[W210] Gdzie zainstalować gaz w wawie?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Odwiedziłem przez ostatnie 5lat kilka zakładów montujących i serwisujących LPG w stolicy
i w sumie żaden nie zrobił na mnie na tyle dobrego wrażenia żeby pojechać po raz kolejny.
Poszukaj opinii na forum LPG.
Lexusa LS400 ostatecznie gazowaliśmy w Poznaniu w firmie PITEC i jesteśmy bardzo zadowoleni.
Wiem, że w dwie strony to ponad 600km ale wydając ponad 5tyś na instalację stwierdziłem, że dobrze by było gdyby to robili ludzie sprawdzeni wcześniej przez parę osób z Mercedes Poznań Club.
Jeżeli chcesz STAGa to warto żeby był to warsztat partnerski i w razie czego nie było problemów z gwarancją na terenie całej Polski.
i w sumie żaden nie zrobił na mnie na tyle dobrego wrażenia żeby pojechać po raz kolejny.
Poszukaj opinii na forum LPG.
Lexusa LS400 ostatecznie gazowaliśmy w Poznaniu w firmie PITEC i jesteśmy bardzo zadowoleni.
Wiem, że w dwie strony to ponad 600km ale wydając ponad 5tyś na instalację stwierdziłem, że dobrze by było gdyby to robili ludzie sprawdzeni wcześniej przez parę osób z Mercedes Poznań Club.
Jeżeli chcesz STAGa to warto żeby był to warsztat partnerski i w razie czego nie było problemów z gwarancją na terenie całej Polski.
MB W210 E320 4matic aquamarineblue '97
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
1. Jeżeli to sedan to moim zdaniem tylko butla w kole ma sens.
Spokojnie powinna Ci wejść taka gdzie zatankujesz 40-45l LPG.
A tankowanie raz na 3-4 godziny w trasie to nie jest taka tragedia.
2. Ciekły wtrysk ma wady i zalety, ale moim zdaniem to ma sens tylko przy silnikach z wtryskiem bezpośrednim gdzie są kłopoty z dobraniem i założeniem odpowiedniej sekwencji.
Przy dobrze założonej instalacji sekwencyjnej nie powinieneś odczuć spadku mocy itp.
Po 10tys km od założenia LPG w naszym Lexusie LS400 pojechaliśmy na hamownie i wyniki były porównywalne na LPG i na benzynie.
Ciekły wtrysk gazu w teorii zapewnia większą moc niż na benzynie ale potrzebne są ciężkie zbiorniki i pompa którą co jakiś czas trzeba wymienić.
Do tego jeżeli dobrze pamiętam gaz jest podawany przez wtryskiwacze benzynowe które również co jakiś czas należy wymieniać.
Ilość benzyny którą będziesz zużywał na odpalanie samochodu jest znikoma, bo przy mniej więcej 40 stopniach auto samo przełączy się na LPG także tym bym się za bardzo nie przejmował.
Spokojnie powinna Ci wejść taka gdzie zatankujesz 40-45l LPG.
A tankowanie raz na 3-4 godziny w trasie to nie jest taka tragedia.
2. Ciekły wtrysk ma wady i zalety, ale moim zdaniem to ma sens tylko przy silnikach z wtryskiem bezpośrednim gdzie są kłopoty z dobraniem i założeniem odpowiedniej sekwencji.
Przy dobrze założonej instalacji sekwencyjnej nie powinieneś odczuć spadku mocy itp.
Po 10tys km od założenia LPG w naszym Lexusie LS400 pojechaliśmy na hamownie i wyniki były porównywalne na LPG i na benzynie.
Ciekły wtrysk gazu w teorii zapewnia większą moc niż na benzynie ale potrzebne są ciężkie zbiorniki i pompa którą co jakiś czas trzeba wymienić.
Do tego jeżeli dobrze pamiętam gaz jest podawany przez wtryskiwacze benzynowe które również co jakiś czas należy wymieniać.
Ilość benzyny którą będziesz zużywał na odpalanie samochodu jest znikoma, bo przy mniej więcej 40 stopniach auto samo przełączy się na LPG także tym bym się za bardzo nie przejmował.
MB W210 E320 4matic aquamarineblue '97
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości