Nie widzi 19L ON w baku- e220 CDI 2001 r
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Nie widzi 19L ON w baku- e220 CDI 2001 r
Witam !
Mam taki problem. Tydzien temu nabyłem e 220 CDI 2001 r w kombi.
Pojawila sie nie mila sytuacja poniewaz jadac autem nagle zgaslo. Niechcialo odpalic. Wg wskazan komputera w baku mialem 19L ropy ( Dodatnkowalem sie i auto odpalilo normalnie ) sprawdzalem juz plywak i dziala, nic sie nie wiesza, w baku rowniez jest paliwo.
Wiecie moze co moze byc przyczyna ? Dodam, ze auta dokladnie nie znam i fajnie by bylo jakby ktos opisal co to moze byc i dlaczego
Pozdrawiam!
Michał
Mam taki problem. Tydzien temu nabyłem e 220 CDI 2001 r w kombi.
Pojawila sie nie mila sytuacja poniewaz jadac autem nagle zgaslo. Niechcialo odpalic. Wg wskazan komputera w baku mialem 19L ropy ( Dodatnkowalem sie i auto odpalilo normalnie ) sprawdzalem juz plywak i dziala, nic sie nie wiesza, w baku rowniez jest paliwo.
Wiecie moze co moze byc przyczyna ? Dodam, ze auta dokladnie nie znam i fajnie by bylo jakby ktos opisal co to moze byc i dlaczego
Pozdrawiam!
Michał
Wiemy.
Co to: pompa strumieniowa w zbiorniku.
Dlaczego: zabrudzone paliwo, stary filtr paliwowy, łuszcząca się pompa HP, zassane osady ze zbiornika
Co to: pompa strumieniowa w zbiorniku.
Dlaczego: zabrudzone paliwo, stary filtr paliwowy, łuszcząca się pompa HP, zassane osady ze zbiornika
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
liteon, można probówać ratować, ale nie zaryzykowałbym dwukrotnego rozbierania zbiornika.
Najczęściej jakiś paproch trafi do dyszy pompy, strumień nie będzie wymuszał odpowiedniego podciśnienia w kanale dolotowym, a paprocha stamtąd tak łatwo nie usuniesz; lub dysza uszkodzi się w sposób mechaniczny i możesz to czyścić, nawiercać, kalibrować - strata czasu.
Najczęściej jakiś paproch trafi do dyszy pompy, strumień nie będzie wymuszał odpowiedniego podciśnienia w kanale dolotowym, a paprocha stamtąd tak łatwo nie usuniesz; lub dysza uszkodzi się w sposób mechaniczny i możesz to czyścić, nawiercać, kalibrować - strata czasu.
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
W kombi powinno być jak w większości Mercedesów - ściągasz siedzisko tylnej kanapy i masz dwa otwory: komora z lewej i z prawej. Najczęściej w prawej komorze masz pompe rotacyjną (elektryczną) a w lewej strumieniową. Oczywiście rozmieszczenie może być różne, ale połączenia wykonane w ten sposób, że prawa komora zasila silnik, a lewa komora zasila prawą przez pompę strumieniową.
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=2730 ... 6c8#273075
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=2730 ... 6c8#273075
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
ayreon, ale w celu zmniejszenia hałasu i przechyłów ładunku przy skręcaniu czy hamowaniu i tak jest pewnie podzielony na mniejsze komory. Prawdą jest, że nie wiem czy są one dnem połączone.
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
U mnie przy takich objawach pomaga wymiana filtra paliwa. 1/4 zbiornika i auto gaśnie co chwile. Doleje chociaż troche i jedzie okej. Po wymianie filtra paliwa przez około 10 tys km mogę jeździć na rezerwie. Nie wiem czy to normalne że tak często trzeba filtr paliwa zmieniac ... ? Zbiornik jest czysty ( już 2 razy było sprawdzane) sitko w zbiorniku jak nowe ... Ma ktoś pomysł co jeszcze można sprawdzić ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości