Instalacja Hybrid-Auto HHO

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
wiciu
Posty: 12
Rejestracja: 1 paź 2010, o 18:48
Lokalizacja: Koszalin City

Instalacja Hybrid-Auto HHO

Post autor: wiciu »

Szperając po internecie natknąłem się na instalacje do auta dającą zaoszczędzić 25-30 % paliwa, czy ktoś słyszał o tym urządzeniu coś więcej?
http://www.autonawode.eu/
E220 CDI Avantgarde - Kombi
WDB2102061A810617
Awatar użytkownika
merlin
Doradca VIP
Posty: 4584
Rejestracja: 17 gru 2008, o 18:30
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: merlin »

Słyszalem o tym juz wcześniej niezły patent.- http://media.wp.pl/kat,1022943,wid,1415 ... &_ticrsn=3
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
kudlaty75
Posty: 168
Rejestracja: 23 kwie 2009, o 21:55
Lokalizacja: GOP

Post autor: kudlaty75 »

Niestety ale ten patent nie działa, więcej o tym tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1022013-1110.html z wyliczeniami.
Awatar użytkownika
mishaq
Posty: 253
Rejestracja: 9 lis 2011, o 00:04
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: mishaq »

czytam o tym od dawna. jeszcze ze 2/3 miesiące temu instalacja ksoztowała ponad 100 ojro, teraz kosztuje niecałe 300. czy faktycznie nie ma żadnej korzyści na spalaniu? czy jest ona szkodliwa dla silnika?
pozdrawiam
www.3mtenis.pl
LEKCJE TENISA WARSZAWA/ PRUSZKÓW
VIN WDB2102061A979818
kudlaty75
Posty: 168
Rejestracja: 23 kwie 2009, o 21:55
Lokalizacja: GOP

Post autor: kudlaty75 »

Na spalaniu jak najbardziej, może ono spaść. Tylko zwróć uwagę na magiczne urządzenie o nazwie map - maf regulator, które to przekłamuje odczyt z przepływki lub map sensora i zubaża mieszankę, skutek tego mogą opisać oszczędni posiadacze LPG. Jak chcesz "oszczędzić" na paliwie to kup sam regulator, taniej wyjdzie :) Zresztą co to jest 3 czy 5 litrów gazu o ciśnieniu atmosferycznym na minute jak mieszanka stechiometryczna z powietrzem to 2:5 objętościowo. Gazu wystarczy na kilka cykli, a jest ich ok 700 na minutę. Sprzedawcy przerzucili się z magnetyzerów na generatory hho, które obniżają spalanie - tylko nie w sposób przez nich opisany.
Awatar użytkownika
mishaq
Posty: 253
Rejestracja: 9 lis 2011, o 00:04
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: mishaq »

a czy jest tu ktoś kto to założył do e klasy? bo takie głupoty piszą na tej stronie np że ML 400CDi palił 11 litrów a teraz 7,5 litra.... no ładnie 400Cdi pali 11 litrów a moje 220CDI 10 litrów, chociaż teraz w mrozy to ze 12 wyjdzie
www.3mtenis.pl
LEKCJE TENISA WARSZAWA/ PRUSZKÓW
VIN WDB2102061A979818
Awatar użytkownika
herianm
Doradca
Posty: 2863
Rejestracja: 24 gru 2010, o 00:53
Lokalizacja: oberschlesien

Post autor: herianm »

mishaq, to są brednie, takie chwyty marketingowe dla chcących oszczędzać, kupisz, założysz, potem pojedziesz do mechanika, zapłacisz za demontaż, zapłacisz za kapę silnika i sprzedaż auto kupując małe, miejskie wozidło.
W210 E300TD 98r sedan avantgarde
WDB2100251A772784
Obrazek
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

To jest bzdura ,naciągacze ,nie zakładać
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
mishaq
Posty: 253
Rejestracja: 9 lis 2011, o 00:04
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: mishaq »

słyszałem że tirowcy masowo to zakładają, i spalanie np z 40l spada na 23litry

czyli głupcy tylko to zakładają?
www.3mtenis.pl
LEKCJE TENISA WARSZAWA/ PRUSZKÓW
VIN WDB2102061A979818
kudlaty75
Posty: 168
Rejestracja: 23 kwie 2009, o 21:55
Lokalizacja: GOP

Post autor: kudlaty75 »

Spalanie spadnie ale nie przez wodór, tylko przez oszukanie przepływki i sondy lambda. Dostaniesz uboga dawkę paliwa i zaoszczędzisz na benzynie czy oleju, a oszczędności oddasz na regenerację głowicy, wymianę tłoków. Zresztą ja bym tego nie założył zobacz jaka ta instalacja jest....... prosta, toto jest głupsze niż LPG I generacji.
M D-Turbo
Posty: 12
Rejestracja: 21 lip 2011, o 20:34
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: M D-Turbo »

Żadne oszukiwanie przepływki tylko dopalanie katalityczne niedopalonego paliwa.W efekcie moc jest większa i ujmuje się gazu a w efekcie spada spalanie. Nie wiem natomiast czy takie HHO narobi wystarczająco wodoru do takiej reakcji , raczej nie. No może wolne obroty obsłuży ale nic dalej.
jagiel88
Posty: 143
Rejestracja: 21 mar 2011, o 21:24
Lokalizacja: Katowie

Post autor: jagiel88 »

Pisałem prace inż. związaną z instalacją generatora wodoru i podziele sie z wami co mi sie udało ustalić. Wodór owszem daje mega energie, na tyle dużą, że napełniając strzykawkę 50ml i odpalenie zapałki przy jej końcu rozrywa ją na strzępy. Teoretycznie więc powinien nawet zastąpić paliwo w 100%, ale.... no właśnie ale, ilość prądu potrzebna do uzystania wystarczjącej energi żeby zasilić silnk jest zbyt duży dla prądnicy auta. Ponadto ilość wytwarzanego wodowu maleje wraz z wzrostem temperatury wody. Pytanie teraz brzmi jaki jest stosunek straty energi przez alternator do zysków z wodoru. Sam myślałem montować instalacje wodorową w moim mercu, ale bez ingerencji w elektryke. Poprostu bym zamontował wężyk z generatora wodoru do dolotu powietrza( problem stanowiła by tylko sonda Lambda), ale posiadanie bąby pod maską nie było by dla mnie zbyt komfortowe.
E290 WDB2100171A416600 1997 automat avantgarde sedan
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości