Spalanie E200 benzyna
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 1004
- Rejestracja: 25 lip 2010, o 23:28
- Lokalizacja: NOS,ZSZ
U mnie samochód specjalnie nie reaguje na odpięcie przepływomierza. Chodzi w miarę tak samo. Tyle że teraz chodzi na tyle kulawo że to może być problemem że już wogóle nie działa przepływomierz i przez to czy on jest czy nie nie widać różnicy.
Jeśli źle myślę to poprawcie mnie
A co do tego co koleżanka wyżej napisał widać nawet inny przepływomierz bo mój ma płaską wtyczkę (przepraszam za błąd. Moje niedopatrzenie)
Jeśli źle myślę to poprawcie mnie
A co do tego co koleżanka wyżej napisał widać nawet inny przepływomierz bo mój ma płaską wtyczkę (przepraszam za błąd. Moje niedopatrzenie)
Ostatnio zmieniony 13 lut 2012, o 19:07 przez awhaker, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedesa już niestety ale jest inne RWD (i nie jest to BMW ani Mercedes)
Nie kolega bo fajneksywysazaj, to koleżankaawhaker pisze: co kolega
U mnie przy padniętej przepływce (płaska wtyczka), nie trzymał obrotów, niezależnie czy wtyczka wpięta czy nie.
Dlatego zacząłbym od podmiany, bo wielu osobom na forum to pomogło.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
Nie będę się kłucił ale jak miałem W202 C180 to bardzo podobny silnik do 2.0 zresztą ma ten sam przepływomierz 0 280 217 114 i jak u mnie się on uszkodził to auto gasło po wrzuceniu D, nie miał mocy, kręcił się do 3,5 max 4 tyś i koniec, skrzynia szarpała, zrzucała bieg na N po puszczeniu pedału przyspieszania. Po odłączeniu przepływki auto chodziło JAK NOWE ! Oryginalny przepływomierz BOSCH kosztuje około 500zł (zamienniki można sobie odpuścić za 100-150zł) kupiłem używany od Vito 2.2CDI bo ma taki sam numer 0 280 217 114 i chodził pół roku więc używek też się nie opłaca kupować. Więc kupiłem sam wkład nowy PIERBURGA za ok 150zł i włożyłem w obudowę BOSCHA i śmigał aż miło
U mnie potrafi po mocnym wcisnieciu gazdu na D zgasnąc. Wcisniecie gazdu podczas jazdy w podloge daje mneijszy efekt niz np do polowy. skrzynia zapomina czasem redukowac biegi i obroty spadaja(podczas gdy gaz trzymany jest jednakowo) do okolo 1500 i nagle skrzynia zrzuca bieg i samochod przyspiesza.phan pisze:to auto gasło po wrzuceniu D, nie miał mocy, kręcił się do 3,5 max 4 tyś i koniec, skrzynia szarpała, zrzucała bieg na N po puszczeniu pedału przyspieszania
Mercedesa już niestety ale jest inne RWD (i nie jest to BMW ani Mercedes)
Miałem identycznie ! to będzie u Ciebie pewnie też przepływka. Ale dziwne że na odpiętej nie jest lepiej. Tak czy siak znajdź sobie handlarza z Twojej okolicy z częsciami do mieta (masę MB ma tą przepływkę także diesle - a napewno 2.2CDI z Vito ) jedziesz montujesz sprawdzasz i płacisz lub nie. Ja tak zrobiłem jak kupowałem używkę zamontowałem gaz w podłogę i było wszystko jasneawhaker pisze:Wcisniecie gazdu podczas jazdy w podloge daje mneijszy efekt niz np do polowy
moto18, np tu http://allegro.pl/przeplywomierz-pierbu ... 97503.html kupiłem dokładnie taki sam do diesla niby i śmigał aż miło. Zresztą nie rozumiem dlaczego Pierburg nie podaje że pasuje też do benzyny jak BOSCH 0 280 217 114 pasuje do np. E200PB jak i do E220CDI a ten Pierburg niby tylko do E220CDI - no to jak ?
Dziwne bo rozpiska Boscha mówi co innego np http://autoparts.istore.pl/pl/przeplywo ... -vito.html
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości