Instalacja LPG do 3.2V6 prośba

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

nakamoto pisze:elektronika : by zostawić KME DIEGO G3,bo twierdzi,że DIEGO G3 w niczym nie jest gorsze od STAGA,
No to już plus bo masz kilka stów w kieszeni. A kilkadziesiąt złotych dołożysz do wtryskiwaczy. Jak pisałem - jedź do dobrego fachowca (listę podałem) niech zobaczy. Może to co masz będzie śmigać tylko "ręki" do tego i wiedzy potrzeba. Wymiana to ostateczne rozwiązanie.
jarofr
Posty: 78
Rejestracja: 27 cze 2013, o 11:51
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: jarofr »

Miałem instalację Prinsa na wtryskach Keihin, śmigało to dobrze, miałem BRC i też fajnie ( ale z tego co słyszałem popsuło się) no i dobrze dobrana instalacja np na Stag 300 czy ISa też ogarnia nieźle. ALe jak wcześniej się wypowiadali grunt to dobry montaż, poszukaj może autoryzowanych warsztatów np na http://www.ac.com.pl/pl/doc/380/montaz-i-serwis
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Maciek_rbk pisze:Ale Hana sa najlepsze.
najlepsze są Keihiny :hyhy:
Awatar użytkownika
Maciek_rbk
Posty: 206
Rejestracja: 2 mar 2011, o 00:45
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Maciek_rbk »

tonidriver, no dobra, o takich nie słyszałem :wstyd: :padam:
Ale Hana to czołówka.
Podałem Koledze sprawdzony zakład 50 km. od Częstochowy ale to chyba za daleko :hyhy:
Land Rover Discovery 3 2.7 TDV6 HSE
SALLAAA145A305257
EX: Mercedes-Benz Ml320 W163
WDC1631541A143987
Next: Gelandewagen G63 Aufrecht Melcher Großaspach (jak dobrze pójdzie).
http://www.omega-system.net.pl
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Maciek_rbk, keihin to wtryskiwacze z instalacji prinsa a tą nazwę chyba słyszałeś :hyhy:
kacper28
Posty: 235
Rejestracja: 22 sie 2009, o 23:02
Lokalizacja: Ze wsi

Post autor: kacper28 »

O Keihin'ach niektórzy nie słyszeli, bo cena zabija. Jakość rzeczywiście rewelacja, ale ta cena :zalamany: - podobnie jest z resztą w przypadku wtrysków BRC - zdecydowanie najlepszy element w całym systemie BRC, reszta przeciętna.
Co do elektroniki STAG / KME Diego - słusznie prawi, taki sam sposób sterowania dlatego pisałem już we wcześniejszym poście, że jeżeli wymieniać elektronikę to na coś nowocześniejszego, a obecnie nie ma nic nowocześniejszego niż LPGTECH.

Wtryski Hana - dobre, ale te bardzo dobre już się skończyły i raczej nie wrócą - niestety.

Optymalny zestaw cena/jakość podałem też Ci wcześniej - skorzystaj i ciesz się jazdą na LPG.
S210 2.0 K 137 kW avantgarde '99 + LpgTech 214
jarofr
Posty: 78
Rejestracja: 27 cze 2013, o 11:51
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: jarofr »

Sprzedałem całą instalację Prinsa za 900zl, nowa kosztuje 4200-4500 więc ceny znośne
nakamoto
Posty: 17
Rejestracja: 26 wrz 2013, o 20:50
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: nakamoto »

Zastąpienie tych wtrysków Hana przez teg ReG OMVL (niebieskie) zaproponowała mi ta firma z Tarnowskich Gór,powiedział,ze szkoda tyle dopłacać,bo HANA nie są od nich lepsze(co mnie trochę dziwi w sumie)
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

polskie barakudy czytałem są całkiem niezłe
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

Tą metodą dojdziemy do punktu w którym wymiana części osprzętu na "adekwatny" wyniesie go więcej niż montaż całkowicie nowej, prawidłowo dobranej i działajacej instalacji.
Nie popadajmy w skrajności - to ma poprawnie i bezawaryjnie chodzić a nie na wystawy jeździć opatrzone szarfą z napisem "najkosztowniejsza inwestycja w instalację LPG w kraju"
Nie zapominajmy że inwestycja w instalkę LPG to stosunek kosztów zakładanej instalacji do wartości pojazdu. Nikt przy zdrowych zmysłach do auta wartego 10 tys zł nie zamontuje Prince VSI wartej 6500zł

Barakudy, Matrixy itp to przede wszystkim osprzęt do nowych samochodów które nim zostaną sprzedane pokonać muszą kilkaset tyś km. Większość użytkowników aut z LPG zazwyczaj sprzedaje je w momencie kiedy inwestycja w instalkę się ledwie wyzeruje... pchani jakimś owczym pędem za zmianami, kolejny i kolejny i kolejny...
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

Piasek, mądrze prawi!
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Piasek pisze:Nie zapominajmy że inwestycja w instalkę LPG to stosunek kosztów zakładanej instalacji do wartości pojazdu. Nikt przy zdrowych zmysłach do auta wartego 10 tys zł nie zamontuje Prince VSI wartej 6500zł
tu na forum są dziesiątki osób które tyle wkładają w okulara wartości 7 tyś i nikt nie stęka
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

No cóż... różne zboczenia po ludziach chodzą ;)
irekgaz
VIP
Posty: 244
Rejestracja: 14 lut 2008, o 21:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: irekgaz »

tonidriver pisze:polskie barakudy czytałem są całkiem niezłe
Ja od jakiegoś czasu je montuję gdyż już hany2000 się popsuły(dużo awarii), dziś na rynku nic nie jest dobre cały czas, trzeba być czujnym i w razie potrzeby zmieniać na alternatywne urządzenia.
Moim skromnym zdaniem instalacje flagowe jak prince , brc, lovato - zatrzymały się w pewnym momencie gdyż taką dużą sprzedaż miały iż nie widziały potrzeby rozwoju (awaryjność też się zwiększyła - koszty), a teraz to jadą na koniku popularności i wyrobionej renomy. Tymczasem wiele mniejszych firm i nie aż tak znanych (w tym polskie) biją na głowę tych rekinów technologią i ceną.
www.autocentergaz.pl
W210 E200T kompresor
WDB2102481B366443
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

irekgaz pisze:Moim skromnym zdaniem instalacje flagowe jak prince , brc, lovato - zatrzymały się w pewnym momencie gdyż taką dużą sprzedaż miały iż nie widziały potrzeby rozwoju (awaryjność też się zwiększyła - koszty), a teraz to jadą na koniku popularności i wyrobionej renomy. Tymczasem wiele mniejszych firm i nie aż tak znanych (w tym polskie) biją na głowę tych rekinów technologią i ceną.
Amen :padam:
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości