pływak paliwa
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 228
- Rejestracja: 5 paź 2012, o 16:25
- Lokalizacja: Newcastle/Kalisz
pływak paliwa
Witam serdecznie, mam problem ze wskazaniami poziomu paliwa, otóż od dłuższego czasu cały czas pokazuje mi że mam cały bak paliwa, oczywiście wiem że tak nie jest. Najpierw odłączyłem wtyczkę od pływaka by zobaczyć czy licznik "nie kłamie" i rzeczywiście nie kłamie, ponieważ po odłączeniu wtyczki, wskaźnik na desce pokazywał zero. Więc poszedłem o krok dalej, wyciągnąłem pływak, przeczyściłem wszystko co się tam dało papierem ściernym i "kontakt sprayem". Przez chwilę wskazania były dobre, ale po kolejnym odpaleniu silnika znowu "pełen" bak. Podejrzewam że po prostu uszkodzony jest pływak paliwa, ale z drugiej strony jest on tak prostej budowy że tam chyba nie ma co się zepsuć. Miał ktoś z Was podobne objawy i sobie z nimi jakoś poradził? Jeśli konieczna jest wymiana pływaka to na pewno nie chcę kupować używki bo ona może być tak samo dobra jak ta moja, w grę wchodziła by tylko nówka, a tego nie ma
Wydaje mi się że możesz się pokusić o sprawdzenie oporności na pinach od pływaka, sprawdź jaką ma teraz, gdy wskazuje full wyciągnij i poruszaj czy się zmieni pełny-pusty, powinna być zależność.
Niech mnie ktoś poprawi jeżeli inaczej odczytuje poziom, bo nigdy nie robiłem tego w mb
Niech mnie ktoś poprawi jeżeli inaczej odczytuje poziom, bo nigdy nie robiłem tego w mb
W210 sedan czarna perła
Elegance z beżowym środkiem
WDB2100041A669204
Elegance z beżowym środkiem
WDB2100041A669204
-
- Posty: 360
- Rejestracja: 20 paź 2010, o 18:03
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Ja w moim aucie awarię tego czujniko-pływaka dźwigienkowego zdiagnozowałem sobie w bardzo prosty sposób,pokazywał mi stan paliwa jak chciał,raz pełno,raz połowę.Nie bylem pewien czy to czujnik czy zegar,dlatego wypiąłem wtyczkę i wsadziłem cienki drucik,zmostkowałem styki ,wtedy pokazał mi minimum ,włoźyłem grubszy drucik, pokazał mi więcej,gdy zmostkowałem grubym drutem pokazał mi maks Naturalnie zamierzam kupić nowy czujnik,ale niestety w ASO kosztuje 900 zł,spróbuję przez Inter Cars,ale wydaje mi się ,źe skoro ta Sieć współpracuje z ASO MB,będzie cięźko.Naprawić tego nie w sposób,na razie leję do pełna a zegar pełen stan mi pokazuje,gdyź tego grubego drutu juź nie wyjmowałem.
phantom WDB210004 1A 148308
-
- Posty: 228
- Rejestracja: 5 paź 2012, o 16:25
- Lokalizacja: Newcastle/Kalisz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości