coś sie połamało?? :/

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
EBO
Posty: 524
Rejestracja: 24 lut 2008, o 01:09
Lokalizacja: PL

coś sie połamało?? :/

Post autor: EBO »

jechałem sobie po prostej drodze i nagle usłyszalem głos łamanego plastiku i po 5 min wyskoczyły 2 błędy EPC i błąd MOTORLUFTER i auto się zmuliło, beznadziejnie przyśpieszało, 100km/h nie moglem przekroczyć. Czy możliwe aby wiatrak od chłodzenia pękł i to było powodem mulenia auta?? Czy może co innego jest tego powodem??
w210*2000r*Avantgarde*2.7CDI - SPRZEDANY :(
Awatar użytkownika
trocin
Posty: 863
Rejestracja: 18 lut 2008, o 17:55
Lokalizacja: Puławy

Post autor: trocin »

Nie lepiej zobaczyc pod maską co się połamało :?: A ze muli to pewnie silnik pracuje w trybie awaryjnym...
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Awatar użytkownika
EBO
Posty: 524
Rejestracja: 24 lut 2008, o 01:09
Lokalizacja: PL

Post autor: EBO »

no wlasnie sprawdzałem i nic nie widziałem żeby było połamane, i zapomnialem dodac że pokazała się jeszcze kontrolka Power control. :/
w210*2000r*Avantgarde*2.7CDI - SPRZEDANY :(
Budzy
VIP
Posty: 156
Rejestracja: 20 lut 2008, o 21:11
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Budzy »

Może nawaliła turbina, taki objaw występuje jak turbina przestaje działać, auto strasznie jest mulaste. Najlepiej jeszcze zajedź na kompa i sprawdź błędy. Zresztą w opisie nie masz napisane jaki silnik posiadasz.
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996

PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r ;)
Awatar użytkownika
EBO
Posty: 524
Rejestracja: 24 lut 2008, o 01:09
Lokalizacja: PL

Post autor: EBO »

Budzy pisze:Może nawaliła turbina, taki objaw występuje jak turbina przestaje działać, auto strasznie jest mulaste. Najlepiej jeszcze zajedź na kompa i sprawdź błędy. Zresztą w opisie nie masz napisane jaki silnik posiadasz.
Ale błędy, które wyskoczyły nie pasuja do usterki turbiny. Mam silnik 2.7
w210*2000r*Avantgarde*2.7CDI - SPRZEDANY :(
luki79
VIP
Posty: 250
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:45
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: luki79 »

no to podaj te błędy jakie wyszły u ciebie.
Silnik pracuje w trybie awaryjnym, dlatego jest wyłączony układ sterowania turbosprężarką.
Sprawdź szczelność układu zasysania powietrza.
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości