Pełno on w otworach wtrysków 2,2d
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 maja 2014, o 14:42
- Lokalizacja: Kalisz
Pełno on w otworach wtrysków 2,2d
Witam jak w temacie.
Koledzy mam problem kupiłem auto które stało około 2lata.
Po wymianie fitrów tarcz drązków kierowniczych opon progów i wiele mniejszych rzeczy wsiadłem i przejechałem 1500km no i jestem dosć daleko od domu.
Do sedna we wszystkich otworach wtrysków stoi ropa.
Potrzebuje patent na ogarniecie tego bez udawania się do mechanika.
Nie ukrywam że się troszkę obawiam wycyciagac wtrysków czy czegoś nie uszkodzę...
Koledzy mam problem kupiłem auto które stało około 2lata.
Po wymianie fitrów tarcz drązków kierowniczych opon progów i wiele mniejszych rzeczy wsiadłem i przejechałem 1500km no i jestem dosć daleko od domu.
Do sedna we wszystkich otworach wtrysków stoi ropa.
Potrzebuje patent na ogarniecie tego bez udawania się do mechanika.
Nie ukrywam że się troszkę obawiam wycyciagac wtrysków czy czegoś nie uszkodzę...
Sparciale wezyki wtryskow na powrocie paliwa?
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Kupic na metry (grosze kosztuje), gniazda osuszuc I bedzie OK
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
colorpower, nie wyciągaj żadnych wtrysków, duża strzykawka z przedłużką (dobra jest słomka od dziecięcego napoju), i pozmieniaj wszystkie przelewy łącznie z powrotnym do pompy, tak jak już tu koledzy sugerują. Właśnie jestem po skończonej pracy i szok nawet przestał kopcić po odpaleniu i nie falują obroty na jałowym.
Było W210 2.2D, 2,2CDI Jest E270 CDI WDB2110161A032937
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 maja 2014, o 14:42
- Lokalizacja: Kalisz
Mistrzu! piszesz że masz paliwo w osłonach wtryskiwaczy , to nie słuchaj durnych mechaników, tylko podejmij decyzję i zainwestuj w ten nowy wężyk. Robota zajmie Ci pół może godzinkę, ja po przejechaniu 100 km to już miałem pełno paliwa we wszystkich osłonach aż się przelewało! Druga sprawa , to na włączonym silniku daj mu trochę w pi.. i niech ktoś popatrzy co się dzieje, mogę się założyć że z pod wtrysku nic nie leje, bo będzie widać słychać i czuć. Ja też o mały włos nie pojechałem do mechaniora , a ten to już wszystko Ci wmówi!colorpower pisze:Nie moge określić czy leci z weżyków czy z wtrysków.
Zadzwoniłem do mechanika mówi ze to podobno MB normalne.
Tylko nie wiem czy normalne węzyki czy normalne wtryski.
Obawiam się że mogą to byc wtryski choć przeciekanie wszystkich 4 jest mało prawdopodobne...
Było W210 2.2D, 2,2CDI Jest E270 CDI WDB2110161A032937
-
- Posty: 263
- Rejestracja: 8 cze 2011, o 15:58
- Lokalizacja: Kraków
Przerabiałem , zobacz moją obrazkową opowieść . Fachowcy kontra zdrowy rozum , zacznij od przewodów przelewowych / giętkie / , tylko ori MB , kosztuje grosze . Wymieniłem przy okazji wszystkie przewody , uszczelki , rurki , odmę i takie tam . Mam spokój , za prawie 800 zł / robiłem w ASO / , żeby nie było , że pan Bolek coś spieprzył . Do zakładania przelewów dobre są długie płaskie szczypce i trochę krzepy .
Na pierwsze mam Marek na drugie Lucas
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 maja 2014, o 14:42
- Lokalizacja: Kalisz
super dziękuje a powiedzcie mi proszę bo na mój rozum coś nie tak w przypadku wycieku z wtrysku podnosiłby się poziom a tu idą małe bąbelki ale na moje oko właśnie spod wtrysków.
Dopytuje bo aktualnie znajduje się poza granicami pl i dziś w serwisie mb za wprowadzenie zaproponowali mi 250e (a jak go wprowadzę i zobaczą okolice przedmniej lampy od spodu to już nie wyjade(właściwie to brak tego co było koło lampy)wiec szukam coby ewentualnie samemu cos zrobić na daną chwile upchnołem szmatki i co 50km zmiana wiem męczące ale nie zostawiam plam.
Dopytuje bo aktualnie znajduje się poza granicami pl i dziś w serwisie mb za wprowadzenie zaproponowali mi 250e (a jak go wprowadzę i zobaczą okolice przedmniej lampy od spodu to już nie wyjade(właściwie to brak tego co było koło lampy)wiec szukam coby ewentualnie samemu cos zrobić na daną chwile upchnołem szmatki i co 50km zmiana wiem męczące ale nie zostawiam plam.
Ludzie radza ci dobrze, a Ty wciaz swoje
(widzisz babelki - jest to zjawisko drgan(mikrorezonans)pracujacego desla)
(widzisz babelki - jest to zjawisko drgan(mikrorezonans)pracujacego desla)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 maja 2014, o 14:42
- Lokalizacja: Kalisz
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 maja 2014, o 14:42
- Lokalizacja: Kalisz
-
- Posty: 263
- Rejestracja: 8 cze 2011, o 15:58
- Lokalizacja: Kraków
Szczypce kupisz w sklepie z narzędziami. Z uwagi na brak miejsca muszą być długie i wąskie.Ja kupiłem Jonsway . Zawsze należy szukać najprostszych usterek , jazda z cieknącymi powrotami , o ile nie zapowietrzą przewodów paliwowych , nie grozi niczym , poza zwiększonym zużyciem paliwa i zapachem świeżej ropy .colorpower pisze:doczytałem na na forum w którymś z tematów ze do tych wężyków to jakieś specjalne szczypce potrzebne czy któryś z kolegów ma może jakąś fotkę?
Na pierwsze mam Marek na drugie Lucas
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości