problem z odpalaniem
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- endriu2707
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 kwie 2012, o 15:29
- Lokalizacja: Ostrzeszów
problem z odpalaniem
Witam, ostatnio zaczęło mi kiepsko odpalać auto na ciepłym silniku. Na zimnym jest wszystko okey, odpala bez problemu. Jade do pracy, po 8 godzinach tak samo, żadnych objawow. Ale gdy stanę po 10 czy 20 km w sklepie to zaczyna się kręcenie. Pierwsze przypuszczenie, zapchany filtr paliwa czy ten wstepny w baku. Wymienione i dwa dni spokoju. Poźniej oringi na przewodach paliwowych, i znów dwa dni spokoju. Ponadto sprawdzone świece, test przelewowy wtryskiwaczy i żadnych błędów na SD. Dwa dni temu wymienione przewody paliwowe (już żadnych bąbelków powietrza z filtra) i znowu filtr paliwa. Wczoraj dłuższa trasa i dzisiaj z rana. I tym razem troszkę dłużej kreci niż na zimnym ale odpala. Pytanie czemu jeszcze warto było by się przyjrzeć?
E 270 CDI, 2001 rok, Elegance, po liftingu, srebrny, sedan - ex
W124 E250D czarny, sedan 1995 rok - ex
S204 C 200 CDI 136 hp, srebrne kombi z 2009 roku- obecnie
W124 E250D czarny, sedan 1995 rok - ex
S204 C 200 CDI 136 hp, srebrne kombi z 2009 roku- obecnie
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
- endriu2707
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 kwie 2012, o 15:29
- Lokalizacja: Ostrzeszów
-
- Posty: 320
- Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
- Lokalizacja: Wrocław
- endriu2707
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 kwie 2012, o 15:29
- Lokalizacja: Ostrzeszów
Cześć.
Mam taki problem:
Autko stoi kilka dni. Odpalam od razu , jeżdżę nic się nie dzieje , na drugi dzień też , odpalam jeżdżę i jest w porządku. Ale jest też tak: chcę auto przestawić w inne miejsce i silnik odpalam , przestawiam , trwa to około dwóch minut , gaszę silnik. Na drugi dzień rano już nie odpala i aku wywalony do zera.
Co jest grane ?
A cha , w przewodach przy filtrze paliwa są bąbelki , czy auto odpala czy nie odpala.
Mam taki problem:
Autko stoi kilka dni. Odpalam od razu , jeżdżę nic się nie dzieje , na drugi dzień też , odpalam jeżdżę i jest w porządku. Ale jest też tak: chcę auto przestawić w inne miejsce i silnik odpalam , przestawiam , trwa to około dwóch minut , gaszę silnik. Na drugi dzień rano już nie odpala i aku wywalony do zera.
Co jest grane ?
A cha , w przewodach przy filtrze paliwa są bąbelki , czy auto odpala czy nie odpala.
Mercedes-Benz Model T 1997r.
VIN: WDB210217A440228
VIN: WDB210217A440228
Aku wywalony sam z siebie,czy po prostu tak długo kręcisz chcąc odpalić?GwiazdkA pisze:Cześć.
Mam taki problem:
Autko stoi kilka dni. Odpalam od razu , jeżdżę nic się nie dzieje , na drugi dzień też , odpalam jeżdżę i jest w porządku. Ale jest też tak: chcę auto przestawić w inne miejsce i silnik odpalam , przestawiam , trwa to około dwóch minut , gaszę silnik. Na drugi dzień rano już nie odpala i aku wywalony do zera.
Co jest grane ?
A cha , w przewodach przy filtrze paliwa są bąbelki , czy auto odpala czy nie odpala.
A bąbelki w przewodach to raczej jakaś nieszczelność.Spróbował bym najpierw odpowietrzyć może.
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
Akumulator wywalony od kręcenia.
Wiem , wiem , odpowietrzyć , ale ile razy można to robić i jak to wygląda , codziennie maska w górę , poluzować wtryski , ale jak mam bąbelki w tych przewodach to też odpala za pierwszym razem , codziennie , tylko trzeba nim pojeździć co najmniej 10 min. Paranoja. Byłem w warsztatach , chcą rozbierać pół auta.Może ktoś miał taką przypadłość ?
Wiem , wiem , odpowietrzyć , ale ile razy można to robić i jak to wygląda , codziennie maska w górę , poluzować wtryski , ale jak mam bąbelki w tych przewodach to też odpala za pierwszym razem , codziennie , tylko trzeba nim pojeździć co najmniej 10 min. Paranoja. Byłem w warsztatach , chcą rozbierać pół auta.Może ktoś miał taką przypadłość ?
Mercedes-Benz Model T 1997r.
VIN: WDB210217A440228
VIN: WDB210217A440228
Miałem podobnie ale w Sprinterze i okazało się, że winny był filtr paliwa. Zebrała się w nim woda i zamarzała, dlatego w losowych momentach (cieplejsze poranki) można było odpalić. Dolaliśmy denaturatu i auto przepaliło wodę. Teraz odpala bez problemu.GwiazdkA pisze:Cześć.
Mam taki problem:
Autko stoi kilka dni. Odpalam od razu , jeżdżę nic się nie dzieje , na drugi dzień też , odpalam jeżdżę i jest w porządku. Ale jest też tak: chcę auto przestawić w inne miejsce i silnik odpalam , przestawiam , trwa to około dwóch minut , gaszę silnik. Na drugi dzień rano już nie odpala i aku wywalony do zera.
Co jest grane ?
A cha , w przewodach przy filtrze paliwa są bąbelki , czy auto odpala czy nie odpala.
VIN: WDB2100171A489931
Mercedes-Benz E290TD 1997r.
Łódź - Bałuty
Mercedes-Benz E290TD 1997r.
Łódź - Bałuty
GwiazdkA nie chcę siać paniki ale opiszę Ci na szybko mój przypadek z 525 tds.
Miałem podobnie ja Ty raz zapalał normalnie od sztrzała a raz mogłem kręcić do śmierci aku.
Wymieniłem prawie wszystko:filtry,świece żarowe,odma,regeneracja pompy,wtrysków itd,itp...Koszt około 2000 za wszystko I jazda od serwisu do serwisu.
Auto trafiło w końcu do tzw "pana Henia" z warsztatem w swoim garażu.
Pierwsze co zrobił to zmierzył kompresję i okazało się,że na 1 garze nie ma jej wcale.Powodem tego była pęknięta głowica
Więc proponuję Ci zacząć może od zmierzenia komprechy zanim zaczniesz inwestować.
[ Dodano: 2015-02-22, 09:30 ]
P.S przychodzi mi jeszcze do głowy,że może paliwo się cofa
Być może jakiś zaworek zwrotny pomoże
Miałem podobnie ja Ty raz zapalał normalnie od sztrzała a raz mogłem kręcić do śmierci aku.
Wymieniłem prawie wszystko:filtry,świece żarowe,odma,regeneracja pompy,wtrysków itd,itp...Koszt około 2000 za wszystko I jazda od serwisu do serwisu.
Auto trafiło w końcu do tzw "pana Henia" z warsztatem w swoim garażu.
Pierwsze co zrobił to zmierzył kompresję i okazało się,że na 1 garze nie ma jej wcale.Powodem tego była pęknięta głowica
Więc proponuję Ci zacząć może od zmierzenia komprechy zanim zaczniesz inwestować.
[ Dodano: 2015-02-22, 09:30 ]
P.S przychodzi mi jeszcze do głowy,że może paliwo się cofa
Być może jakiś zaworek zwrotny pomoże
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości