Nie widzi 19L ON w baku- e220 CDI 2001 r

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

liteon
Posty: 7
Rejestracja: 31 maja 2014, o 16:19
Lokalizacja: Szczecin

Nie widzi 19L ON w baku- e220 CDI 2001 r

Post autor: liteon »

Witam !

Mam taki problem. Tydzien temu nabyłem e 220 CDI 2001 r w kombi.
Pojawila sie nie mila sytuacja poniewaz jadac autem nagle zgaslo. Niechcialo odpalic. Wg wskazan komputera w baku mialem 19L ropy ( Dodatnkowalem sie i auto odpalilo normalnie ) sprawdzalem juz plywak i dziala, nic sie nie wiesza, w baku rowniez jest paliwo.

Wiecie moze co moze byc przyczyna ? Dodam, ze auta dokladnie nie znam i fajnie by bylo jakby ktos opisal co to moze byc i dlaczego :)

Pozdrawiam!

Michał
Awatar użytkownika
Camel-
Posty: 611
Rejestracja: 21 mar 2009, o 21:05
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- »

Wiemy.

Co to: pompa strumieniowa w zbiorniku.

Dlaczego: zabrudzone paliwo, stary filtr paliwowy, łuszcząca się pompa HP, zassane osady ze zbiornika
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
liteon
Posty: 7
Rejestracja: 31 maja 2014, o 16:19
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: liteon »

Czyli na moj chlopski rozum pompa do wymiany czy da sie to ratowac?
Awatar użytkownika
Camel-
Posty: 611
Rejestracja: 21 mar 2009, o 21:05
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- »

liteon, można probówać ratować, ale nie zaryzykowałbym dwukrotnego rozbierania zbiornika.
Najczęściej jakiś paproch trafi do dyszy pompy, strumień nie będzie wymuszał odpowiedniego podciśnienia w kanale dolotowym, a paprocha stamtąd tak łatwo nie usuniesz; lub dysza uszkodzi się w sposób mechaniczny i możesz to czyścić, nawiercać, kalibrować - strata czasu.
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
liteon
Posty: 7
Rejestracja: 31 maja 2014, o 16:19
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: liteon »

Posiada ktos jakis przekroj baku itp? Wole najpierw nazbierac wiedze jak to zrobic i pozniej sie wziasc za rozkrecanie :)
Awatar użytkownika
Camel-
Posty: 611
Rejestracja: 21 mar 2009, o 21:05
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- »

W kombi powinno być jak w większości Mercedesów - ściągasz siedzisko tylnej kanapy i masz dwa otwory: komora z lewej i z prawej. Najczęściej w prawej komorze masz pompe rotacyjną (elektryczną) a w lewej strumieniową. Oczywiście rozmieszczenie może być różne, ale połączenia wykonane w ten sposób, że prawa komora zasila silnik, a lewa komora zasila prawą przez pompę strumieniową.
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=2730 ... 6c8#273075
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
liteon
Posty: 7
Rejestracja: 31 maja 2014, o 16:19
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: liteon »

Pod siedziskiem mam aku po prawej stronie;/
Mam pod podloga bagaznika jeden otwor w ktorym znajduje sie plywak - czyli bez sciagania baku sie nie obejdzie ?
romek61
Doradca VIP
Posty: 1131
Rejestracja: 14 kwie 2009, o 16:18
Lokalizacja: tychy

Post autor: romek61 »

Musisz wykręcić sitko z dołu zbiornika. Dojście z kanału. Jak jest zanieczyszczone to paliwo nie przepływa do komory w której są zakończone przewody paliwowe. I jest taki objaw jak u Ciebie
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
Awatar użytkownika
ayreon
Posty: 556
Rejestracja: 9 lut 2013, o 17:47
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ayreon »

Camel-,

To W210, tutaj zbiornik w kombi jest pod bagażnikiem, a nie pod kanapą, jak w 202 ;) I jest jedną "beczką" bez przetaczania podciśnieniowego między komorami. Tak, czy inaczej wygląda na to, że trzeba zajrzeć do zbiornika i pewnie porządnie go wyczyścić.
W210 220D Classic '96 Obrazek
W201 2.5 TD ex
Awatar użytkownika
Camel-
Posty: 611
Rejestracja: 21 mar 2009, o 21:05
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- »

ayreon, ale w celu zmniejszenia hałasu i przechyłów ładunku przy skręcaniu czy hamowaniu i tak jest pewnie podzielony na mniejsze komory. Prawdą jest, że nie wiem czy są one dnem połączone.
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
Awatar użytkownika
prelezabiusz
Posty: 1473
Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: prelezabiusz »

U mnie przy takich objawach pomaga wymiana filtra paliwa. 1/4 zbiornika i auto gaśnie co chwile. Doleje chociaż troche i jedzie okej. Po wymianie filtra paliwa przez około 10 tys km mogę jeździć na rezerwie. Nie wiem czy to normalne że tak często trzeba filtr paliwa zmieniac ... ? Zbiornik jest czysty ( już 2 razy było sprawdzane) sitko w zbiorniku jak nowe ... Ma ktoś pomysł co jeszcze można sprawdzić ?
Smerfetka
SPRZEDAM
S210 E250TD `97 WDB2102351A338891
Obrazek
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości