014, o 21:20
Lokalizacja: Elbląg/Amsterdam

Post autor: nokian1919 »

Nie mam właśnie ;/ ubolewam nad tym że nie został wyposażony;/

Jeżeli chodzi o carsoft 7.4 to wiem że potrzeba wejścia COM a z przelotką na USB to nie zawsze się połączy;/

Czy ktoś próbował podłączać ten zestaw przez USB/RS-232???
http://allegro.pl/interfejs-mercedes-ca ... 68604.html
Było
w123
W201
2xW124(OM603)
W210(OM606)
Zmieniłem parafię,ale nie zmieniłem Gwiazdki:)
Powrót :D W210 (112.911) 2.4 V6 VIN WDB2102611A720288
i następny w210 (613.961) 3.2 R6 Vin WDB2100261B106449
https://www.youtube.com/channel/UC3KbpE ... 332Pn4Uqlg
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

nokian1919 pisze: Jeżeli chodzi o carsoft 7.4 to wiem że potrzeba wejścia COM a z przelotką na USB to nie zawsze się połączy;/
Trzeba sobie sprawić laptopik używany za kilka złotych z wejściem COM. Sam kupiłem sobie taki IBM tzw. pancerny za 200 zet z wejściem COM do interfejsu LPG i innymi bajerami.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
IrekLubinPL
Posty: 9
Rejestracja: 15 lut 2015, o 08:35
Lokalizacja: Lubin

Post autor: IrekLubinPL »

Witam podgrzeję trochę kotleta i i zapytam Was co sądzicie o tym produkcie:

http://allegro.pl/interfejs-diagnostycz ... 04408.html

Chcemy z kolegą sobie to kupić żeby kasować inspekcje i podstawowe błędy jakie wychodzą podczas eksploatacji, nie mamy zamiaru tym zarabiać, no chyba że browar wlicza się do dochodu. Żadne z nas mechaniki, chcemy po prostu wiedzieć co boli nasze gwiazdy, i z konkretnie zdiagnozowaną usterką udać się do specjalisty aby ten ją usunął. Czekam na rozsądne opinie :) (kolegom sugerującym że ceny mają 4 cyfry już podziękuję :) )
...bo jak nie my to kto??...
Awatar użytkownika
Slimak
Posty: 11
Rejestracja: 9 sie 2020, o 13:09
Lokalizacja: Wrocław

Re: Jaki interfejs diagnostyczny

Post autor: Slimak »

Odgrzebie temat czegoś dziś używacie ? Przeglądałem aukcje mnóstwo tego ja rozważam te trzy któryś by kupić :

https://allegro.pl/oferta/kabel-diagno ... e=facebook

https://allegro.pl/oferta/interfejs-dia ... e=facebook

https://allegro.pl/oferta/interfejs-dia ... e=facebook
W210 E290 TD 1997 WDB2100171A265024
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Re: Jaki interfejs diagnostyczny

Post autor: Muniek »

Obawiam się ze żaden do W210 się nie nada. My mamy jeszcze okrągłe gniazdo. Dodatkowo te wszystkie tanie interfejsy mam wrażenie ze czytają tylko EOBD czyli sterownik silnika i CHECK ENGINE. Poszukaj sobie Delphi ale to jedno zero trzeba dodać do ceny.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Awatar użytkownika
SuperBuster11
Moderator
Posty: 1029
Rejestracja: 21 maja 2015, o 17:59
Lokalizacja: Brzeg

Re: Jaki interfejs diagnostyczny

Post autor: SuperBuster11 »

Szkoda kasy. Masz auto z końca 96 roku, więc nie każdy interfejs zadziała. Do tego potrzebujesz przejściówki z OBD-2 na 38-pin.
VIN: WDB2100201A265083 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
Awatar użytkownika
Slimak
Posty: 11
Rejestracja: 9 sie 2020, o 13:09
Lokalizacja: Wrocław

Re: Jaki interfejs diagnostyczny

Post autor: Slimak »

Dzięki za rady, faktycznie inne wejście jest. Delphi odpada z racji kosztów, raczej rzadko będę używać drugie auto nie kompatybilne inne złącze (BMW). Przeglądałem Allegro i tam tylko przejściówki są, bezpośredniego kabla nie ma
W210 E290 TD 1997 WDB2100171A265024
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Re: Jaki interfejs diagnostyczny

Post autor: Muniek »

Delphi czyta wszystkie marki i ma w komplecie przejściówki, w tym do BMW
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
HolyCrom
Posty: 212
Rejestracja: 7 cze 2010, o 14:24
Lokalizacja: Chełm

Re: Jaki interfejs diagnostyczny

Post autor: HolyCrom »

Jest:
W210 E300 177KM 98r. Avantgarde
Był:
w210 2.2D 96r Clasic Sedan wersje BIO o obniżonej mocy
Awatar użytkownika
rr6
Doradca
Posty: 2270
Rejestracja: 24 wrz 2016, o 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jaki interfejs diagnostyczny

Post autor: rr6 »

HolyCrom pisze: 10 lut 2021, o 09:48 Witam serdecznie, co będzie lepszym wyborem dla mojej damy?
https://allegro.pl/oferta/autocom-cdp-d ... 9142023117
https://allegro.pl/oferta/diagnostyka-m ... 6662556850
Ten drugi czyli Carsoft. A to dlatego, że trafienie działającej przejściówki do autocoma (klona, bo oryginał to inna bajka) graniczy niemal z cudem. Plus autocoma to że obsłuży wiele marek.

Jest jeszcze taki patent (legalny) - używam do kasowania błędów i podglądania parametrów:

https://allegro.pl/oferta/maxiecu-dla-m ... 0025516897

i działająca przejściówka (uwaga - ta przejściówka pasuje do maxiecu - nie będzie działać z autocomem):

https://allegro.pl/oferta/adapter-do-me ... 8438573719

można potem dokupić inne marki.
HolyCrom
Posty: 212
Rejestracja: 7 cze 2010, o 14:24
Lokalizacja: Chełm

Re: Jaki interfejs diagnostyczny

Post autor: HolyCrom »

Dziękuję za odpowiedź. Tak myślałem o maxiecu ale czytałem gdzieś, że to do mojego, rok 98 przedlift się nie nada, a do Pańskiego jak najbardziej będzie w porządku. Czyli mówi Pan, żeby interesować się tym Carsoft
Jest:
W210 E300 177KM 98r. Avantgarde
Był:
w210 2.2D 96r Clasic Sedan wersje BIO o obniżonej mocy
Awatar użytkownika
rr6
Doradca
Posty: 2270
Rejestracja: 24 wrz 2016, o 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jaki interfejs diagnostyczny

Post autor: rr6 »

HolyCrom pisze: 10 lut 2021, o 11:11 Dziękuję za odpowiedź. Tak myślałem o maxiecu ale czytałem gdzieś, że to do mojego, rok 98 przedlift się nie nada, a do Pańskiego jak najbardziej będzie w porządku. Czyli mówi Pan, żeby interesować się tym Carsoft
Maxiecu z poliftem działa ok, łączy się ze wszystkim poza skrzynią (choć powinien bo ma taki wybór, ale może to kwestia mojego auta).
W modułach z którymi się łączy widzę silniki z przedlifta więc powinien się połączyć z każdym W210 - natomiast pewności nie mam.
Oczywiście to urządzenie do kasowania błędów, podglądania parametrów, ewentualnie aktywowania niektórych sprzętów (w sensie ich włączenia, np. może sobie uruchomić pompę ESP żeby sprawdzić czy działa) - tym nic nie zakodujemy, nie zmienimy raczej ustawień.

Z Carsoft używało parę osób na forum, może poczekajmy aż się wypowiedzą. Na pewno będzie lepszy niż autocom bez działającej przejściówki - chyba, że uda się taką trafić. Co ważne, do Carsoft'a w komputerze trzeba mieć port RS232 albo przejściówkę RS232->USB.

Wyżej cenowo to już za 2000zł można mieć głowicę C3 czyli starsze StarDiagnosis - też wymaga RS232 lub przejściówki USB żeby podłączyć ją do komputera ale na pewno dogada się z W210 i wszystkimi systemami - no i możliwości są potężne tutaj.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości