przewód paliwowy z filtra paliwa do pompy z końcówki od strony pompy. generalnie wszystkie przewody z pompy zdjąłem i wszędzie mam takie oringi.qoompel pisze:rafuss, skąd zdjąłeś tę uszczelkę?
Zapowietrzony układ paliwowy
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
To są normalne, tylko że zużyte oringi - przyjęły kształt rowka i się przy okazji wytarły stąd ich obecny kształt. Jako nowe - były okrągłe. Także zakupisz w każdym "normalnym" sklepie z oringami.
Pewnie są takiego samego rozmiaru jak u mnie, ale niestety... gdzieś zgubiłem zapiski jaki to rozmiar
Pewnie są takiego samego rozmiaru jak u mnie, ale niestety... gdzieś zgubiłem zapiski jaki to rozmiar
WDB1400571A000520
oraz: W202 200D, Micra K11, Prosiak 928S x 2
ex: W140 S350; S210 300TD; 2xW123, 2xW124, 2xW126, 3x924, 944, 106, Scorpio, 601S de Luxe i nie pamiętam
oraz: W202 200D, Micra K11, Prosiak 928S x 2
ex: W140 S350; S210 300TD; 2xW123, 2xW124, 2xW126, 3x924, 944, 106, Scorpio, 601S de Luxe i nie pamiętam
dokładnie, nowe są okrągłe a po czasie robią się walcowate, doradzam kupić w ASO
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 3 sie 2011, o 18:39
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Dzisiaj również byłem w ASO po komplet oringów, za 8 sztuk ( 7 mniejszych i 1 większy - nie wiem gdzie ? ) dałem 40zł. Są różne rodzaje tych oringów, 13zł / szt. to oringi które były montowane w nowym aucie w fabryce. Są one koloru czarnego a tańsze są koloru zielonego bodajże po 5zł.
W209 2006 CLK 320 CDI Avantgarde + Sport
W210 2001 E 320 CDI Avantgarde
W210 2001 E 320 CDI Avantgarde
Witam.Rozwiazal ktos ten problem?? Wymienilem oriingi ,dalej to samo po 14 dniach jazdy zas powrocl ten problem w czasie jazdy zgasl mi i nawet teraz przez wtryski nie dalem go rady odpowietrzyc lecz do filtra nalaLem pliwo i chodzi .uporal sie ktos z tym
Mercedes W210 2.9 1996r Sedan
WDB2100171A203846
Audi A8 4.2 D2 1996
WDB2100171A203846
Audi A8 4.2 D2 1996
jeżeli zgasł Tobie podczas jazdy to raczej masz zapchane odpowietrzenie zbiornika paliwa i robi się tobie duże podciśnienie w układzie paliwowym, czy przy odkręcaniu korka wlewu paliwa nie słyszysz charakterystycznego głośnego syknięcia?tomek2901 pisze:Witam.Rozwiazal ktos ten problem?? Wymienilem oriingi ,dalej to samo po 14 dniach jazdy zas powrocl ten problem w czasie jazdy zgasl mi i nawet teraz przez wtryski nie dalem go rady odpowietrzyc lecz do filtra nalaLem pliwo i chodzi .uporal sie ktos z tym
WDB2102061B030017
Czyli co? Tak się zapowietrzył, że nie było paliwa w filtrze?tomek2901 pisze:Wymienilem oriingi ,dalej to samo po 14 dniach jazdy zas powrocl ten problem w czasie jazdy zgasl mi i nawet teraz przez wtryski nie dalem go rady odpowietrzyc lecz do filtra nalaLem pliwo i chodzi
Sprawdź przewody gumowe pod maską, ich połączenia z metalowymi i oba filtry przy silniku.
Może jest syf w baku? Ruszałeś filtr w zbiorniku?tomek2901 pisze:Dochodzilo paliwo do filtra ,dla pewnosci wymienilem 3x filtr paliwa.Jak narazie jest 2 cm na wezyku powietrza i odpala ale pewne po 2 tyg bedzie to samo i bierze lewe powietrze. Sam juz nie wiem co jest grane. Pozdrawiam
Zwróć uwagę na te przewody gumowe i połączenia pod maską.
A może po prostu masz do wymiany przewody - same oringi może nie wystarczą? Na którym wężyku masz powietrze? Zobacz schemat:
http://mb.ilcats.ru/part/class/1/ccode/ ... 171A203846
Powietrze jest na obydwoch przewodach od podgrzewacza ii od pompy. jak auto jest odpalone, a jak sie zgasi to cofie sie od filtra do podgrzewacza. Auto mi stalo 1tydz. w garazu i sprawdzalem po odpowietrzeniu ukladu paliwowego i zas jest powietrze w przewodzie.
Mercedes W210 2.9 1996r Sedan
WDB2100171A203846
Audi A8 4.2 D2 1996
WDB2100171A203846
Audi A8 4.2 D2 1996
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości