Straszny muł na paliwie, filtr?

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

jabu
Posty: 61
Rejestracja: 1 sty 2015, o 16:22
Lokalizacja: Bogucin k.Włocławka

Straszny muł na paliwie, filtr?

Post autor: jabu »

Witam, moje `oczko`ma silnik 2.0 benzyna 136KM z LPG , mam pytanie dotyczące braku mocy na benzynie.
Otóż przy jeździe jak `taryfiarz`na benzynie jest w miarę dobrze, jednak gdy przycisnę mocniej lub jadę pod stromą górę, to masakra, goście w tico mnie mijają :wstyd: , na LPG tego nie ma. W związku z tym mam pytanie, czy to może być zapchany filtr paliwa, czy pompa paliwa? logika podpowiada że filtr, ale być może ktoś z kolegów już to przerabiał, więc nie będę `macał` po omacku , tylko po podpowiedzi zrobię od razu to co potrzeba.
MB E-200 2.0 B+LPG ASB 95r Classic
WDB2100351A041446
romek61
Doradca VIP
Posty: 1131
Rejestracja: 14 kwie 2009, o 16:18
Lokalizacja: tychy

Post autor: romek61 »

jabu pisze:czy to może być zapchany filtr paliwa, czy pompa paliwa?
Przed zimą wymieniałeś filtr paliwa? Z opisanego objawu wynika, że silnik nie dostaje benzyny.
jabu pisze:więc nie będę `macał` po omacku
Trzeba wejść pod auto i wymienić filtr paliwa.
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
wilkuE270
Posty: 140
Rejestracja: 5 lis 2014, o 06:34
Lokalizacja: Oslo DKL i PLE

Post autor: wilkuE270 »

filtr jest przed lewym tylnym kole pod plastikowa oslona 3 srubi 10
Jest : S210 E240 2.6 Vin: WDB2102611A959582
Było : S211 E270 cdi WDB2112161A375990
jabu
Posty: 61
Rejestracja: 1 sty 2015, o 16:22
Lokalizacja: Bogucin k.Włocławka

Post autor: jabu »

Dzięki za podpowiedź, tak jak pisałem , logika też mi podpowiadała filtr, ale różnie to bywa w samochodach , niektóre mają swoje `fochy`i logika na nie nie działa, a filtr raczej nie był wymieniany , znając człowieka od którego odkupiłem :kwasny:
MB E-200 2.0 B+LPG ASB 95r Classic
WDB2100351A041446
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

W żadnym z mercedesów benzyn nie wymieniam filtra paliwa bo nie ma takiej potrzeby. Inaczej sprawa ma sie z ON bo po nim robi eis muł w zbiorniku i rożne zawiesiny które są pchane do filtrów.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
jabu
Posty: 61
Rejestracja: 1 sty 2015, o 16:22
Lokalizacja: Bogucin k.Włocławka

Post autor: jabu »

To miałeś farta, jak miałem Saab-a 9-5, to po wymianie filtra, (wymieniałem bo przeciekał- dziura), przypadkiem dowiedziałem się że kilka dobrych koników obudziło się w silniku.
MB E-200 2.0 B+LPG ASB 95r Classic
WDB2100351A041446
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

Oczywiście filtr w benzyniaku też się wymienia, zostaje w nim coś na rodzaj rdzy. Podejrzewam też zabrudzone wtryski, ale z czasem się same wyczyszczą jak zaczniesz jeździć na benzie.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
zagiel9
Posty: 272
Rejestracja: 10 kwie 2011, o 09:48
Lokalizacja: Białe Błota

Post autor: zagiel9 »

Odłącz akumulator na noc i podłącz go rano i zobacz czy będzie różnica .
BMW e46 2.0 d 150km 2003r
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG

Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

A po co na całą noc?.
Wystarczy jeżeli już to nie dłużej jak do godziny, bowiem niektóre układy elektroniczne potrzebują do kilkudziesięciu minut na "uśpienie".
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Awatar użytkownika
zagiel9
Posty: 272
Rejestracja: 10 kwie 2011, o 09:48
Lokalizacja: Białe Błota

Post autor: zagiel9 »

stanleym210 pisze:A po co na całą noc?.
Wystarczy jeżeli już to nie dłużej jak do godziny, bowiem niektóre układy elektroniczne potrzebują do kilkudziesięciu minut na "uśpienie".
Nie wiem na ile dokładnie , po jakim czasie się resetują ustawienia.
BMW e46 2.0 d 150km 2003r
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG

Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
pająk
Posty: 92
Rejestracja: 26 sty 2015, o 19:23
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pająk »

na 100% filtr paliwa :)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości