W Twoim przypadku nie ma problemu.Jeżeli paliwo masz w bańkach-lejek z gęstym sitkiem wody nie przepuści.bartpol1 pisze:to co w zamian celem zwiazania ewentualen wody
Witaminy do ropy, srodki czyszczące wtryskiwacze diesel
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
A co sądzicie o preparatach typu STP do czyszczenia wtrysków ?
Zawiera skoncentrowane detergenty rozpuszczające i usuwające szkodliwe osady z węgla, gumy i lakieru osadzające się we wtryskiwaczach. Nieczyszczone osady doprowadzają do do problemów z rozruchem, utraty prędkości i nierównego biegu jałowego. Produkt jest bezpieczny dla wszystkich silników Diesla.
Jedno użycie pozwala odetkać brudne wtryskiwacze i:
* Przywraca utraconą moc i przyspieszenie,
* Redukuje dymienie i hałasy,
* Oszczędza paliwo dzięki utrzymywaniu wtryskiwaczy w czystości.
Częstotliwość używania:
Co 5.000 - 10.000 km.
http://www.stp.com.pl/produkty/paliwa.html#paliwa08
Zawiera skoncentrowane detergenty rozpuszczające i usuwające szkodliwe osady z węgla, gumy i lakieru osadzające się we wtryskiwaczach. Nieczyszczone osady doprowadzają do do problemów z rozruchem, utraty prędkości i nierównego biegu jałowego. Produkt jest bezpieczny dla wszystkich silników Diesla.
Jedno użycie pozwala odetkać brudne wtryskiwacze i:
* Przywraca utraconą moc i przyspieszenie,
* Redukuje dymienie i hałasy,
* Oszczędza paliwo dzięki utrzymywaniu wtryskiwaczy w czystości.
Częstotliwość używania:
Co 5.000 - 10.000 km.
http://www.stp.com.pl/produkty/paliwa.html#paliwa08
Ostatnio zmieniony 6 sty 2011, o 19:28 przez merlin, łącznie zmieniany 2 razy.
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
ja po zastosowaniu miałem kłopoty o ktorych pisałem , po wyjezdzeniu paliwa z tym dodatkiem wszystko wróciło do normy ! To nie pierwszy raz kiedy mam problemy po zastosowaniu tego . Ktos zapyta skoro tak , to dlaczego ponownie uzyłem tego srodka ? odpowiedz : Tamto zdarzenie było w innym samochodzie i dosc dawno temu , uznałem ze wtedy to był zbiego okolicznosci , czyzby teraz znowu ? Nie bede eksperymentował :mrgreen:
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
jakie problemy miałeś, bo jedni zachwalają a drudzy nie, ciekaw jestem jak to działa na uszczelnienia w pompie, czy jest bezpieczne dla uszczelek itdbartpol1 pisze:ja po zastosowaniu miałem kłopoty o ktorych pisałem , po wyjezdzeniu paliwa z tym dodatkiem wszystko wróciło do normy !
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
moim prywatnym zdaniem, to do cytowanych problemów prowadzi raczej ich zuzycie, a nie jakas "guma i lakier" co to osady robi... :lol:merlin pisze: do problemów z rozruchem, utraty prędkości i nierównego biegu jałowego.
a rzeczone dodatki prowadza do lepszego samopoczucia - subiektywnego - posiadacza, który zrobił więcej dla swojej skarbonki, nie przymierzajac jakby pieskowi dac lepszą nieco karmę bo reklamowana mocno ;-)
W210 `98 ze sprinterem pod maską, automat
toyota land cruiser KZJ 95
nissan patrol 4.2
nissan QQ
toyota land cruiser KZJ 95
nissan patrol 4.2
nissan QQ
Coś jest nie hallo Ja stosowałem i stosuję STP-jest O.K.Co prawda 2.9 TD spali wszystko-oby paliwo nie było w ,,kostkach" :mrgreen: Ale stosowałem w CDI-rewelacja.bartpol1 pisze:ja po zastosowaniu miałem kłopoty o ktorych pisałem , po wyjezdzeniu paliwa z tym dodatkiem wszystko wróciło do normy
http://forum.opel24.com/stosowanie-doda ... t11901.htm
W210 E290 TD 12.96' elegance
WDB2100171A323827
WDB2100171A323827
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Idąc tym tokiem rozumowania to zamiast smaru łożyskowego można napakować do łożysk zwykłego towotu i będzie ok. bo dobry smar łożyskowy jest przereklamowany, i tak można by do północy wymieniać.Firma STP to nie jest firma Krzak.Mozna nie odczuć poprawy po zastosowaniu jej czy innego producenta jakiegoś specyfiku,jeżeli wszystko było dobrze, a nam sie wydaje że środek nic nie pomógł.seburaj pisze: a rzeczone dodatki prowadza do lepszego samopoczucia - subiektywnego - posiadacza, który zrobił więcej dla swojej skarbonki, nie przymierzajac jakby pieskowi dac lepszą nieco karmę bo reklamowana mocno ;-)
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
otóż, z całym szacunkiem (a jest on wielki) nieco nadinterpretujesz :roll:stanleym210 pisze: Idąc tym tokiem rozumowania to zamiast smaru łożyskowego można napakować do łożysk zwykłego towotu i będzie ok.
dlaczego ? bowiem wytworca zaleca do łozysk smar taki a taki - i nikt z tym nie polemizuje - i nikt tu nie zaleca czegoś "z gruchy"...
natomiast producent nie zaleca dodatkow "czyszczących wtryski" (poprawcie mnie, jezeli sie myle) - tak wiec akurat porównanie do towotu jest w tym kontekście smarowania lozysk jest lekko, hmm, nieuprawnione, a analogia taka sobie :-/
W210 `98 ze sprinterem pod maską, automat
toyota land cruiser KZJ 95
nissan patrol 4.2
nissan QQ
toyota land cruiser KZJ 95
nissan patrol 4.2
nissan QQ
moje problemy po wlaniu tego do cdi przedstawiały sie tak , ze zimny zapalał jak zawsze , ale ciepły juz nie , zapalał jak by sie rozkrecał , a wiec znacznie dłuzej nizli przed wlaniem tego specyfiku i z tedencją rozbiegania sie wraz z kreceniem rozrusznika - inaczej tego nie umiem opisać . Od tamtej pory mineło juz kawał czasu i wszystko jest oki , Jak zimny tak ciepły zapala jak zapalał w chwili gdy go kupiłem . :mrgreen:merlin pisze: jakie problemy miałeś, bo jedni zachwalają a drudzy nie, ciekaw jestem jak to działa na uszczelnienia w pompie, czy jest bezpieczne dla uszczelek itd
Wczesniej ! jak miałem jeszcze innego diesla , po wlaniu stp wolne obroty spadły do ponizej 500 , podnosiłem je na lince , a te ciagle spadały (potem nastapiło odstawienie samochodu do Badury , ktory stwierdził po wykreceniu wtrysków, ze silnik do remontu , a brak jest cisnienia na 3 cylindrze , zabrałem z tamtad samochód bo pijanstwo tego Pana mnie denerwowało , zawiozłem do innego mechanika , ktory zadzwonił do mnie z pytaniem jak ów Badura zmierzył cisniene skoro on nie moze zdjać wezy przelewowych nie niszczac ich :mrgreen: wymieniłem koncówki wtrysków , ale to też nic nie dało ) po dolaniu paliwa znowu do pełna , nagle jak chcialem zatrzymac samochód miałem prawie 2000 obrotów , to co na lince podciagnołem spowrotem dałem do pierwotnego stanu i wszystko było oki . Podczas jazdy zadnych uwag ! zapalanie na mrozie bez problemu - dymienia zadnego - tylko kwestia wolnych obrotów była nie taka jaka powinna byc - oto moje przygody z srodkiem stp .
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
Oczywiście do nowoczesnych diesli leje sie "nowoczesne" paliwo.seburaj pisze:a producent auta zaleca wipałer ?
Nikt chyba cdi-kami na zielonym paliwie z kutrów nie jeździ ?
[ Dodano: 2011-01-07, 23:13 ]
ciekaw jestem co to za skład w tym stp siedzibartpol1 pisze: moje problemy po wlaniu tego do cdi przedstawiały sie tak , ze zimny zapalał jak zawsze , ale ciepły juz nie , zapalał
a powiedz ten wcześniej to był stary diesel czy cdi ?bartpol1 pisze:Wczesniej ! jak miałem jeszcze innego diesla , po wlaniu stp wolne obroty spadły do ponizej 500 , po
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości