Cieknacy dyfer w210 e430 4matic

Moderatorzy: fabek, zibi2210, SuperBuster11

czak111
Posty: 144
Rejestracja: 15 mar 2015, o 20:06
Lokalizacja: bydgoszcz

Cieknacy dyfer w210 e430 4matic

Post autor: czak111 »

Witam. Wyciekal olej z przedniego dyfra w miejscu gdzie wychodzi polos. Zostalo zalozone nowe uszczelnienie oryginalne mercedesa jednak po przejechaniu okolo 400 km okazalo sie ze wyciek pojawil sie w tym samym miejscu. Czy to oznacza ze dyfer moze byc do wymiany? Czy jest firma ktora by sie podjela regeneracji tego i czy regeneracja bedzie skuteczna? Uzywany dyfer 1800 zl czyli troche sporo.
Awatar użytkownika
benha
Posty: 877
Rejestracja: 15 mar 2016, o 00:35
Lokalizacja: Rybnik

Re: Cieknacy dyfer w210 e430 4matic

Post autor: benha »

wyczyściłeś dokładnie miejsca przylegania uszczelniacza? Nie uszkodziłeś tego uszczelnienia przez przypadek podczas wbijania na miejsce ii czy na pewno dobry olej zalałeś?
Ostatnio zmieniony 22 gru 2016, o 19:24 przez benha, łącznie zmieniany 1 raz.
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
yellowstone2012
Posty: 1388
Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
Lokalizacja: Łódź

Re: Cieknacy dyfer w210 e430 4matic

Post autor: yellowstone2012 »

W takim aucie jak W210 E430 1800 zł. to może silnik kosztować a nie dyfer.
A znowu leci, bo pewnie ktoś sknocił to uszczelnianie.
czak111
Posty: 144
Rejestracja: 15 mar 2015, o 20:06
Lokalizacja: bydgoszcz

Re: Cieknacy dyfer w210 e430 4matic

Post autor: czak111 »

Ja tego nie robilem tylko warsztat. Jak auto tam bedzie na robienie uszczelki pod glowica sprawdza to ponownie. I masz racje ze tyle silnik kosztuje ale co poradzic jak jest jeden dostepny a o cene nowego boje sie pytac. Podobno lozyska dyfra moga byc zuzyte i dlatego uszczelnienie poszlo prawda to? Lub luz jest taki duzy ze poprostu wypada to uszczelnienie. Chociaz chyba przy takim luzie by bylo slychac cos a z polosi cisza.
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Re: Cieknacy dyfer w210 e430 4matic

Post autor: tonidriver »

jak łożyska to kup łożyska a nie cały dyfer
Fidelis Car
Posty: 173
Rejestracja: 5 sty 2013, o 21:19
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Re: Cieknacy dyfer w210 e430 4matic

Post autor: Fidelis Car »

Jeżeli półoś nie "chodzi" góra dół to łożyska masz dobre. Wjedź na kanał, złap za półoś i poruszaj. Jeżeli będzie miała luz przy dyfrze zauważysz to, wtedy faktycznie dyfer do naprawy. Jeżeli będzie sztywna oznacza to spapraną robotę lub felerny uszczelniacz.
Lepiej sam to sprawdź, albo przy nich, żeby ściemy nie wciskali.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość