Olej opałowy w W210 2.9TD- opinie

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

wojtas23-w1
Posty: 36
Rejestracja: 17 kwie 2009, o 12:57
Lokalizacja: Warszaw\Siedlce

Olej opałowy w W210 2.9TD- opinie

Post autor: wojtas23-w1 »

Mam pytanie do właścicieli oczek , którzy jeżdzili na oleju opałowym mercedesami z silnikiem 2.9TD. Jak auto się sprawuje i czy mogą postać jakieś usterki pompy paliwowej.
Sam zrobiłem na oleju opałowym audi b4 1.9TDI 30 tyś km, Audi A4 1.9TDI 40tyś km i Seat Cordoba 1.9 TDI 25tyś km. I Zadnemu autu nić się nie stało z mieszanki oleju opałowego i mixolu. Dlatego chwaliłem sobie silnik 1.9 TDI 90KM. A zaoszczędziłem przynajmniej wartość jednego z tych samochodów.
Dlatego przy cenie 2.15zł oleju opałowego opłaca się bardzo jazda. Wiem że do sprinterów leją OO i śmogają bez problemu więc i w W210 nie powinno byćproblemu.

Czekam na opinie tych, którzy leją OO.
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

spokojnie przepali, 2.9td jest na bezposrednim wtrysku, predzej pompowtryskiwacze Volkswagena sie popsuja niz 2.9td. temat troche sprowokuje dyskusje cos czuje. pamietaj, ze jazda na oranzadce jest niezgodna z prawem i nie popieramy tego procederu.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
trocin
Posty: 863
Rejestracja: 18 lut 2008, o 17:55
Lokalizacja: Puławy

Post autor: trocin »

Probowalem red bulla nafte roslinny z biedronki w moim oku - praca silnika bez zmian :mrgreen:
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Re: Olej opałowy w W210 2.9TD- opinie

Post autor: tonidriver »

wojtas23-w1 pisze:Mam pytanie do właścicieli oczek , którzy jeżdzili na oleju opałowym mercedesami z silnikiem 2.9TD. Jak auto się sprawuje i czy mogą postać jakieś usterki pompy paliwowej.
Sam zrobiłem na oleju opałowym audi b4 1.9TDI 30 tyś km, Audi A4 1.9TDI 40tyś km i Seat Cordoba 1.9 TDI 25tyś km. I Zadnemu autu nić się nie stało z mieszanki oleju opałowego i mixolu. Dlatego chwaliłem sobie silnik 1.9 TDI 90KM. A zaoszczędziłem przynajmniej wartość jednego z tych samochodów.
Dlatego przy cenie 2.15zł oleju opałowego opłaca się bardzo jazda. Wiem że do sprinterów leją OO i śmogają bez problemu więc i w W210 nie powinno byćproblemu.

Czekam na opinie tych, którzy leją OO.
Gdyby policja poczuła Twoje spaliny a moze tak być na bank bedziesz zatrzymany a kara za opał to 1/4 wartości Twojego auta wiec sie zastanów :P
Awatar użytkownika
darek0473
VIP
Posty: 540
Rejestracja: 22 maja 2008, o 21:11
Lokalizacja: Opole

Post autor: darek0473 »

fabek pisze: jazda na oranzadce jest niezgodna z prawem i nie popieramy tego procederu.
sa tez odbarwione w koloze on :-P
E200 2000r
ed.die
Posty: 98
Rejestracja: 25 wrz 2008, o 15:04
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: ed.die »

darek0473 pisze:
fabek pisze: jazda na oranzadce jest niezgodna z prawem i nie popieramy tego procederu.
sa tez odbarwione w koloze on :-P
Tak odbarwiany kwasem siarkowym i wapnem a pozniej silnik i układ paliwowy do remontu.
Kolega kiedyś był zmuszony do zatankowania na wiejskiej stacji niedaleko mojej miejscowosci stacja była dość znanej firmy na "E" pierwsze pare kilo metrów było spoko a poźniej zgasł i już nie odpalił. zlawetował go do domu spuścił paliwo zalał nowe i nic. uszkodziły sie 2 pompowtryskiwacze mowa o mercedesie 220cdi naprawił to i po 2 tyg popękały 2 tłoki i silnik juz do wymiany. a za jakiś miesiąc wynikła afera że właśnie na tej stacji odbarwiają OO za pomocą kwasu i wapna. Jak miałem passata jezdziłem na OO i chwaliłem ale OO było ze sprawdzonego źródła. Policja i tak by nic u mnie nie wykryła bo miałem troche bak zmieniony ;)
E200 Elegance '99
220CE '93
Ex 230CE 1989 110k przebiegu skasowany przez pajaca w Matizie :(
mactoms
Posty: 60
Rejestracja: 24 mar 2009, o 15:55
Lokalizacja: Kraków

Post autor: mactoms »

Witajcie,odbarwiają kwasem a potem są problemy z wtryskami i pompą.powodzonka w stosowaniu OO.
mactoms
ed.die
Posty: 98
Rejestracja: 25 wrz 2008, o 15:04
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: ed.die »

A zna ktoś temat o jeżdżeniu na oleju z transformatorów elektrycznych? podobno daje rade i koszt jest niewielki około 1zł za litr. Można używać również taki już zużyty
E200 Elegance '99
220CE '93
Ex 230CE 1989 110k przebiegu skasowany przez pajaca w Matizie :(
wojtas23-w1
Posty: 36
Rejestracja: 17 kwie 2009, o 12:57
Lokalizacja: Warszaw\Siedlce

Post autor: wojtas23-w1 »

Co do opału to miałem bezpośrednio z cysterny z Ekotermu. Policja teraz ma się już nie zajmować sprawdzaniem paliwa bo nie mają na to czasu, tydzień temu mowa była o tym w telewizji. A wcześniej mandat za jazdę na oo to 500zł. Dla mnie to śmieszna kwota gdyż robię około 40 tyś rocznie autem. Ale z tym odbarwianym to macie rację że tego silnik nie wytrzyma. Ja zrobiłem na pewnym red bullu 100 tyś km autami z grupy volkswagena i przeliczyłem oszczędność to na 100 tyś km to prawie 10 tyś zł bo róznica między ON a opałem 1.5zł

[ Dodano: 2009-04-26, 20:45 ]
fabek pisze:spokojnie przepali, 2.9td jest na bezposrednim wtrysku, predzej pompowtryskiwacze Volkswagena sie popsuja niz 2.9td. temat troche sprowokuje dyskusje cos czuje. pamietaj, ze jazda na oranzadce jest niezgodna z prawem i nie popieramy tego procederu.
Pobieranie potężnej akcyzy w paliwie i nie remontowanie dróg nie mówię już o nowych też jest nie byt zgodne z prawem
Awatar użytkownika
trocin
Posty: 863
Rejestracja: 18 lut 2008, o 17:55
Lokalizacja: Puławy

Post autor: trocin »

ed.die pisze: uszkodziły sie 2 pompowtryskiwacze mowa o mercedesie 220cdi
A to ciekawe bo MB nie ma pompowtryskiwaczy :mrgreen:
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Rage23Kr
Posty: 212
Rejestracja: 22 mar 2009, o 17:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Rage23Kr »

trocin pisze:
ed.die pisze: uszkodziły sie 2 pompowtryskiwacze mowa o mercedesie 220cdi
A to ciekawe bo MB nie ma pompowtryskiwaczy :mrgreen:
cut
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2009, o 11:21 przez Rage23Kr, łącznie zmieniany 2 razy.
w210 e200 Classic 96'
bandit1300
Posty: 17
Rejestracja: 18 kwie 2009, o 19:16
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: bandit1300 »

Powyższe się zgadza. Należy tylko kupować gnojówę ze sprawdzonego źródła, i w żadnym wypadku odbarwioną.
Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem.
Awatar użytkownika
okular
VIP
Posty: 766
Rejestracja: 24 maja 2008, o 05:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: okular »

Rage23Kr pisze:MB ma pompowtryskiwacze kolego i sa one wlasnie w cdi ;)
No, no... Zaraz dowiemy się czegoś nowego o budowie silników CDI... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
E320 CDI
2000
AVANTGARDE
KOMBI
ed.die
Posty: 98
Rejestracja: 25 wrz 2008, o 15:04
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: ed.die »

Aby coś troche źle i juz czepialstwo :-P Pomylilo mi sie z TDi VW bo taki kiedys miałem na pompowtryskach. oczywiście w CDi sa wtryskiwacze bo to zupełnie inna konstrukcja
E200 Elegance '99
220CE '93
Ex 230CE 1989 110k przebiegu skasowany przez pajaca w Matizie :(
romek61
Doradca VIP
Posty: 1131
Rejestracja: 14 kwie 2009, o 16:18
Lokalizacja: tychy

Post autor: romek61 »

Ważne jest by paliwo było czyste, bez zanieczyszczeń mechanicznych i wody. :mrgreen:
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości