Spalanie E320
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 23:33
- Lokalizacja: Kraków
Ja może dodam swoje wyliczenia, chociaż mam 2,0 ale z kompresorkiem w ASB, 163 kucy, miasto 17l lpg/100km, trasa spokojna jazda do 120km/h ok.10-11 litrów, przy prędkości ok120-140km/h - 12,5 l lpg/100km, przy prędkości powyżej 140km spala ok 14,5-15 l lpg/100 km
Instalkę lpg mam super dobrą, dobrze wyregulowaną, nowa sonda, kat, katalogowo wg instrukcji z automatem pali śr 15l Pb po mieście - czyli moje wyliczenia OK
twoja 3,2 po mieście musi spalić po Kraku ok.17-18 l lpg/100km, w trasie do 120 spokojnej jazdy ok 11 l lpg/100km
model 3,2 ASB katalogowo 15,4 PB w mieście , 4Matic 16,8 Pb w mieście
w zasadzie spalanie Pb podobnie jak u mnie
Instalkę lpg mam super dobrą, dobrze wyregulowaną, nowa sonda, kat, katalogowo wg instrukcji z automatem pali śr 15l Pb po mieście - czyli moje wyliczenia OK
twoja 3,2 po mieście musi spalić po Kraku ok.17-18 l lpg/100km, w trasie do 120 spokojnej jazdy ok 11 l lpg/100km
model 3,2 ASB katalogowo 15,4 PB w mieście , 4Matic 16,8 Pb w mieście
w zasadzie spalanie Pb podobnie jak u mnie
hmmm tak wlasnie sadzilem mozna powiedziec ze sie glupio ludzilem ale nie zaluje zakupu .... probuje jezdzic oszczednie ale hmmm nie da sie moze kiedys zejde do upragnionych 17 litrow taa predzej gaz zejdzie z ceny... dzieki za pomoc
[ Dodano: 2014-02-21, 00:47 ]
wlasnie bylem na regulacji gazu po zakupie i wyszlo ze reduktor jest za slaby jest do 160km ale to na pewno nie ten problem . wiem reduktor musze wymienic ale powolutku a poza tym wszystko wyszlo ok hmmm tak jak pisalem na poczatku wyjdzie z ta moja noga ... za ciezka
pojezdze i zobacze bede dawac znac jak zrobie pare tankowan ...
[ Dodano: 2014-02-21, 00:47 ]
wlasnie bylem na regulacji gazu po zakupie i wyszlo ze reduktor jest za slaby jest do 160km ale to na pewno nie ten problem . wiem reduktor musze wymienic ale powolutku a poza tym wszystko wyszlo ok hmmm tak jak pisalem na poczatku wyjdzie z ta moja noga ... za ciezka
pojezdze i zobacze bede dawac znac jak zrobie pare tankowan ...
To moje R6 było w takim razie ekonomiczne...
Rzadko kiedy maksymalnie 16 gazu w mieście. Najczęściej 14.8 - to najbardziej powtarzalny wynik jaki miałem.
Za to na trasie nigdy nie udało mi się zejść poniżej 13,3.
A raczej jeżdżę dynamicznie.
Rzadko kiedy maksymalnie 16 gazu w mieście. Najczęściej 14.8 - to najbardziej powtarzalny wynik jaki miałem.
Za to na trasie nigdy nie udało mi się zejść poniżej 13,3.
A raczej jeżdżę dynamicznie.
"It is a good day to die..."
W210 E320 R6 1995 - sprzedany...
W210 E430 V8 2001 - obecnie
W210 E320 R6 1995 - sprzedany...
W210 E430 V8 2001 - obecnie
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
to nawet jak ci wyszło że reduktor masz do 160KM to nie wydala na pełnego kopa...(czyli oszczędza paliwo kosztem mocy), zobaczysz wir jak reduktor da tyle ile reaktor jest w stanie mocy wytworzyć...
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
juz nic nie poradze wazne zeby palil mniej niz 18 a nie wiecej .... ale korki daja w dupe jak jezdze w najwiekszych korkach po krakowie to musi troszke spalic ... a jeszcze klimki nie puszczalem .... najwyzej kupie jakiegos paścia do pracy a mesia zostawie dla wlasnych potrzeb... bo jak jezdze sobie sam to moze mi palic ile chce .... a ludzi za te grosze to czasem szkoda mesiem wozic ale taki mamy klimat ...
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
dzisiaj mam wrażenie że ludzie żeby taniej jechać to i wozem drabiniastym chieliby jechać... byle jechać i najlepiej za pół ceny
nawet jak się pytają o cenę i zaniżasz trochę koszt żeby tylko się zgodzili jechać to i tak twoje zaniżenie to dla nich cena wyjściowa do negocjacji... najlepiej żeby z twojej ceny max połowa została...
nawet jak się pytają o cenę i zaniżasz trochę koszt żeby tylko się zgodzili jechać to i tak twoje zaniżenie to dla nich cena wyjściowa do negocjacji... najlepiej żeby z twojej ceny max połowa została...
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
bo przecież ile ci spali???
[ Dodano: 2014-03-09, 20:51 ]
a obejrzyjcie sobie na tvn turbo jak mechanicy okradają ludzi o ponad 1000% kosztami usług i na to nie ma rady... najwieksze złodziejstwo jakie widziałem i wszyscy oglądają i wszyscy zadowoleni???
"będzie pan zadowolony"
[ Dodano: 2014-03-09, 20:51 ]
a obejrzyjcie sobie na tvn turbo jak mechanicy okradają ludzi o ponad 1000% kosztami usług i na to nie ma rady... najwieksze złodziejstwo jakie widziałem i wszyscy oglądają i wszyscy zadowoleni???
"będzie pan zadowolony"
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
tak ma być. proby z zejściem w dół nie mają sensu. trasa to poniżej 11l. to jest spalanie kosztowo porównywalne z niewielkim dieselkiem ale jeśli chodzi o moc to sam widzisz. ;-) sama radość.bombel pisze:irekgaz, ok podjade jakos w tygodniu , w sumie po drodze mam spalanie w granicach 16-17 litrow ale jezdze w dzien w najwiekszych korkach ,sadze ze tak musi byc ale podjade do ciebie to zobaczymy
S210 E320 V6 Classic (BRC)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości