Pełno on w otworach wtrysków 2,2d

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

colorpower
Posty: 58
Rejestracja: 10 maja 2014, o 14:42
Lokalizacja: Kalisz

Pełno on w otworach wtrysków 2,2d

Post autor: colorpower »

Witam jak w temacie.
Koledzy mam problem kupiłem auto które stało około 2lata.
Po wymianie fitrów tarcz drązków kierowniczych opon progów i wiele mniejszych rzeczy wsiadłem i przejechałem 1500km no i jestem dosć daleko od domu.

Do sedna we wszystkich otworach wtrysków stoi ropa.
Potrzebuje patent na ogarniecie tego bez udawania się do mechanika.
Nie ukrywam że się troszkę obawiam wycyciagac wtrysków czy czegoś nie uszkodzę...
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Sparciale wezyki wtryskow na powrocie paliwa?
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
ralfi89
Posty: 1882
Rejestracja: 5 cze 2010, o 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ralfi89 »

przewody przelewowe wymień, one mogą puszczać. Kup w aso. 50zł za metr. metr ci starczy.
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Kupic na metry (grosze kosztuje), gniazda osuszuc I bedzie OK :padam:
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
ralfi89
Posty: 1882
Rejestracja: 5 cze 2010, o 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ralfi89 »

mi ostatnio podciekało na 1 wtrysku tam gdzie jest zatyczka plastkowa ;)

[ Dodano: 2014-05-14, 10:17 ]
Gawra pisze:Kupic na metry (grosze kosztuje), gniazda osuszuc I bedzie OK
ja słyszałem, by kupić w aso bo inne to lipa.
dzwilu
VIP
Posty: 542
Rejestracja: 7 sie 2010, o 17:27
Lokalizacja: Białystok

Post autor: dzwilu »

colorpower, nie wyciągaj żadnych wtrysków, duża strzykawka z przedłużką (dobra jest słomka od dziecięcego napoju), i pozmieniaj wszystkie przelewy łącznie z powrotnym do pompy, tak jak już tu koledzy sugerują. Właśnie jestem po skończonej pracy i szok nawet przestał kopcić po odpaleniu i nie falują obroty na jałowym.
Było W210 2.2D, 2,2CDI Jest E270 CDI WDB2110161A032937
colorpower
Posty: 58
Rejestracja: 10 maja 2014, o 14:42
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: colorpower »

Nie moge określić czy leci z weżyków czy z wtrysków.
Zadzwoniłem do mechanika mówi ze to podobno MB normalne.
Tylko nie wiem czy normalne węzyki czy normalne wtryski.

Obawiam się że mogą to byc wtryski choć przeciekanie wszystkich 4 jest mało prawdopodobne...
dzwilu
VIP
Posty: 542
Rejestracja: 7 sie 2010, o 17:27
Lokalizacja: Białystok

Post autor: dzwilu »

colorpower pisze:Nie moge określić czy leci z weżyków czy z wtrysków.
Zadzwoniłem do mechanika mówi ze to podobno MB normalne.
Tylko nie wiem czy normalne węzyki czy normalne wtryski.

Obawiam się że mogą to byc wtryski choć przeciekanie wszystkich 4 jest mało prawdopodobne...
Mistrzu! piszesz że masz paliwo w osłonach wtryskiwaczy , to nie słuchaj durnych mechaników, tylko podejmij decyzję i zainwestuj w ten nowy wężyk. Robota zajmie Ci pół może godzinkę, ja po przejechaniu 100 km to już miałem pełno paliwa we wszystkich osłonach aż się przelewało! Druga sprawa , to na włączonym silniku daj mu trochę w pi.. i niech ktoś popatrzy co się dzieje, mogę się założyć że z pod wtrysku nic nie leje, bo będzie widać słychać i czuć. Ja też o mały włos nie pojechałem do mechaniora , a ten to już wszystko Ci wmówi!
Było W210 2.2D, 2,2CDI Jest E270 CDI WDB2110161A032937
malkontent
Posty: 263
Rejestracja: 8 cze 2011, o 15:58
Lokalizacja: Kraków

Post autor: malkontent »

Przerabiałem , zobacz moją obrazkową opowieść . Fachowcy kontra zdrowy rozum , zacznij od przewodów przelewowych / giętkie / , tylko ori MB , kosztuje grosze . Wymieniłem przy okazji wszystkie przewody , uszczelki , rurki , odmę i takie tam . Mam spokój , za prawie 800 zł / robiłem w ASO / , żeby nie było , że pan Bolek coś spieprzył . Do zakładania przelewów dobre są długie płaskie szczypce i trochę krzepy .
Na pierwsze mam Marek na drugie Lucas
colorpower
Posty: 58
Rejestracja: 10 maja 2014, o 14:42
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: colorpower »

super dziękuje a powiedzcie mi proszę bo na mój rozum coś nie tak w przypadku wycieku z wtrysku podnosiłby się poziom a tu idą małe bąbelki ale na moje oko właśnie spod wtrysków.

Dopytuje bo aktualnie znajduje się poza granicami pl i dziś w serwisie mb za wprowadzenie zaproponowali mi 250e (a jak go wprowadzę i zobaczą okolice przedmniej lampy od spodu to już nie wyjade(właściwie to brak tego co było koło lampy)wiec szukam coby ewentualnie samemu cos zrobić na daną chwile upchnołem szmatki i co 50km zmiana wiem męczące ale nie zostawiam plam.
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Ludzie radza ci dobrze, a Ty wciaz swoje :zly:
(widzisz babelki - jest to zjawisko drgan(mikrorezonans)pracujacego desla)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
colorpower
Posty: 58
Rejestracja: 10 maja 2014, o 14:42
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: colorpower »

dopytuje bardziej doświadczonych bo nie chce skończyc z unieruchomionym autem.
Dziękuje wszystkim za pomoc jak ogarnę zlokalizuje problem to napisze.

PS a czy może spróbować dokręcić wtrysk mocniej?
Awatar użytkownika
Aloiz
Doradca
Posty: 1922
Rejestracja: 10 kwie 2010, o 12:12
Lokalizacja: Sanok

Post autor: Aloiz »

colorpower,

w glowicy wystepuje tez uszczelka wtryskiwacza i tamtedy moze wydobywac sie paliwo, choc to malo prawdopodobne :)

A6060160221 - 4 szt.

numer 23

Obrazek

Obrazek
E320 CDI '99 Avantgarde
WDB2100261A988449
colorpower
Posty: 58
Rejestracja: 10 maja 2014, o 14:42
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: colorpower »

doczytałem na na forum w którymś z tematów ze do tych wężyków to jakieś specjalne szczypce potrzebne czy któryś z kolegów ma może jakąś fotkę?
malkontent
Posty: 263
Rejestracja: 8 cze 2011, o 15:58
Lokalizacja: Kraków

Post autor: malkontent »

colorpower pisze:doczytałem na na forum w którymś z tematów ze do tych wężyków to jakieś specjalne szczypce potrzebne czy któryś z kolegów ma może jakąś fotkę?
Szczypce kupisz w sklepie z narzędziami. Z uwagi na brak miejsca muszą być długie i wąskie.Ja kupiłem Jonsway . Zawsze należy szukać najprostszych usterek , jazda z cieknącymi powrotami , o ile nie zapowietrzą przewodów paliwowych , nie grozi niczym , poza zwiększonym zużyciem paliwa i zapachem świeżej ropy .
Na pierwsze mam Marek na drugie Lucas
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości