wielkie spalanie E200 na gazie
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
wielkie spalanie E200 na gazie
Witam,mam problem z samochodem (E200 2.0 136km bez kompresora po lifcie),na benzynce pali prawidłowo około 12,5 w mieście przy spokojnej jeździe,a na nowo założonym gazie 18 lirów i to obojętnie w jakich warunkach.Gaz założony dwa tygodnie temu STAG 300-4plus +Hana 2000 w tej chwili już zielone.Zamontowane wszystko w dobrym zakładzie i od dwóch tygodni panowie nie wiedzą co jest grane??? zmienili STAGA na nowy,wtryski z czerwonych na zielone i dalej wielkie spalanie.Wszelkie parametry są wręcz doskonałe.Komputer w samochodze podaje noramlne spalanie w mieście około 12-13 l.
Co to może być?
Z góry dziękuje za pomoc.
Co to może być?
Z góry dziękuje za pomoc.
Jeżeli spala ok 12,5 Pb w mieście to powinien spalać ok 25% więcej LPG czyli 15,6 l/100km.
Jeżeli jest nieco rozbieżna mapa pb od lpg , lub kulawy reduktor - to tak będzie.
Jeżeli mapki są idealne to pierwsza rzecz - reduktor (a tak w ogóle to napisz jaki masz model reduktora).
Czasami są problemy z niedogrzanym reduktorem, np źle wpięty do układu ogrzewania, zapchana nagrzewnica, słaby obieg płynu itp - mapki będą ok, wymiana reduktora, listw, kompa nic nie da, trzeba w trakcie jazdy obserwować na laptopie parametry.
Jeżeli jest nieco rozbieżna mapa pb od lpg , lub kulawy reduktor - to tak będzie.
Jeżeli mapki są idealne to pierwsza rzecz - reduktor (a tak w ogóle to napisz jaki masz model reduktora).
Czasami są problemy z niedogrzanym reduktorem, np źle wpięty do układu ogrzewania, zapchana nagrzewnica, słaby obieg płynu itp - mapki będą ok, wymiana reduktora, listw, kompa nic nie da, trzeba w trakcie jazdy obserwować na laptopie parametry.
Przede wszystkim,mój błąd.Co do spalania,poza uwagami jak wyżej,mogą Cię kroić na stacji/miałem taki przypadek i to na Statoil.Zbiornik 51L,przy 58 kazałem wyłączyć/,może przepuszczać gdzieś instalacja,trzeba by obwąchać,dosłownie,łącznie z zaworem tankowania.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
-
- Posty: 860
- Rejestracja: 28 lip 2011, o 11:31
- Lokalizacja: Wrocław
a na jakiej wysokości masz redukror? czasem takie cuda się dzieją jak jest za wysoko i zaburzony jest przepływ chłodziwa. Gaz nie nagrzewa się do optymalnej temperatury, chociaż nie dam głowy czy ma to znaczenie przy sekwencji.
A jeśli to nie to, to pewnie chwilowo ustawiają się jeszcze membrany w reduktorze, instalacja jest świerza mogą się dziac takie rzeczy. Strzel 1000km pojedź na ponowną regulacje - może się poprawi.
A jeśli to nie to, to pewnie chwilowo ustawiają się jeszcze membrany w reduktorze, instalacja jest świerza mogą się dziac takie rzeczy. Strzel 1000km pojedź na ponowną regulacje - może się poprawi.
Mercedes Benz E300TD '97
BMW K75 '88
BMW K75 '88
-
- Posty: 860
- Rejestracja: 28 lip 2011, o 11:31
- Lokalizacja: Wrocław
pierwsze co to bym zatankował na innej stacji gazu, a potem podjechał do innych gazowników na oględziny instalacji - gdzieś popełniono błąd tak jak koledzy wspomnieli reduktor może być niedogrzany. np. jeżeli jest wpięty koło pompki cyrkulacji to zobacz czy ta pompka działa, bo ludzie latami jeżdżą bez tej pompki i nie wiedzą o tym.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości