Pełno on w otworach wtrysków 2,2d
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 maja 2014, o 14:42
- Lokalizacja: Kalisz
-
- Posty: 263
- Rejestracja: 8 cze 2011, o 15:58
- Lokalizacja: Kraków
Szczypce kupisz w sklepie z narzędziami. Z uwagi na brak miejsca muszą być długie i wąskie.Ja kupiłem Jonsway . Zawsze należy szukać najprostszych usterek , jazda z cieknącymi powrotami , o ile nie zapowietrzą przewodów paliwowych , nie grozi niczym , poza zwiększonym zużyciem paliwa i zapachem świeżej ropy .colorpower pisze:doczytałem na na forum w którymś z tematów ze do tych wężyków to jakieś specjalne szczypce potrzebne czy któryś z kolegów ma może jakąś fotkę?
Na pierwsze mam Marek na drugie Lucas
Kurde człowieku, wszystko zrobiłem palcami bez żadnych szczypców, no chyba że masz łapę jak schrek , ewentualne szczypce mogą się przydać dopiero na powrotnym do pompy. Bo tam trochę ciasno.colorpower pisze:doczytałem na na forum w którymś z tematów ze do tych wężyków to jakieś specjalne szczypce potrzebne czy któryś z kolegów ma może jakąś fotkę?
Było W210 2.2D, 2,2CDI Jest E270 CDI WDB2110161A032937
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 maja 2014, o 14:42
- Lokalizacja: Kalisz
Chciałem serdecznie podziękować wszystkim osobą, które doradziły co zrobić dziś poświęcając około 20 min załatwiłem sprawę;)
Mam już sucho;)
Szczypce przydały się dla pewności dociśnięcia przewodów ale bez nich także można sobie poradzić.
Dziękuje i pozdrawiam
[ Dodano: 2014-05-15, 16:28 ]
Imiennie chciałbym podziękować dzwilu i malkontent
Mam już sucho;)
Szczypce przydały się dla pewności dociśnięcia przewodów ale bez nich także można sobie poradzić.
Dziękuje i pozdrawiam
[ Dodano: 2014-05-15, 16:28 ]
Imiennie chciałbym podziękować dzwilu i malkontent
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości