Specyfiki i eliksiry do paliwa...
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
przejmujecie sie denaturatami nie myslac co tak naprawde plywa w dzisiejszych paliwach...
kolega moj mnie po dzisiejszych problemach zarazil tym: http://moto.allegro.pl/depresator-dodat ... 91884.html
sam testuje to w 3 autach (rodzinnie) juz 3 sezon i poki co nie ma zadnych problemow
ale powiedzial mi ze trza patrzec z jakiej firmy sie kupuje
tak wiec dzis wlałem 2 kieliszki do 30l ON i zobaczymy czy jutro nie bedzie problemow
kolega moj mnie po dzisiejszych problemach zarazil tym: http://moto.allegro.pl/depresator-dodat ... 91884.html
sam testuje to w 3 autach (rodzinnie) juz 3 sezon i poki co nie ma zadnych problemow
ale powiedzial mi ze trza patrzec z jakiej firmy sie kupuje
tak wiec dzis wlałem 2 kieliszki do 30l ON i zobaczymy czy jutro nie bedzie problemow
W202 C280
W201 2.0 D
Łamaga 2.5 TD
W201 2.0 D
Łamaga 2.5 TD
Dziś przy - 19 mi odpalił od dotknięcia. Dodany Skydd.
Ostatnio zmieniony 3 lut 2012, o 00:38 przez merlin, łącznie zmieniany 1 raz.
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
Jakoś nie mam zaufania do Skydd'a, w zeszłą zimę paliwko z Shell, skydd dolany - auto zamarzło. Jak na razie skuteczne mikstury, jakie mnie nie zawiodły to mieszanka diesla z benzyną. Nie tylko w starych motorach ale i w dci Nissana.
W/S 210 E 300 TD ' 98R AVANTGARDE
WDB2102251A622370
WDB6680031N038176 - jeździ gdzieś po świecie
WDB6790381K286309 - miłe wspomnienia
http://www.redautoserwis.pl
WDB2102251A622370
WDB6680031N038176 - jeździ gdzieś po świecie
WDB6790381K286309 - miłe wspomnienia
http://www.redautoserwis.pl
W takie mrozy przestrzegac bezwzglednie zasady pelnego zbiornika, unikniemy wowczas wielu nieoczekiwanych i nieprzyjemnych zdarzen.
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Duża wolna przestrzeń i skraplająca się para która kapie do paliwa. Poza tym jak jest dużo paliwa to jak Ci coś zamarznie to pewnie przy górze i nie zassie do układu paliwowego.
W210 E300 WDB2100201A073533 moja gwiazda
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
baca, no przecie było pisane nie raz... Przy różnicach temperatur w pustym baku może się na ściankach osadzić wilgoć, której jedna zamarznięta kropla wystarczy, by częściowo lub całkowicie zablokować dopływ paliwa do silnika. Poza tym w zbiorniku zbierają się (nie muszą, ale mogą - tego nie widać) przez lata różne farfocle, które swobodnie pływają w paliwie. Im mniej paliwa, tym większa szansa, że zostaną zaciągnięte przez smok u dołu i zablokują dopływa paliwa...
Co do Skydda - leję przed zimą i w zimie regularnie po parę gul-guli (na oko 50-100ml) na pełny bak i w ciągu roku dla zdrowia pompy i wtrysków też co jakiś czas. No i mam zasadę co roku przed zimą wymienić filtr paliwa... Jak na razie nie zamarzł...
Co do Skydda - leję przed zimą i w zimie regularnie po parę gul-guli (na oko 50-100ml) na pełny bak i w ciągu roku dla zdrowia pompy i wtrysków też co jakiś czas. No i mam zasadę co roku przed zimą wymienić filtr paliwa... Jak na razie nie zamarzł...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
Chyba jedyna stacja która posiada paliwo arktyczne do -40 inne stacje do -20
http://www.statoil.pl/?pid=210&mid=194
http://www.statoil.pl/?pid=210&mid=194
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
.Robert K160 pisze:nie jestem chemikiem a zdania dotyczące denaturatu dolewanego do współczesnego ON są podzielone
na razie nie będę stosował , tym bardziej że po stosowaniu tegoż w poprzednim meśku C220
W meski 2,2d z pompą Lucas czy z denaturatem czy bez i tak są albo będą problemy.To urok tej pompy.
[ Dodano: 2012-02-03, 17:50 ]
Ja dzisiaj kupiłem butelkę za 3.80 zl i prewencyjnie połowę wlałem do baku na wszelki wypadek zwłaszcza, że benzyny w baku jest zawsze ok. 1/4 poj. i służy tylko do podgrzania płynu chłodniczego, potem lpgjjankiello pisze: denaturat w każdym paliwie pomoże związać wodę i się przepali... przed zimą jak najbardziej wskazane + wymiana filtra paliwa.
Poza tym teraz denaturat sprzedają już w plastikowych butelkach
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
nafta tak samo zle działa na wtryski - wiec po co to całe pisanie , tak czy siak na idealnympaliwie nie jezdzi nikt , bo takie nie istnieje a ze tam szkodzi ...? co szkodzi , 200 mil na bak denaturatu szkodzi ? jak ? w czym ?Robert K160 pisze:nie jestem chemikiem a zdania dotyczące denaturatu dolewanego do współczesnego ON są podzielone
poza tym że wiąże wodę wyczytałem iż może powodować negatywne skutki
jak znajdę jakieś wiarygodne źródło to przekażę
a ze sie mleko zrobi - i co z tego ! wazne ze auto jezdzi .
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Tylko zachowaj proporcje o jakich tu mowa...baca pisze:Zrobie próbe z ON+woda+ denat! I telepanko i, powinna sie zrobic emulsja.Hej!
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Bo generalnie Lucasy, gdy sprawne, nie sprawiają problemów żadnych. Są oszczędne i odpalają bez problemów w każdych warunkach...
Tylko jak coś się w nich skaszani, to już na całego... Ojciec mój dobre 5 lat jeździł na Lucasie nie narzekając absolutnie na nic, aż w końcu pompa podziękowała i zdecydował zmienić pompę na Boscha... koszt porównywalny z naprawą lucasa, a spokój do końca życia...
Ale to temat o witaminach w paliwie, a nie o Lucasach...
Tylko jak coś się w nich skaszani, to już na całego... Ojciec mój dobre 5 lat jeździł na Lucasie nie narzekając absolutnie na nic, aż w końcu pompa podziękowała i zdecydował zmienić pompę na Boscha... koszt porównywalny z naprawą lucasa, a spokój do końca życia...
Ale to temat o witaminach w paliwie, a nie o Lucasach...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 48 gości